Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 01:20

Ik lees nergens dat ze aan het bemiddelen waren maar goed.
Ik dacht namelijk altijd dat er een gesloten fora is voor mod's. dus niet toegankelijk voor mid's omdat deze onafhankelijk MOETEN zijn..
Laatst bijgewerkt door minkie op 24-12-10 01:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 01:20

Ja ik doe maar een gooi hoor.... ;)

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 01:32

Wel een toepasselijk onderschrift heb je trouwens...

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 08:21

Bokt is door professor, anderen en door mij vooraf waarschuwingen vergeven. Het heeft ons alleen maar ow en bans gekost, maar dat hadden wij alle er graag voor over.
Alles is begonnen met een wel bekende exbokker, die onder zijn eerste account en naamsverandering verbannen is. Maar onder meerdere schaduwaccounts steeds wederom discriminerend, racitisch en fascistisch schreef. Na alle waarschuwingen van vele bokkers en instanties, heeft bokt er voor gekozen meerdere groene waarschuwingen te plaatsen en per pb te vergeven en daarbij de bokkers die recht hadden meermaals langdurig te verbannen.
Maar dezelfde groene waarschuwingen voor de waarheid bleven uit, geen verontschuldiging niets. Per pb heeft het beheer mij wel toegegeven fout tv zijn geweest, maar waarom niet opelijk plaatsen en blijven verzwijgen?
Op het u wel bekende anderen forum, staat dezelfde bull van de wel bekende exbokker en springruiter. Dus het geen over bokt beschreven staat, is dan ook met veel zout te lezen gezien het te flauw voor woorden is.
Dat veel achter de schermen bij de moderatoren mis doet gaan, hebben wij bokt ook geschreven. Zo zijn er van mij pb's vergeven aan de exbokker die alles heeft veroorzaakt. Hoe deze springruiter zijn pb's met de verboden duitse groet doet afsluiten, als "joods" zijn tegen een mede jood is dan verschrikkelijk. Professor doet zijn pb's dan met vrede afsluiten, wat deze meneer geheelniet kan hebben en zijn fascitische groet fel doet herhalen met fascistische uitlatingen.
Waarom bokt dit alles toe heeft gelaten, zelfs ondersteund en bokkers onterecht heeft verbannen is nog immer een raadsel.
Maar om bokt zo slecht te doen schrijven, is niet terecht. De moderatoren doen vrijwillig zo goed mogelijk hun best. En dat er een hoofdmoderator is die de regels doet overtreden door valselijk te verbannen, pb's door te geven, persoonlijk contact te hebben met de verbannen exbokker en onbeschoft te schrijven per pb. Is niet de schuld van de anderen moderatoren, die valselijk beschuldigd worden met opzet, om de verradelijke hoofdmod te beschermen. Helaas wisten wij van anvang aan wat de waarheid was, maar wilde bokt ons alle niet doen geloven.
Moderatoren laat u niet eronder schrijven, plaatd de waarheid en vergeef uitleg en openheid.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 08:33

ja, die janesmit, springert m de tour, we vergeten hem helemaal in dit topic, maar die heeft toch maandenlang zijn gang kunnen gaan... ik heb HM karl diverse malen getemt over janesmit, dat het marcel was..... maar iedereen kan op Geit lezen hoe er met mijn tems wordt omgegaan....

Als je dat afzet tegenover het gemak waarop Kim, RK, Sul, detour en JG SA 's aan hun broek krijgen gesmeerd... is dat weer typisch iets van met 2 maten rekenen. Maar misschien vonden ze de standpunten van die gast wel goed, dat weten wij natuurlijk niet.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:17

En dan moet je nagaan dat hie op dat andere forum even heerlijk zichzelf heeft kunnen verheerlijken, niemand erop in is gegaan en hij nu dus niet meer komt.
Misschien wel voor dit soort mensen het juiste beleid, negeren en nog eens negeren....

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:31

Bokt is een forum met regels en maar goed ook als je de verschillende dingen bekijkt op geit.

