Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 01:12

Prima Haha!

Voor mensen met dezelfde mening als Mause: 'Ondertiteling' is bij haar te verkrijgen. En dat is het beste "bewijs" dat ik kan geven dat er niks achter steekt.
Vind de manier waarop die suggestie gebracht werd ook niet echt een sterk staaltje van communicatie, zeker als het kort daarna over tact en respect gaat, maar soit, we houden er over op.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 01:16

ik wist niet dat je alleen maar kritiek mocht geven als je zelf het stadium van perfectie hebt bereikt?? Ik denk dat dat het erg rustig wordt op bokt (wat Bart momenteel echt niet erg zal vinden... Knipoog )

zoals ik al zei: heb veel liever directheid en eerlijkheid, dan vaagheden (en naar mening: achterbaks gedrag). Maar iemand respectloos behandelen heb ik naar mijn mening niet.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:56

SuperPepeijn"]
ik zit de criteria nog eens te bekijken:
[quote="BartVB schreef:
Moddie worden? Simpel Haha!
Regelmatig online zijn, je altijd netjes gedragen, volwassen opstellen, wijze dingen zeggen als een topic een keer uit de hand loopt, geen persoonlijke ruzies op wat voor een manier dan ook uitvechten, dat soort dingen. Op een gegeven moment val je dan vanzelf op en als we dan een nieuwe mod nodig hebben dan vragen we je als mod...

ken geen andere moddie die zich hier meer aan gehouden heeft dan lovely. maar goed, ben erg benieuwd met wie er gekozen wordt als nieuwe en in hoeverre die aan de criteria voldoet.
[/quote]

Had jij je ook zo ingezet voor een moddie als deze een man was geweest?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:59

natuurlijk prima. dus als je je geroepen voelt, er staat hier ook ergens een topic wie er moddie wilt worden.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:03

Margreet schreef:
Ik ga me nu op glad ijs begeven, maar ik wil het toch kwijt:

Ik vind RT een heel interessant forum, maar ik plaatste er eigenlijk nooit meer iets de laatste tijd (en al helemaal niet in discussies) omdat ik me onevenredig streng op m'n vingers gekeken voelde... Dat kon nu wel eens gaan veranderen denk ik.
De reden laat zich raden.

Meer wil ik er niet over zeggen.

Ik geloof ook wel dat je moddie voor en moddies tegen je kan hebben. Het woord integer, genoemd door Billy op de eerste of tweede pagina, is een rekbaar en subjectief begrip voor sommige mensen kennelijk. Ik heb vele malen middels Pb aan lovely geschreven dat sommige dingen niet konden en dat ze subjectief was in haar oordelen over een slotje. Ik denk er dus ook zo wel over eigenlijk. Verder is het wel zo, dat ze erg haar best heeft gedaan op haar manier, de afgelopen jaren.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:03

Oops, nu ga ik waarschijnlijk iets melden waar vele niet mee eens zijn. Ik kom enige tijd niet meer op RT, dus eigenlijk geen flauw idee hoe deze forum de laatste tijd ging dus daar kan ik niet over oordelen. Echter, in het verleden heb ik een aantal keren meegedaan over topics op RT waaronder een aantal keren over AdB. Ben regelmatig voor debiel, uitschot, dat je je paard nog waardig bent, je moet wel slecht les hebben, jeetje wat een kneus ben je , uitgemaakt op deze forum. Echter niet in de bewoordingen die ik hierboven gebuik, maar kwam wel op hetzelfde neer. Ook Lovely heeft mij meermaals enorm beledigd en nooit enig excus van haar gehoord. Haar mening was dus dat ik wel een super domme oliegans ben die toevallig ook nog een paard probeerd rond te rijden en zo beroerd les heb dat ik wel bij AdB terecht moest komen. Zo heb ik het wel gevoeld Lov en heb je er ook meermaals via PB gebrobeerd je van andere mening te overtuigen. In die periode zijn ook onterecht slotjes op topics gekomen of gingen discussie de verkeerde kant op door postings van Lov.

Lovely, geen idee hoe je je werk de laatste maanden hebt gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Jammer dat ik je alleen heb meegemaakt op een negatieve manier en dat je nooit je excusses hebt aangeboden aan mij en andere (ex-) AdB lessers.

