Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:29

Dat komt omdat er een bepaalde naam is genoemd.. en dat mag nooooooooooooooooooooooooooit

beeeeeehhhhhh

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:30

Jeetje wat is er toch gebeurd met een rustig bokt, waar iedereen zijn ei kwijt kan....

Het lijkt wel alsof iedereen elkaar maar tegen elkaar opstookt en maar de hele tijd lopen zeuren en zaniken :=

Sjoert

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:31

Djuno; ik kan helemaal niks wat dat betreft :D

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:32

Iefke, er zijn inmiddels zoveel mensen met vragen over het gegum dat het vermoedelijk makkelijker is gewoon in een topic te antwoorden, en in elk geval duidelijker. Het onderwerp waarop gewist word is zo heftig dat een kleuter op z'n vingers kan natellen dat er reacties en vragen over komen, waarom dan niet gewoon duidelijkheid verschaffen en voor de verandering eens een keertje de boktregels aan je laars lappen? Denk dat dat een hoop onvrede en discussies zal schelen, die toch constant blijven borrelen. Ik bedoel, het verzuipen van katten is in mijn ogen geen kattepis ("leuke" woordspeling in deze) en blijft toch wel aan de orde komen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:32

Lobke_ schreef:
Jeetje wat is er toch gebeurd met een rustig bokt, waar iedereen zijn ei kwijt kan....

Het lijkt wel alsof iedereen elkaar maar tegen elkaar opstookt en maar de hele tijd lopen zeuren en zaniken :=

Ik denk dat dat vooral komt omdat er hier zoveel gegumd en verzwegen wordt...... dan krijg je onrust.

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:34

Aan de ene kant ja en aan de andere kant als mensen zich gewoon een beetje rustig houden en niet steeds gaan stoken dan word er ook minder gegumd etc neem ik aan :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:35

Lobke_ schreef:
Aan de ene kant ja en aan de andere kant als mensen zich gewoon een beetje rustig houden en niet steeds gaan stoken dan word er ook minder gegumd etc neem ik aan :)

Het gaat hier niet om stoken, het gaat erom dat mensen liever dingen willen uitpraten maar daar de mogelijkheid niet voor krijgen. En dat er vaag wordt gedaan door het beheer, en dat zijn mensen zat.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:36

Sjoert schreef:
Djuno; ik kan helemaal niks wat dat betreft :D

zeg ik...GAMMA :+

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:36

Als er gewoon antwoord gegeven word en de gelegenheid gegeven word problemen uit te praten word er ook niet zoveel gestookt en hoeft er ook niet zoveel gegumd te worden...

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:39

Jeetje wat een poedersuiker, snap er geen hol meer van...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:42

Dasomdat de helft weg is...

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:46

iefke schreef:
Hierbij nogmaals mijn verzoek van net. In topics worden offtopic berichten weggehaald. Dit topic gaat over berichten/account op verzoek verwijderen en niet over persoonlijke berichten of topics van anderen. De posts die net zijn weggehaald, zijn niet relevant voor dit topic, dus vandaar de keuze. Wanneer jullie vragen hebben over posts die zijn verwijderd, het staat je altijd vrij om een pb te sturen.

Niet relevant of passen niet in iemands straatje? Sorry hoor, maar de opmerkingen die gegumd zijn, zijn juist de reden van de onvrede op/over Bokt. Laat het toch eens gewoon allemaal open en bloot staan, door te gummen wordt er niets opgelost.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:46

Volgens mij komt de hele onvrede en het aanhalen van bepaalde bokkers in dit topic alleen maar omdat zij wel met zaken wegkomen, waar anderen een ow of ban voor krijgen. Daar creeer je onvrede mee en het mag niet uitgesproken/besproken worden op bokt. En dus gaat de onvrede door, logisch toch? Sterker nog, het hele topic is ontstaan door de onvrede en de oneerlijkheid waarmee gehandeld wordt. Dus is het zeker relevant dat deze mensen genoemd worden. Het wordt onderhand wel eens tijd dat de zogehete stoorzenders ook eens afgestraft worden, ipv alleen maar de mensen die daarop reageren. Ik vind het niet gek dat het forum op zijn kop staat. Dat creeert het beheer zelf, en wie zijn gat brand moet op de blaren zitten.

Een bepaalde bokker kan hier neerzetten wat ze wil en er wordt in allerlei bochten gewrongen door bokt om die persoon de hand boven het hoofd te houden en berichten te laten verdwijnen. En dat terwijl er ook een hoop bokkers zijn die ook hun berichten weg willen, maar dat kan dan niet zonder goede reden. Wie bepaalt wat een goede reden is? Als je het weg wilt hebben, moet dat gewoon kunnen. Als het voor de een kan (he slimmerik) kan het ook voor een ander. En geen gemier over gaten in topics. Een hoop van die topics worden sowieso al niet meer gelezen dus waar is het probleem dan? Als het beheer rust in de tent wil, zullen ze daar ook iets aan moeten doen en niet eeuwig blijven schermen met 'het belang van bokt' whatever the hell that may be....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:47

zoiets is het nu:

Afbeelding

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:48

Ik snap best dat mensen graag alles willen weten wat er allemaal nou precies gaande is, want er is wel een heleboel dat onder de mat geveegd word natuurlijk de laatste tijd.
Maar ik ben ook van mening dat er best wat dingen zijn die ons geen van alle wat aan gaan denk ik zo.