Allereerst zou het best kunnen dat er fouten zijn gemaakt van twee kanten. Hoe en wat er is gebeurd is erg vervelend maar zoals er zo vaak al dingen gezegd zijn

Er zijn regels op bokt waar je je aan moet houden. Doe je dat niet dan zitten daar consequenties aan.

Ook is het zo dat dit in het verleden is gebeurd en iedereen kan oude koeien uit de sloot halen. Maar als de personen waar we het over hebben die een ban hebben, toch niet de intentie hebben om terug te komen waar hebben we het dan over?

Diegene die geband zijn wat gebeurd er als jullkie in het gelijk gesteld worden, komen jullie dan terug op bokt om gewoon hier op een normale manier door te gaan of willen jullie alleen maar jullie gelijk halen.

Jullie zijn namelijk ook helemaal verkeerd bezig. Wat ik heel erg erg vind is dat er personen bij gehaald worden die er helemaal niets mee te maken hebben. Ook is het zoals jullie het op geit doen ordinair roddelen over personen achter hun rug om.

Als er opeens een regel op het werk veranderd dat openbaar internetten niet meer mag heb je je daar aan te houden als werknemer. Doe je dat niet zijn daar ook conseqenties aan verbonden.

De vraag met wat er nou de afgelopen tijd allemaal geberud is met de verschillende bans is in mijn ogen niet relevant. Als de mensen zich daadwerkelijk aan de regels hebben gehouden hadden ze niet een ban gekregen van bokt.

De vraag van eline over hoe dit opgelost kan worden nu is een vraag die wel beantwoord kan worden en daar kunnen wij inspraak op hebben. Zelf heb ik op dit moment nog geen oplossing maar ben wel over verschillende dingen aan het nadenken. En zal deze naderhand ook wel neerzettten.

Groetjes yvette

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:07

Ik heb wel degelijk gelezen heb er alleen geen behoefte aan om er op te reageren omdat het altijd dezelfden zijn. IK loop ook al heel wat jaren mee op bokt en heb nog nooit problemen gehad. Ook niet met het beleid. Het is maar internet hoor.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:09

fenya,
ze willen niet terug komen...
dat kun je duidelijk lezen ;)
ze zetten alleen iets recht wat zeer onterecht gebeurt is ;)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:10

Fijn wat hebben jullie dan nog te roddelen over de bokkers runningkawa als jullie er toch geen behoefte meer aan hebben om hier terug te komen?

Hou je gwoon lekker bezig met jullie forum en laat dan gewoon bokt daarbuiten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:13

fenja schreef:
Fijn wat hebben jullie dan nog te roddelen over de bokkers runningkawa als jullie er toch geen behoefte meer aan hebben om hier terug te komen?

mag ik je er eerst even op wijzen dat ik niet op geit zit, en dat ik ook niks te maken heb met geit?
dus jij knijpt liever een oogje dicht terwijl er hier op bokt met 2 maatjes gemeten wordt, en er mensen benadeelt worden?? zo iets als een er van mijn bed show?
dat heb je liever als dat er iets veranderd waardoor het voor iedereen weer leuk is hier op bokt?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:16

terecht of onterecht de beslissing blijft hetzelfde laat bokt daar gewoon buiten. Als de beheerders en de mods aangeven dat er genoeg bewijzen zijn is daarmee de kous af.
Als je toch niet meer de behoefte hebt om terug te komen waarom maken ze er dan nu ineens een punt van. Ze hebben toch lekker hun eigen forum waarom houden ze zich dan nog zo bezig met bokt zwart maken?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:16

Ik denk dat je de essentie van het verhaal mist. Het gaat niet zo zeer om specifieke bokkers, maar om de manier waarop er achter de schermen mee omgegaan wordt. Achter de schermen is er 1 bewezen heksenjacht geweest, waarbij er discutabele "bewijzen" aangedragen zijn door meerdere partijen.

Nu gaat dit over 1 specifieke ban, omdat daarvan toevallig de achter de schermen berichten openbaar zijn geworden (en dat gaat dus helemaal niet over runningkawa). Het is dus niet zo gek dat daar vragen over gesteld worden omdat nou eenmaal het concrete voorbeeld was.

