Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:13

Ik ook niet meer na vanmiddag, een vriend van me stuurde een link en ik heb behoorlijk wat uit moeten voeren om een stuiterend venster af te sluiten. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:13

Ik ken dat hele Ruiterforum niet, en ik hoef het ook niet te kennen eigenlijk... ik vind één paardenforum meer dan genoeg. :)
Lijkt mij dat reclame ervoor maken best mag, dat doen andere mensen toch ook wel voor hun eigen fora?
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 18-07-10 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:14

@Fiffill, in die topics wordt vaak al vrij fors gespild, dus is het niet zo dat er opeens 50 pagina's staan. Ik heb ook weleens gezien dat een topic "voor de nacht" op slot ging. Maar als ik in een vrij heftig topic zit, vind ik het jammer als het opeens weg is, en ik een aantal serieuze reacties dan niet heb kunnen lezen. Spam of rel topcis mogen van mij natuurlijk ook metten naar MH.

slimmerik

Precies Fifill, iedereen is eigen baas daarover :j

Ayasha
Blogger

Van je vriend moet je't hebben :') rotjonk! :))

alt+f4 deed et niet zeker? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:15

Met "voor de nacht" bedoel je waarschijnlijk een slotje voor overleg?
Zoals je al zegt, de meeste reacties worden al verwijderd. Maar kennelijk is het toch nog steeds nodig om topics naar de mesthoop te verplaatsen, daarom zou het fijn zijn als ze er op z'n minst bij zouden zetten waarom - in plaats van het regeltje dat je nu te zien krijgt.

slimmerik

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:16

Nee soms gaan er fora voor de nacht op slot.... topics waar het er nogal heftig aan toe gaat bijvoorbeeld. :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:17

slimmerik schreef:
Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!! :D :D

Dus je komt op bokt om te rellen maar gaat voor de gezelligheid naar je eigen forum? Da's ook raar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:18

Ayasha schreef:
Van je vriend moet je't hebben :') rotjonk! :))

alt+f4 deed et niet zeker? :')

Nee, en het kruisje ook niet. Schermpje werd klein, gelukkig zat ik in een ander tabblad... met alle moeite (schermpje sprong door mijn hele beeld heen) dat ding opengeklikt, wat ik vervolgens zag was niét fijn :') :r dus snel weer (wederom met moeite) het tabblad Bokt opengekregen, vervolgens lukte het me het kruisje te raken en toen die het niet deed... Ctrl + Alt + Del, Task Manager opstarten en de boel afsluiten. Firefox herstarten, problem solved. Gelukkig. :')

Maar dit was wel heel offtopic..

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:18

Ik kom ook op RF maar het is niet te vergelijken met Bokt hoor! :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:19

slimmerik schreef:
Nee soms gaan er fora voor de nacht op slot.... topics waar het er nogal heftig aan toe gaat bijvoorbeeld. :D

Kunnen de Modjes rustig slapen... ben nog nooit een nachtslotje tegengekomen, maar ik snap het idee erachter wel. :P Scheelt een hoop mensen een slechte nachtrust.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:19

Anne_GTI schreef:
slimmerik schreef:
Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!! :D :D

Dus je komt op bokt om te rellen maar gaat voor de gezelligheid naar je eigen forum? Da's ook raar.

Ik weet niet of je dat zo moet zien Anne...

Ik ben doorgelaten hoor op RF! :D

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:21

Fiffill schreef:
Zoals je al zegt, de meeste reacties worden al verwijderd. Maar kennelijk is het toch nog steeds nodig om topics naar de mesthoop te verplaatsen, daarom zou het fijn zijn als ze er op z'n minst bij zouden zetten waarom - in plaats van het regeltje dat je nu te zien krijgt.

Voor de nacht inderdaad. Mar dat zijn dan dus topics die behoorlijk op het scherpst van de snede zijn. Ik vind dat niet erg, maar ik snap dat er in gemod moet worden. Wat alleen jammer is, is dat sommige enorm fijn kunnen discusieren en dat er dan door een aantal raddraaiers een heel topic naar MH gaat, en je dan serieuze of normale reacties hebt gemist. Ik zou daarom graag zien dat ze de narigheid eruit halen en de boel met een MODopmerking op slot gooien.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:22

Ben benieuwd of ik door de ballotagecommissie kom, hoor Slim! :D

Hier op bokt wordt het steeds kinderachtiger, er mag niets meer gezegd worden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:23

Anne heeft wel een punt ergens... Ach, als jullie het maar leuk hebben. Ik voel niet zoveel voor zo'n "elitair" forum. :P

PattyOosten schreef:
Fiffill schreef:

Voor de nacht inderdaad. Mar dat zijn dan dus topics die behoorlijk op het scherpst van de snede zijn. Ik vind dat niet erg, maar ik snap dat er in gemod moet worden. Wat alleen jammer is, is dat sommige enorm fijn kunnen discusieren en dat er dan door een aantal raddraaiers een heel topic naar MH gaat, en je dan serieuze of normale reacties hebt gemist. Ik zou daarom graag zien dat ze de narigheid eruit halen en de boel met een MODopmerking op slot gooien.

