Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!!![]()
Ayasha schreef:Van je vriend moet je't hebbenrotjonk!
alt+f4 deed et niet zeker?
Anne_GTI schreef:slimmerik schreef:Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!!![]()
Dus je komt op bokt om te rellen maar gaat voor de gezelligheid naar je eigen forum? Da's ook raar.
Fiffill schreef:Met "voor de nacht" bedoel je waarschijnlijk een slotje voor overleg?
Zoals je al zegt, de meeste reacties worden al verwijderd. Maar kennelijk is het toch nog steeds nodig om topics naar de mesthoop te verplaatsen, daarom zou het fijn zijn als ze er op z'n minst bij zouden zetten waarom - in plaats van het regeltje dat je nu te zien krijgt.
PattyOosten schreef:Fiffill schreef:Met "voor de nacht" bedoel je waarschijnlijk een slotje voor overleg?
Zoals je al zegt, de meeste reacties worden al verwijderd. Maar kennelijk is het toch nog steeds nodig om topics naar de mesthoop te verplaatsen, daarom zou het fijn zijn als ze er op z'n minst bij zouden zetten waarom - in plaats van het regeltje dat je nu te zien krijgt.
Voor de nacht inderdaad. Mar dat zijn dan dus topics die behoorlijk op het scherpst van de snede zijn. Ik vind dat niet erg, maar ik snap dat er in gemod moet worden. Wat alleen jammer is, is dat sommige enorm fijn kunnen discusieren en dat er dan door een aantal raddraaiers een heel topic naar MH gaat, en je dan serieuze of normale reacties hebt gemist. Ik zou daarom graag zien dat ze de narigheid eruit halen en de boel met een MODopmerking op slot gooien.
Anne_GTI schreef:slimmerik schreef:Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!!![]()
Dus je komt op bokt om te rellen maar gaat voor de gezelligheid naar je eigen forum? Da's ook raar.
Fiffill schreef:Zou het dan geen onleesbare gatenkaas worden? Dat heb ik nu al vaker als er posts verwijderd worden. Soms is zo'n discussie dan nog heel slecht te volgen.
En als het topic toch op slot gaat.. hoeveel maakt het dan nog uit, een slotje of de mesthoop?
PattyOosten schreef:Dat ben ik niet met je eens hoor Quellian, je mag alles zeggen, je mag gewoon niet iemand persoonlijk aanvallen of lelijk doen. Maar waarom zou je? Je zit hier voor je lol en een goede discussie toch?
Quellian schreef:PattyOosten schreef:Dat ben ik niet met je eens hoor Quellian, je mag alles zeggen, je mag gewoon niet iemand persoonlijk aanvallen of lelijk doen. Maar waarom zou je? Je zit hier voor je lol en een goede discussie toch?
In een goede discussie geef je je mening en als je mening afwijkt van andermans mening, dan word je al snel op het matje geroepen. Je moet hier met de meute mee gaan, anders krijg je op je falie en worden je reacties verwijderd. Oftewel; mening geven kan niet meer.
lesilla schreef:Ik ook niet, verder heb ik al in geen tijden een ow gehad of een reactie van mij zien verdwijnen. Vind het wel raar sinds bokt zogezegd strenger is geworden...
Ik ben wel veranderd, dus ben van mening dat het vaak aan jezelf ligt en de manier waarop. Want mening geven doe ik nog vaak genoeg.