Alou schreef:volgens mij gaat het weer offtopic Dan kan ik mijn lieve (?) opmerking weer inzetten:Dames. Jullie gaan weer zwaar offtopic. *geeft vriendelijke, maar toch duidelijke schop onder de billen van de offtopic-gaanders richting HK*
Statjes, statjes??? Ben gek op statjes Zijn er al geplaatst? Ik geloof dat er toen eens in een BBB is beloofd dat er, maandelijks of per kwartaal, statjes zouden komen... heb ik toch nie zo vaak gezien nie
Cyntje schreef:Statjes, statjes??? Ben gek op statjes Zijn er al geplaatst? Ik geloof dat er toen eens in een BBB is beloofd dat er, maandelijks of per kwartaal, statjes zouden komen... heb ik toch nie zo vaak gezien nie Ze wilde het juist niet maandelijks odne, vanwege onnodig gespam
Neee.... ik lees iedere maand de BBB & BNB en ergens in mijn afgelopen boktcarrière moet het dan staan...
Cyntje schreef:Dan was het per kwartaal, maar het was beloofd ooit Ik kan me ook zoiets herinneren inderdaad..
Cyntje schreef:Neee.... ik lees iedere maand de BBB & BNB en ergens in mijn afgelopen boktcarrière moet het dan staan... Beetje lastig zoeken van de laatste 5 jaar haha Ik snap het. Maar we wachten maar geduldig af hahhah
Er zijn in januari ergens statjes geweest... 2 ofzo. Ik weet niet meer in welk topic. In de BB stonden ze ook nog een keer geloof ik.