Zoals FaberSmid aangaf zijn er wel meer bans danwel niet-bans waar je je vraagtekens bij kan plaatsen. Ik kan nog wel een lijstje met gebande bokkers hier neer zetten, maar dat lijkt me eigenlijk niet zo heel constructief.

En net zoals MDH heb ik eigenlijk ook weinig met de mensen op geit anders dan dat ik van een aantal de berichten altijd wel kon waarderen...

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:17

M_D_H schreef:
fenja schreef:

mag ik je er eerst even op wijzen dat ik niet op geit zit, en dat ik ook niks te maken heb met geit?
dus jij knijpt liever een oogje dicht terwijl er hier op bokt met 2 maatjes gemeten wordt, en er mensen benadeelt worden?? zo iets als een er van mijn bed show?
dat heb je liever als dat er iets veranderd waardoor het voor iedereen weer leuk is hier op bokt?

Mijn mening is dat als er mensen problemen hebben met het beleid van bokt en prutsmuts er gerageerd wordt op verschillende situaties dat dat ook gewoon via pb geregeld kan worden. Waarom moet er altijd nou een zeik toppic geopend worden op forum zaken.
Als je verder geen problemen veroorzaakt heb je ook niets te maken met het beleid van bokt.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:19

Het lijkt me dat het duidelijk mag zijn dat dit iets verder gaat dan dat het nog per PB te regelen is...

Maar goed, jouw mening. Mag je hebben, maar het voegt weinig toe aan dit topic, aangezien die om opheldering vraagt om zaken die jij niet relevant vindt.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:20

Ik denk dat je de essentie van het hele gebeuren een beetje mist Fenja. Misschien kun je je eerst even inlezen voordat je verder reageert. En lees dan ook de posts van Eline even.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:24

En als je liever aan struisvogelpolitiek doet hoef je ook niet te posten hier.. kan het je ook niet dwars zitten.

Enneh.. ik ram ook overal puntjes tussen en bij maar ik ben niet Kiwiko :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:31

ik denk dat je essentie mist fenia ;)
je hebt er wel degelijk mee te maken ook al heb je geen problemen veroorzaakt...
het gaat namelijk over een forum waar wij actief op zijn, di wij leuk en gezellig vinden, en dat graag zo willen houden...
echter, als er zoveel achter de schermen gebeurd wat niet kan, waar wij niet mogen komen etc...
hoe betrouwbaar is het oordeel dan nog van de modjes?
de modjes zijn teveel betrokken geraakt bij bokt zelf, zijn te veel betrokken geraakt bij de bokkers...
en dat is een probleem geworden...
als de modjes minder betrokken zouden zijn bij de bokkers zou je niet wanneer er een ow uitgedeeld moet worden antwoorden krijgen als "ik durf niet" omdat ze diegen zo goed kennen ;)

de mids zijn teveel betrokken geraakt achter de schermen ;)
hoe eerlijk is hun oordeel nog, als ze achter de schermen mee discusseren, informatie door geven enz?
het zijn in feite gewoon modjes geworden waar je ook je bezwaar bij kunt aantekenen ;)
dat is nooit de bedoeling geweest van de modjes en de mids...

ik wil bokt houden zoals het is, een leuk forum, bedoelt om kennis te delen etc...
maar zelfs ik (terwijl ik pas een jaartje zit) merk dat het steeds meer veranderd...
de mensen die kennis hadden gaan weg, en daarvoor in de plaats komen pennys...
dat maakt niet uit, maar het zorgt er wel voor dat er steeds strenger gemod moet worden...
aangezien de penys steeds het bloed onder de nagels vandaan halen bj de bokkers met kennis... omdat ze eigenwijs zijn, en denken dat ze alles al weten...
maar... als er strenger gemod moet worden, moet er wel eerlijk gemod worden... en dat gebeurt niet meer...
de modjes hebben duidelijk gezegt dat he ze niet uitmaakt als bokt een pennyforum wordt...
een lekker vooruitzicht lijkt mij :?

