Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:23

maikeltje schreef:
upendo schreef:
Nee, ik heb mijn mening niet klaar. :)
Ik vind het hele verhaal alles bij elkaar vaag.
Daarom zou ik het fijn vinden als het beheer gewoon eens zou zeggen hoe de vork in de steel zit.

Nee, bevooroordeeld ben ik niet. ;)
Jij ook niet?

Nee, want ik wens Nessah alle goeds, heb haar ook al bedankt voor haar inzet in een eerdere post.

Volgens mij heeft dat er niks mee te maken, dat doe ik namelijk ook. Neemt niet weg dat ik graag wel meer duidelijkheid zou willen zien.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:23

Nou, ik ook. Jij 'lijkt' alleen voor de mening van het beheer te staan en ik niet.
Maakt nog niet meteen dat ik bevooroordeeld ben.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:24

maikeltje schreef:
Hoe heette dat ook alweer? Plebs.. Nog wat? :Y)
Wees eens eerlijk. Heb je niet sowieso je mening al klaar, ongeacht wat het beheer zou gaan schrijven? Ik denk van wel aan de reacties te lezen.

Ik denk dus ook dat het geen zin heeft dat iemand van het beheer hier de andere kant van het verhaal, zo die er is, neerzet.

Ja dat is wel het meeste slappe excuus wat je kunt bedenken. 8)7 B-)
Laatst bijgewerkt door sporter op 14-12-10 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:24

Jammer dat je er mee "moet" stoppen, maar aan de andere kant staat dit topic gewoon open en mag de ts haar mening van zich afschrijven ;) . En denk dat het ons gewoon niet aangaat, wat er tussen de ts en het beheer etc is voorgevallen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:25

Maar waarom moeten derden meer info over iets wat er tussen een ander en het beheer is besproken?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:26

Dat denk ik idd ook Getup. Vind het altijd wel apart dat mensen vinden dat ze recht hebben op allerlei verhalen :+
Het team heeft ook het recht om dit niet te vertellen! Is jammer, maar het leven gaat gewoon verder hoor. ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:27

Dat zei ik net.

Het lijkt mij dat er een immense kloof ontstaat tussen beheer en gewone bokkers als je een deel van het verhaal achterhoudt.

maikeltje

Fiffill schreef:
maikeltje schreef:
Nee, want ik wens Nessah alle goeds, heb haar ook al bedankt voor haar inzet in een eerdere post.

Volgens mij heeft dat er niks mee te maken, dat doe ik namelijk ook. Neemt niet weg dat ik graag wel meer duidelijkheid zou willen zien.

Ik denk dat het hier belangrijker is dat het voor Nessah duidelijk is. Zij heeft recht op duidelijkheid, de rest van de bokkers heeft er geen reet mee te maken eigenlijk....
Ik kan me er dan ook verder niet druk om maken. Wel hoop ik voor Nessah dat ze het op een respectvolle manier met haar kunnen afsluiten.

Fenrir

chevax schreef:
Maar waarom moeten derden meer info over iets wat er tussen een ander en het beheer is besproken?

Ik denk dat het niet alleen om deze kwestie gaat chevax, maar meer het moment waarop dit is gebeurd :) er is al een tijdje ontevredenheid onder de gebruikers te bemerken en dit soort dingen werken dat in de hand - ik hoef in principe dat verhaal ook niet te weten, maar omdat er zo vaag over wordt gedaan door het beheer ;) krijg je toch de indruk dat het niet klopt. En ik vind het vooral sneu voor Nessah, want die was imo een hele fijne mod. :)

Het gaat me dus niet zozeer om het verhaal, maar wel dat ik denk dat dit de verstandhouding tussen de gebruikers en het beheer alleen maar slechter maakt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:28

chevax schreef:

Openbaar forum? Openheid van zaken?
Ze laten mensen op deze manier heerlijk speculeren :j
'We hebben geen zin in een welles/nietes spelletje', ach jee toch.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:29

Welkom bij de zwarte lettertjes, hopelijk heb je het verder wel naar je zin hier op Bokt, en kun je lekker blijven doorbokken. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:31

Wat het punt is is nu simpelweg dat A) iemand uit het team is gezet B) diegenen die het besluit hebben genomen - beheer en hoofdmods? - hun kiezen op elkaar houden en dit maakt C) wantrouwen. Plus een vriendschap met een gebande bokker wekt speculaties op en plus het feit dat er de laatste tijd meer teamies gestopt zijn én de toenemende kritiek op het team (die overigens soms wel en soms niet terecht is)

Nu zijn er vaker mensen uit het team gezet - ook in de tijd dat ik mod was - en werd dit vaak ook gedaan door middel van een mededeling dat de HM's en het beheer het besluit hadden genomen dat. De reden werd dan vaak ook niet doorgegeven aan de andere mods. Ik neem dus aan dat het voor de meeste mods ook een vraag is waarom Nessah precies uit haar functie is gezet.

Toch denk ik dat zo langzamerhand duidelijkheid voor zowel het hele team als bokt wel eens nodig is. Kritiek komt niet zomaar uit de lucht vallen en dan zo'n besluit erbij maakt het er niet veel beter op.

Tuurlijk, ik weet dat er heel veel toppers achter de schermen zitten, alleen denk ik dat er toch teveel met een paar oogkleppen naar het forum wordt gekeken.

Ketaki

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:33

@ TS,

heel erg jammer dat je nou gestopt bent met het modden.

veel plezier weer in het zwart.

