Wat Qimm zegt is helemaal waar. Niet alle onfatsoenlijke woorden kunnen gecensureerd worden. Voor mij was het meer dat 'fietsen' bij de boktvocabulaire hoorde, maar nu censureer ik gewoon zelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:XmissdaphX schreef:Ik vind persoonlijk n euken beter klinken dan scharen,batsen, ketsen en ga zo maar door hoor
Ik zal wel ontzettend oud en fossiel zijn, maar wat is er mis met "vrijen" ipv de benamingen hierboven? Ik voel me inmiddels net zo'n mummie in dit topic...
Brainless schreef:Neuken vind ik ook zeer platvloers.
Dat zeggen jongeren onderling op straat, volwassen (althans degene die ik ken) zeggen dat niet.
Of het uit of in de lijst hoort zou ik (nog?) niet weten, maar het is voor mij een niet positief woord.
Broccoli schreef:Nou ik zeg sowieso niet wat ik van plan ben met mijn vriend hoor
Want: "Goh, ga vandaag even lekker met mijn vriend vrijen" zeg je toch ook niet?
stef schreef:Vroegah ( ;?) ) had je een liedje, of iets uit een serie ofzo? K weet niet meer wat het was... "Hey gozer, heje nog geneukt???" Kortom, platvloerse "tokkietaal" in mijn ogen
suze_ schreef:Jiskefet is dat![]()
Ik hou ook niet van het woord
Ben ik misschien ook ouderwets, maar dan zeg ik liever vrijen, alhoewel we thuis de bokt censuur hebben overgenomen
'schat...'
'ja?'
'ik heb zin om te fietsen...'
'sprintje of tour de france?'
'moet ik kiezen?'