maar goed, aar het dus over gaat:
nee, ik heb er in feite niks mee te maken, nee, de meeste hebber hier niks mee te maken...
maar is dat een reden om dan je ogen dicht te knijpen als je zoveel fout ziet gaan?
is dat dan de reden om het als een vervanmijnbedshow te behandelen??
NEE....!!!!!!
er zijn oorlogen begonnen om minder dan dit, er zijn forum en internetssites om minder kapot gegaan...

laten we nu, nu het nog kan, met zijn alle onze schouders er onder zetten, en van de fouten die gemaakt zijn onze lering trekken, en er voor zorgen dat die fouten NOOIT meer gemaakt kunnen worden...
en er met zijn alle voor zorgen dat bokt weer wordt zoals het was...
een leuk en gezellig paardenforum waar je kennis kunt vergaren!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:33

Ceriadwen schreef:
En als je liever aan struisvogelpolitiek doet hoef je ook niet te posten hier.. kan het je ook niet dwars zitten.

dat doe ik ook altijd ;)
er zijn zoveel bokkers die dat doen...
net als dat er zoveel bokkers sorrie schrijven,
of halelua... die laatste schrijf ik overgens ook weer :+
of hoogheidswaanzin... toevallig ook iets wat ik snel neer zet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:41

Ceriadwen schreef:

Sorrie hoor, maar je vergeet dat het drie :D :D :D moeten zijn :D :D :D ....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:43

@fenja: nu is het voor jou de 'ver van mijn bed'show, maar het kan jou ook overkomen. En hoe zou je dan reageren....

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:46

Durf bijna niet meer te posten.....als er iemand punten typt ben ik het....
Straks ben ik ook kiwiko.....
{:) {:) {:)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:47

crabbybitch schreef:
Straks ben ik ook de kiwiko.....

En voor je het weet heb je een nieuw Nederlands synoniem geïntroduceerd :D

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:48

terecht of niet terecht doet wat mij betreft niet zo terzake .
bij twijfel gewoon bannen want er zitten op bokt heel veel kinderen..waaronder ook een van mij..die we best mogen beschermen tegen rasistisch..fasistisch..opruiend etc etc praat
mogt de ban achteraf on terecht zijn kan dat altijd via pb rechtgetrokken worden..
dat hoeft..vind ik..niet in t openbaar want dat lokt alleen maar onnodige discusies uit die de betrokkenen nog meer beschadigen..waar rook is is vuur is al snel gedacht.
ook in deze topic worden weer veel namen genoemd van mensen die daar vast niet blij van worden.
aan slimmerik bv heb ik me nooit geergerd
verder wil ik alleen nog zeggen...houd de kerst gedachte vast..vrede op aarde..

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:51

M_D_H schreef:
ik denk dat je essentie mist fenia ;)
je hebt er wel degelijk mee te maken ook al heb je geen problemen veroorzaakt...
het gaat namelijk over een forum waar wij actief op zijn, di wij leuk en gezellig vinden, en dat graag zo willen houden...
echter, als er zoveel achter de schermen gebeurd wat niet kan, waar wij niet mogen komen etc...
hoe betrouwbaar is het oordeel dan nog van de modjes?
de modjes zijn teveel betrokken geraakt bij bokt zelf, zijn te veel betrokken geraakt bij de bokkers...
en dat is een probleem geworden...
als de modjes minder betrokken zouden zijn bij de bokkers zou je niet wanneer er een ow uitgedeeld moet worden antwoorden krijgen als "ik durf niet" omdat ze diegen zo goed kennen ;)

de mids zijn teveel betrokken geraakt achter de schermen ;)
hoe eerlijk is hun oordeel nog, als ze achter de schermen mee discusseren, informatie door geven enz?
het zijn in feite gewoon modjes geworden waar je ook je bezwaar bij kunt aantekenen ;)
dat is nooit de bedoeling geweest van de modjes en de mids...

Hoe kan je tegen de moderators zeggen sorry jullie mogen niet meer bokken want anders krijg je vriendjespolitiek. Dat kan toch niet?
Je kan toch niet zomaar zeggen sorry je mag nu niets meer posten behalve voor politieagent spelen?
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 31-12-10 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote ingekort