Anders hadden Karl66 en ik ons aan kunnen bieden
Toch bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Hyperion_ schreef:Neonlight schreef:Die brul-pb is een benaming die we eigenlijk nooit gebruiken. In dit geval bedoelde we een hele stevige pb van "dit is de allerlaatste waarschuwing, je bent al te ver gegaan en een volgende keer is de kans groot dat het niet alleen bij een pb blijft". Maar dan in strenge bewoordingen, daarom hadden we er de naam "brul" aan gegeven.
Edit: OW is een Officiële Waarschuwing, uitleg daarover staat in http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_g ... ls_houd.3F.
![]()
Ik dacht..het is groen en het brult: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker
Hahaha...bedankt voor je antwoord. Ik heb weer wat geleerd.
jij stout kind!! Foei.
. Ja wacht effe....Neonlight schreef:Hmmm je brengt me wel op een idee. In plaats van een moderatoropmerking in een topic kan ik natuurlijk ook gewoon dit plaatsen:
dan weet je tenminste zeker dat je opmerking de volle aandacht krijgt en kun je de groene hulk voortaan helemaal weglaten.

Dribbel schreef:Er kan ook overdreven worden Asyaa. We proberen de pittige discussie een beetje lichtvoetig te houden. Dan kan de spanning wat weg.
Wat zou je zelf graag zien dat er uit kwam?
Echter het lijkt mij alsof sommige mensen nu proberen de discussie zo te sturen dat er helemaal geen discussie meer is. Wat er inhoudelijk uitkwam maakt mij vrij weinig uit, zolang er maar inhoudelijk iets uit kwam, dat is toch het doel van zo'n topic. Blijkbaar zijn er na de ellelange topics over kim, rondetafeldinges en uiteindelijk de beleidsveranderingen toch nog puntjes die de aandacht vereisen, zie de (toch terechte) geschrokken reacties als er opeens lijstjes opduiken, en vragen in de trant van 'heeft die nog wat stouts gedaan?'. Ook voor meelezers en mensen die niet betrokken zijn bij zo'n lijstje is zo'n discussie inclusief hoe die behandeld word waardevol.
Neonlight schreef:Het is jammer dat enkelen niet het hele topic hebben doorgelezen, want ik heb duidelijk verteld waarom ik dat lijstje had gemaakt. Als je even mijn berichten in dit topic bekijkt vind je gewoon het antwoord daar op. Dat jullie uiteindelijk de conclusie van het topic achter de schermen niet krijgen is logisch, de besprekingen gaan daar nog steeds verder en bovendien is dat tussen de betreffende gebruikers en de moderators. Jullie zouden het liefste alle details te horen krijgen, maar dat hebben we nog nooit gedaan en dat doen we ook nu niet.
Wat betreft de beleidsveranderingen, dat is nog in opzet, dat is ook uit de dienstmededelingen te halen. Er wordt daarin ook niet voor niets gevraagd om mee te denken, voor de puntjes op de i te zetten.