Nogmaals, mijn ervaringen waren negatief over een bepaalde periode uit het verleden waarom ik daarna niet meer berichten neerzette op RT. Geen idee hoe het de laatste maanden verliep.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:16

Zonde,lovely.
Ik heb niet veel met je gesproken,maar ik dat wel deed was ik er blij mee.
Bokker of moddie maakt geen verschil,als je maar mee blijft doen op bokt.
Zoals ik al bij fasel zij,ongewild is bokt een soort vriendenclubje van onbekende geworden en wil men niet dat men weg gaat.
Ben dan ook blij te lezen dat we je nog gewoon tegen gaan komen in de topics.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:27

ik heb het in het begin ook flink met zep aan de stok gehad. toch beschouw ik haar nu als 1 van de bokkers waar ik het het best mee kan vinden. het is maar net hoeverre de partijen open staan, verder willen kijken dan het verleden en elkaar accepteren hoe ze zijn, denk ik.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:14

Tjee, wat maakt dit topic veel los bij de bokkers!
Ik kan er niet direct over meepraten, maar denk (nadat ik dit alles heb geprobeerd te volgen) dat het voor beide partijen een wijs besluit is geweest.

jessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:23

Oef, steun...
14 pagina's verder... Ziek

Jammer, Lovely, dat we je niet meer in de hoedanigheid van moddie zullen zien op de Bokt.

Ik hoop dat je iig geen spijt hebt van je beslissing en dat je wel blijft Bokken.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:04

SuperPepeijn schreef:
ik heb het in het begin ook flink met zep aan de stok gehad. toch beschouw ik haar nu als 1 van de bokkers waar ik het het best mee kan vinden. het is maar net hoeverre de partijen open staan, verder willen kijken dan het verleden en elkaar accepteren hoe ze zijn, denk ik.

Denk dat dat niet zoveel te maken heeft met open staan, eerder met prioriteiten stellen of hoe je dat ook moet zeggen.

Het voordeel van vrienden t.o.v. familie, namelijk dat je ze kunt uitkiezen, geldt ook voor bokt. Bokt is niet mijn familie en ik hoef niet met iedereen bevriend te zijn, dus ik bepaal zelf in welke 'relaties' ik wil investeren en welke ik niet die moeite waard vind.
Mijn ervaring is dat je voor de mensen met wie je echt een 'match' hebt al die moeite niet hoeft te doen, dat loopt vanzelf goed.

IRL kun je er soms niet omheen om wat dichter tot elkaar te komen omdat je bijvoorbeeld met iemand moet samenwerken, maar op bokt is die druk er niet, voor mij niet iig, dus ik doe die moeite ook niet.
Wat dat betreft ben ik IRL heel anders. Misschien mis ik wel leuke contacten, so be it, daar staan ook zat fijne contacten tegenover die ik wel heb, dus heb niet het idee dat ik iets mis.

Uiteindelijk is namelijk bokt wel voor de lol! Dit ook weer itt tot het echte leven, waar je soms dingen moet doen.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:45

Ik vind het iig een goed besluit. Frisse wind door die tent!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:09

Eleonoor schreef:
Oops, nu ga ik waarschijnlijk iets melden waar vele niet mee eens zijn. Ik kom enige tijd niet meer op RT, dus eigenlijk geen flauw idee hoe deze forum de laatste tijd ging dus daar kan ik niet over oordelen. Echter, in het verleden heb ik een aantal keren meegedaan over topics op RT waaronder een aantal keren over AdB. Ben regelmatig voor debiel, uitschot, dat je je paard nog waardig bent, je moet wel slecht les hebben, jeetje wat een kneus ben je , uitgemaakt op deze forum. Echter niet in de bewoordingen die ik hierboven gebuik, maar kwam wel op hetzelfde neer. Ook Lovely heeft mij meermaals enorm beledigd en nooit enig excus van haar gehoord. Haar mening was dus dat ik wel een super domme oliegans ben die toevallig ook nog een paard probeerd rond te rijden en zo beroerd les heb dat ik wel bij AdB terecht moest komen. Zo heb ik het wel gevoeld Lov en heb je er ook meermaals via PB gebrobeerd je van andere mening te overtuigen. In die periode zijn ook onterecht slotjes op topics gekomen of gingen discussie de verkeerde kant op door postings van Lov.

Lovely, geen idee hoe je je werk de laatste maanden hebt gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Jammer dat ik je alleen heb meegemaakt op een negatieve manier en dat je nooit je excusses hebt aangeboden aan mij en andere (ex-) AdB lessers.