( over hoe en wat er is gebeurd wil ik niet eens weten hoor)

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:36

chevax schreef:

Of het hele verhaal moet verteld worden of niks. Nu staat hier een verhaal van een kant en ja NATUURLIJK zijn er altijd bokkers die hier hun mening op gaan basseren en het allemaal heel zielig en stom vinden maar er zijn ook bokkers die hun mening basseren op het hele verhaal en dat hebben ze niet.

edit: @TS, bedankt voor het modden :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:48

Agnes, ik wil je via deze weg toch nog een keer bedanken voor je werk als (wiki)mod. Jammer dat ze het zo moet aflopen.

Verder is dit voor mij gewoon een kwestie tussen beheer/hoofdmods en Agnes zelf. Ik hoef niet te weten waarom ze gevraagd is te stoppen. Maar ik vind het ontzettend jammer dat het afscheidstopic van Agnes nu helemaal verpest wordt door al die speculaties. En dat het stoppen van andere mods hier nu wordt bij gehaald. Ja, er zijn de laatste tijd veel mods gestopt/op modvakantie gegaan, maar de tijden veranderen. Mensen krijgen het drukker, gaan door andere levensfasen en dan komt er vaak een punt waar werk/studie/familie en het blauwe scherm niet meer samen gaan. Er bestaat nu eenmaal nog een leven buiten het internet, en op sommige (vele) momenten is dat gewoon belangrijker.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:54

Tjonge wat een gezever allemaal, het is maar een forum.

Nessah, ik hoop dat je privéleven weer een beetje op orde is/komt want de mensen in je eigen/echte leven zijn toch het allerbelangrijkste.

Ik hoop jou en Velvet, roan merrie, zoals je zelf altijd schrijft, nog in topics tegen te mogen komen waarin je in woord en beeld laat zien dat het goed met jullie gaat en dat jullie er plezier in hebben.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:02

chevax schreef:

Nieuwsgierigheid zit in de aard van het beesie :+ .

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:27

youngster schreef:
Dat denk ik idd ook Getup. Vind het altijd wel apart dat mensen vinden dat ze recht hebben op allerlei verhalen :+
Het team heeft ook het recht om dit niet te vertellen! Is jammer, maar het leven gaat gewoon verder hoor. ;)

Net als dat wij het recht hebben te speculeren. Maar daar schijn je het minder mee eens te zijn. Goh hoe zou dat nou komen...... :+

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:29

sporter schreef:
youngster schreef:

Net als dat wij het recht hebben te speculeren. Maar daar schijn je het minder mee eens te zijn. Goh hoe zou dat nou komen...... :+

Oh je speculeert maar een end weg :D
Ik slaap er geen nacht minder om hoor :Y)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:03

Als je mensen geen -gevraagde- duidelijkheid geeft, dan gaan mensen speculeren. Zo werkt het nou eenmaal. Of er mensen van wakker liggen? Tja, das dan jammer.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:04

youngster schreef:
Oh je speculeert maar een end weg :D
Ik slaap er geen nacht minder om hoor :Y)

Dank je :D

Gelukkig maar nachtrust is wel belangrijk natuurlijk ;)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:57

Jee, wat er ook allemaal aan de hand is, je hebt in ieder geval het langste afscheidstopic ooit voor elkaar gekregen. :+ ;)
Nessah, bedankt voor alles wat je hebt gedaan en ik hoop dat je privé situatie snel weer oké is, want dát is wat echt belangrijk is. De rest is 'maar' internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:08

maikeltje schreef:
Wees eens eerlijk. Heb je niet sowieso je mening al klaar, ongeacht wat het beheer zou gaan schrijven? Ik denk van wel aan de reacties te lezen.

Ik denk dus ook dat het geen zin heeft dat iemand van het beheer hier de andere kant van het verhaal, zo die er is, neerzet.

Asyaa schreef:
And thats the problem.
Als er hier een fout word gemaakt word er meteen op ingehakt, soms gewoon uit frustratie van enkele gebruikers. Vroegah toen ik mod was op andere delen van het internet, gaf ik als ik een fout had gemaakt dat gewoon toe voor iedereen. Mocht je je afvragen wat iedereen toen zei: 'Kan gebeuren.' Ik zorgde ervoor dat het niet nog een keer zou gebeuren en de gebruikers wisten waar ze aan toe waren. Als je openheid creëert creëer je vergevingsgezindheid. Als je dan een fout maakt 'kom je er makkelijker mee weg'. Nu word elke post van het team tot op de letter nauwkeurig ontleed.
Asyaa @ [FZ] Voorstel: rondetafelsessie

;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:11

Neonlight schreef:
Easygoing, als er op een bedrijf iemand ontslagen wordt wordt ook nooit aan het personeel medegedeeld waarom die persoon ontslagen is.
Net zoals wij ook nooit aan derden vertellen over sancties aan gebruikers, zo zal het beheer en de hoofdmods ook niet hun kant van het verhaal vertellen. Niet met het team, en ook niet met de bokkers. Dan zou het pas meten met 2 maten zijn.
En zo hoort het ook. Het zijn onze zaken niet. Dit is tussen Agnes en het beheer en de hoofdmods.

nee maar alle bans incl reden staan wel open en bloot _O- Jullie regels spreken elkaar dusdanig tegen dat het me niet eens meer verbaast dat jullie er van tijd zelf niet meer aan uit kunnen.
Ik vind het niet gek dat gebruikers zo reageren. Nessah was een van de betere mods en die wordt er dan schijnbaar zonder pardon uitgegooid. Prima dat ze daar verder geen commentaar op willen geven, dat is inderdaad hun zaak, maar dan ook niet janken met "je weet niet hoe het gegaan is" als ze kritiek krijgen. Zo werkt ie niet. :)

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:21

Lekker chique. Zal best rauw op je dak zijn gevallen..