Eleonoor schreef:Oops, nu ga ik waarschijnlijk iets melden waar vele niet mee eens zijn. Ik kom enige tijd niet meer op RT, dus eigenlijk geen flauw idee hoe deze forum de laatste tijd ging dus daar kan ik niet over oordelen. Echter, in het verleden heb ik een aantal keren meegedaan over topics op RT waaronder een aantal keren over AdB. Ben regelmatig voor debiel, uitschot, dat je je paard nog waardig bent, je moet wel slecht les hebben, jeetje wat een kneus ben je , uitgemaakt op deze forum. Echter niet in de bewoordingen die ik hierboven gebuik, maar kwam wel op hetzelfde neer. Ook Lovely heeft mij meermaals enorm beledigd en nooit enig excus van haar gehoord. Haar mening was dus dat ik wel een super domme oliegans ben die toevallig ook nog een paard probeerd rond te rijden en zo beroerd les heb dat ik wel bij AdB terecht moest komen. Zo heb ik het wel gevoeld Lov en heb je er ook meermaals via PB gebrobeerd je van andere mening te overtuigen. In die periode zijn ook onterecht slotjes op topics gekomen of gingen discussie de verkeerde kant op door postings van Lov.
Lovely, geen idee hoe je je werk de laatste maanden hebt gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Jammer dat ik je alleen heb meegemaakt op een negatieve manier en dat je nooit je excusses hebt aangeboden aan mij en andere (ex-) AdB lessers.
Nogmaals, mijn ervaringen waren negatief over een bepaalde periode uit het verleden waarom ik daarna niet meer berichten neerzette op RT. Geen idee hoe het de laatste maanden verliep.
Ik sluit me hier bij aan. Inderdaad als er een topic liep over AdB dan werd deze gewoon midden in de discussie gesloten ZONDER dat er ruzie of scheldpartijen aan vooraf was gegaan. Lovely was hierin erg subjectief. Ik heb dat ook als zeer negatief ervaren.
Hoe Lovely het verder deed heb ik me weinig mee bemoeid. Ze zal zich verder op een intensieve en geintereseerde manier van haar taak gekweten hebben maar ik vond haar niet altijd even correct naar mensen toe. Sommige personen werd gewoon de mond gesnoerd.
Verder heb ik me weinig nog bemoeid bij RT, omdat ik alles al ooit gezegd had. op den duur val je toch in de herhaling.