Zou het dan geen onleesbare gatenkaas worden? Dat heb ik nu al vaker als er posts verwijderd worden. Soms is zo'n discussie dan nog heel slecht te volgen.
En als het topic toch op slot gaat.. hoeveel maakt het dan nog uit, een slotje of de mesthoop?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:23

Anne_GTI schreef:
slimmerik schreef:

Gek, dat zie ik helemaal niet staan in die zin. :?
Een forum prive maken is gewoon een keuze, net als dat het een keuze van bokt is om dat niet te doen (daarbij bokt heeft ook prive gedeeltes). Heeft niets met elders rellen of gezellig hebben te maken. Kan uit ervaring zeggen dat ze op RF minder zeikerig zijn als hier op bokt. ;) Daar janken ze niet om elk feller berichtje. :+

Fiffil: :') :)) ik krijg haast medelijden met je. :') Zou voor mij genoeg zijn om gewoon die PC te resetten denk ik :')
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-07-10 00:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:24

Dat ben ik niet met je eens hoor Quellian, je mag alles zeggen, je mag gewoon niet iemand persoonlijk aanvallen of lelijk doen. Maar waarom zou je? Je zit hier voor je lol en een goede discussie toch?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:25

Anne_GTI schreef:
slimmerik schreef:

Ik zou ze niet graag de kost geven die op twee of meerdere paardenfora lid zijn en posten. Ben trouwens ook nog lid van Cavaletti en nog een ander klein forumpje.... en RF is niet mijn forum maar van potverdikkie. Mijn eigen forumpje heb ik maar een handvol leden.... is momenteel niet actief :D

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:27

Fiffill schreef:
Zou het dan geen onleesbare gatenkaas worden? Dat heb ik nu al vaker als er posts verwijderd worden. Soms is zo'n discussie dan nog heel slecht te volgen.
En als het topic toch op slot gaat.. hoeveel maakt het dan nog uit, een slotje of de mesthoop?

Mwah, soms is het wel eens onduidelijk. Maar er zijn wel mods die een goede opmerking plaatsen zodat je weet wat ze hebben weggehaald, zonder dat ze het echt schrijven. Als ik nu naar bed ga, en jullie beppen nog drie uur door, mis ik van alles, en dat kan ik dan morgen niet lezen als het naar MH verplaatst is. En dat zou ik jammer vinden?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:28

Ik weet ook wel dat er een forum is die helemaal besloten is en bepaalde (oud)bokkers zitten en daar moet worden gekeken of je daar tussen past, mag... Nou, bedankt! :D Die leeftijd ben ik voorbij. :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:29

PattyOosten schreef:
Dat ben ik niet met je eens hoor Quellian, je mag alles zeggen, je mag gewoon niet iemand persoonlijk aanvallen of lelijk doen. Maar waarom zou je? Je zit hier voor je lol en een goede discussie toch?

In een goede discussie geef je je mening en als je mening afwijkt van andermans mening, dan word je al snel op het matje geroepen. Je moet hier met de meute mee gaan, anders krijg je op je falie en worden je reacties verwijderd. Oftewel; mening geven kan niet meer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:30

Quellian schreef:
PattyOosten schreef:

In een goede discussie geef je je mening en als je mening afwijkt van andermans mening, dan word je al snel op het matje geroepen. Je moet hier met de meute mee gaan, anders krijg je op je falie en worden je reacties verwijderd. Oftewel; mening geven kan niet meer.

Ik heb daar nooit last van. :? Terwijl mijn mening vaak behoorlijk afwijkt (je wilt niet weten voor wat ik allemaal al ben versleten door sommige bokkers :+ ).
Als je het gewoon goed onderbouwd en brengt... nee, ik voel het niet zo. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:36

Ik ook niet, verder heb ik al in geen tijden een ow gehad of een reactie van mij zien verdwijnen. Vind het wel raar sinds bokt zogezegd strenger is geworden...
Ik ben wel veranderd, dus ben van mening dat het vaak aan jezelf ligt en de manier waarop. Want mening geven doe ik nog vaak genoeg.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 01:16

lesilla schreef:
Ik ook niet, verder heb ik al in geen tijden een ow gehad of een reactie van mij zien verdwijnen. Vind het wel raar sinds bokt zogezegd strenger is geworden...
Ik ben wel veranderd, dus ben van mening dat het vaak aan jezelf ligt en de manier waarop. Want mening geven doe ik nog vaak genoeg.

Je moet ook goed opletten of er een bericht van je verwijderd is :D

Heeft weinig te maken met hoe je het brengt, alle mogelijke varianten al geprobeerd.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 01:20

Van mij is nog nooit een bericht verwijderd, dus ik denk toch dat het aan de manier waarop je je uitdrukt ligt. En dat komt schtiftelijk gewoon veel harder over dan je het wellicht bedoelt.