Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Fijn wat hebben jullie dan nog te roddelen over de bokkers runningkawa als jullie er toch geen behoefte meer aan hebben om hier terug te komen?
Hou je gwoon lekker bezig met jullie forum en laat dan gewoon bokt daarbuiten.
M_D_H schreef:fenja schreef:Fijn wat hebben jullie dan nog te roddelen over de bokkers runningkawa als jullie er toch geen behoefte meer aan hebben om hier terug te komen?
Hou je gwoon lekker bezig met jullie forum en laat dan gewoon bokt daarbuiten.
mag ik je er eerst even op wijzen dat ik niet op geit zit, en dat ik ook niks te maken heb met geit?
dus jij knijpt liever een oogje dicht terwijl er hier op bokt met 2 maatjes gemeten wordt, en er mensen benadeelt worden?? zo iets als een er van mijn bed show?
dat heb je liever als dat er iets veranderd waardoor het voor iedereen weer leuk is hier op bokt?
Ceriadwen schreef:En als je liever aan struisvogelpolitiek doet hoef je ook niet te posten hier.. kan het je ook niet dwars zitten.
Enneh.. ik ram ook overal puntjes tussen en bij maar ik ben niet Kiwiko
M_D_H schreef:ik denk dat je essentie mist fenia
je hebt er wel degelijk mee te maken ook al heb je geen problemen veroorzaakt...
het gaat namelijk over een forum waar wij actief op zijn, di wij leuk en gezellig vinden, en dat graag zo willen houden...
echter, als er zoveel achter de schermen gebeurd wat niet kan, waar wij niet mogen komen etc...
hoe betrouwbaar is het oordeel dan nog van de modjes?
de modjes zijn teveel betrokken geraakt bij bokt zelf, zijn te veel betrokken geraakt bij de bokkers...
en dat is een probleem geworden...
als de modjes minder betrokken zouden zijn bij de bokkers zou je niet wanneer er een ow uitgedeeld moet worden antwoorden krijgen als "ik durf niet" omdat ze diegen zo goed kennen
de mids zijn teveel betrokken geraakt achter de schermen
hoe eerlijk is hun oordeel nog, als ze achter de schermen mee discusseren, informatie door geven enz?
het zijn in feite gewoon modjes geworden waar je ook je bezwaar bij kunt aantekenen
dat is nooit de bedoeling geweest van de modjes en de mids...