Nogmaals, mijn ervaringen waren negatief over een bepaalde periode uit het verleden waarom ik daarna niet meer berichten neerzette op RT. Geen idee hoe het de laatste maanden verliep.

Ik sluit me hier bij aan. Inderdaad als er een topic liep over AdB dan werd deze gewoon midden in de discussie gesloten ZONDER dat er ruzie of scheldpartijen aan vooraf was gegaan. Lovely was hierin erg subjectief. Ik heb dat ook als zeer negatief ervaren.

Hoe Lovely het verder deed heb ik me weinig mee bemoeid. Ze zal zich verder op een intensieve en geintereseerde manier van haar taak gekweten hebben maar ik vond haar niet altijd even correct naar mensen toe. Sommige personen werd gewoon de mond gesnoerd.

Verder heb ik me weinig nog bemoeid bij RT, omdat ik alles al ooit gezegd had. op den duur val je toch in de herhaling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:57

Desiree, dat is toentertijd allemaal al duidelijk gemaakt, maar kennelijk wil je er nog graag even op terug komen en daar zit ik niet mee uiteraard. Er werd uiteindelijk wel gescholden, ook op mij en door sommigen vooral op mij. Misschien heeft niet iedereen dat onthouden, maar het was wel zo. Dat schelden, dat doe ik zelf niet en ik stel me liever ook op een andere manier op dan dat sommige mensen op dat moment tegen mij deden. Er is ook nog zoiets als een gedeelte van de belevingswereld van mensen waar ze zelf stellig in geloven, maar waar feedback of zelfs input van anderen totaal geen invloed op heeft. Het zij zo, Desiree, maar dat leidde wel tot het een en ander. Als je dat nog nader uitgelegd wilt hebben, dan kan dat per PB, ik heb daar niks op tegen namelijk, ik heb niet echt iets om me over te verantwoorden.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:42

De scheldpartijen naar wie dan ook ben ik vergeten. Is ook niet relevant meer. Verder is het no big deal voor mij. voor mijn part was je nog moddie geweest. Wat er verder allemaal gebeurd is daar sta ik namelijk allemaal buiten, snap je.

Aurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 01:16

woorden schieten mij te kort en dus:

Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:29

Aurora schreef:

Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan! Haha! OK dan!

Verward Zou toch graag wat woorden ter ondersteuning van je berichtje willen zien, ik begrijp werkelijk niet hoe je dit bedoelt (of wil ik het wellicht niet begrijpen?),...

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:30

Vervelend dat het allemaal zo gegaan is. Ben wel blij dat je blijft bokken Lovely!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:38

Anoukie schreef:
Verward Zou toch graag wat woorden ter ondersteuning van je berichtje willen zien, ik begrijp werkelijk niet hoe je dit bedoelt (of wil ik het wellicht niet begrijpen?),...

Hou het maar op dat laatste, Anoukie...
en laten we hopen dat Aurora niet nog eens
onder die steen vandaan komt kruipen.
Bah, wat laag.

Boos!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:07

Botervlieg"]
[quote="Anoukie schreef:

Hou het maar op dat laatste, Anoukie...
en laten we hopen dat Aurora niet nog eens
onder die steen vandaan komt kruipen.
Bah, wat laag.

Boos!
[/quote]

Ben oprecht verbaasd,... Woorden schieten MIJ nu te kort en dan ook niet in het positieve,...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 10:08

Zullen we dat allemaal gezellig buiten Bokt uitzoeken, dames? Geen idee wat er tussen jullie speelt maar ik zit er iig niet op te wachten Haha!

Thanks! Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:14

Ja, Bart.
Nee, Bart.
Dit soort acties zijn niet mijn gewoonte.

Schijnheilig

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:32

Jammer Lov, Bart en Heike dat het zo gelopen is.
Veel succes allemaal met dit besluit, waar vast lang over nagedacht is en hopelijk zonder verdere wrok naar elkaar toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:02

Aurora schreef:

Zo dat is even onder de gordel!!!!!

Gelukkig zegt het net wat meer over jou dan over de desbetreffende persoon.
Woorden schieten mij niet tekort, maar uitspreken doe ik ze niet.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:49

Ik wil die quote niet herhalen Misselijk Misselijk , maar iemand die van zo'n moment gebruik maakt om nog even flink na te trappen etaleert zichzelf wel heel ongunstig.

(en dan druk ik mij heel diplomatiek uit)