Vind wel dat er wat opheldering moet komen want zo kan het niet echt langer natuurlijk.
Maar zoals iedereen nu tegenover elkaar staat gaat het zoiezo toch niet lukken ;)

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:49

Hoe is het mogelijk dat in dit topic er mensen zijn die commerciële links in hun 'handtekening' hebben? Klikbare commerciële links? Zoiets hoort niet in een account. Het gaat hier helemaal niet om een dekje verkopen maar om echt commercieel. klikken en geld verdienen.
Zou het mogelijk zijn ...............
Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 15-12-10 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:50

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:51

Ik snap niet waarom de topic niet gewoon is gesplitst?????? Dan kon in de andere topic de discussie, wat nu is weggegumd, voortgezet worden.. :)*

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:55

Dat had gekund...maar blijkbaar mag dat niet?

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:57

Ceriadwen schreef:
Dat had gekund...maar blijkbaar mag dat niet?

Is waarschijnlijk té veel moeite :)

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:59

huh :o :o ...dat is niet helemaal eerlijk, de gum was al langs geweest voordat dit topic verscheen....*duikt nu weg voor klapjes*

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:59

En zo gaan we vrolijk verder, de beerput mag vooral niet opengetrokken worden... En een beerput is het inmiddels wel geworden zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:12

jeetje...ben ook een dagje niet hier geweest...
wat een beerput vol gezeik zeg...en wat wordt er weer met 2 maten gemeten en gegumd,super kinderachtig...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:17

Wat mij zo opvalt aan Bokt is dat iedereen zo ontzettend snel op de teentjes getrapt is en daardoor ook ontzettend snel persoonlijk wordt. Dan gaat er gelijk met vingertjes gewezen worden en als de mods jou niet meteen gelijk geven, dan zijn ze hypocriet en vervelend.

Ik zit hier nu misschien anderhalf jaar echt actief op de forums en ik heb het eigenlijk nog nooit anders gezien dan dat er gezeurd wordt "Die doet stom, die doet stom, en die ook, en die is het ook niet met mij eens". Eerlijk gezegd vind ik het knap dat iemand hier nog moderator durft te zijn want het lijkt me niet prettig constant de mediator te moeten zijn in al die relletjes. Horen jullie jezelf niet? Vinden jullie nou echt allemaal dat jullie volwassen reageren door meteen overal zo kwaad om te worden?

Hierbij verdedig ik de mods ook niet per se. Dat zijn ook mensen en dus net zo goed onderhevig aan dit soort onzin. Ik ken ontzettend lieve, goede mods en ik ken mensen die misschien iets te snel toegeven aan groepsdruk. Dat geldt zowel voor de "gewone" Bokkers als voor de mods. Er wordt hier constant gedaan alsof het een of andere samenzwering tegen bepaalde mensen of voor bepaalde mensen is, maar jullie vergeten dat er misschien regels zijn die niet bekend zijn en dat de mods misschien ook angstig worden van al dat gerel hier. Zou jij dan nog lol in je moderatorschap hebben? Ik niet!

Ik vind het eerlijk gezegd knap dat er nog mensen buiten hun eigen huiskamertopic durven te komen, aangezien Bokt op het moment beheerst wordt door dit soort rellen. Er kan gewoon niets gepost worden zonder dat er weer eentje het persoonlijk opvat of naar gaat zitten doen tegen een ander. De gewone Bokker kan eigenlijk z'n kont niet keren of er zit weer ergens een slotje op. Dat vind ik zonde, en dat vind ik jammer.

Waar het hier (en op de meeste andere fora) om gaat is dat iedereen in zijn EIGEN frame of mind iets leest of bedenkt. En dat niemand zijn frame of mind hetzelfde is. En dat dit op Bokt overduidelijk vergeten wordt, want iedereen heeft zich maar naar de gemiddelde Bokker zijn eigen mening te voegen. Ook in de rest van de wereld, maar daar praten we nu even niet over. :+

Als iedereen gewoon zijn mening goed zou onderbouwen en duidelijk zou aangeven dat dit een mening is, en dit soort dingen ook gewoon van elkaar gerespecteerd zou worden, zouden er geen "beerputten" en dergelijke samenzweringstheoriën ("de mods hebben het op ons voorzien!" "de mods beschermen een bepaalde persoon!" bewijs dat eens?) bestaan.

Wat mods betreft, ik begrijp dat jullie je wel in een hoek gedreven moeten voelen door al die vijandigheid. Ik zou er niet erg gelukkig van worden op die manier al dat werk te moeten uitvoeren. Maar blijf alsjeblieft gewoon bij de regels/je standpunt... De slotjes vliegen er tegenwoordig wel heel hard op. Is daar niet iets aan te doen? Spoedoverleg? Want op deze manier staan jullie wel toe dat relschoppers de lol voor andere mensen die gewoon een topic proberen te hebben verpesten.

Verder vind ik het jammer dat er altijd bepaalde mensen zijn die heel naar en persoonlijk gaan reageren, en dan vooral heel defensief en gemeen gaan praten als ze daarop gewezen worden. Van die mensen die altijd de fouten in een ander HEEL GOED aan weten te wijzen. Kijk eens naar jezelf. Ik weet dat het eng is, maar doe het toch maar een keer. Kun je daarna zeggen dat je dapper bent, en dat jou niets meer te verwijten valt. Want dan heb je gekeken en het bewijs (of niet) gevonden dat jij geen gemene relschopper bent. Kun je dat eerlijk van jezelf zeggen?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:18

Bart.. voor het geval je het weer gemist hebt. Ik wacht nog steeds op antwoord over de snelheid van de slotjes.