Onderling respect en achterdochtigheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onderling respect en achterdochtigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:17

Ja dat heet scheld PB's je kan het ook muts PB's noemen, wat jij wilt. :)
Fabersmid je kan je PB box ook zo instellen dat je foei PB's linearecta kliko gaan als je wil weten hoe dat werkt geef je maar een brul.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:23

ik krijg ze ook heel zelden............. echt heel zelden.......

en ik voor een, vind het niet noodzakelijk om erop te reageren....... :) ik wou dat ik ze wat meer kreeg, had ik nog wat te lachen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:29

Kan je beter grappige pb's sturen, kun je ook lachen en het geeft een veel betere sfeer :D

Ik heb idd ook pb's gezien waar de honden geen brood van lusten, zo vuil vind ik dat! Openlijk is echt beter heb je nog eens een goed rel topic op lange, warme zondagmiddagen. Grapje hoor ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:29

Het verwijderen van foeipb's heeft een moderator al uitgelegd. Maar om nu ieder die scheldpb's wil schrijven in de foei te zetten, heb ik niet zo een zin in om eerlijk te zijn.
Een bemerking openbaar en dan de pb' na lezen verijderen en negeren is afdoende. Een situatie gehad dat het niet afdoende was, die kwam wel in de foei na vele scheldpb's. En na ban keerde de rust terug.
Kiwiko u kan prima openbaar en per pb schrijven, u en ik schrijven toch met humor pb's naar elkander zo nu en dan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:33

hihi wij kunnen inderdaad met veel lol, en soms ook heel serieus........... maar met absolute wederzijdse respect, en een berg humor met elkaar pben.........

ik kan hier wel een voorbeeld geven van een heule nare pb die ik in mijn inbox heb gekregen van de week........... maargoed dat mag niet :D

en dat is voor mij ook een gepasseerd station, niet belangrijk............ on intressant op alle vlakken :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:39

Nee pb's openbaar geven is wachten op een ow en ban, was zelf zo dom een pb openbaar te plaatsen in het begin. Kwam er in het begin al snel, opeenvolgend (soms op tweevolgend) achter wat er nog meer niet is toegestaan.
Een gesprek heeft in mijn situatie meer teweeg gebracht, dan alle ow en bans bijeen. De waarschuwingen per pb echter, maken mij dan weer dwars. Gelukkig doen een ronde met de hondenlopen goed tot rust komen.

Zekers kiwiko zijn de pb's over en weer humor, hoewel het openbaar ook een leuk topic terweeg zou brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:41

Dat is soms ook beter, gewoon een ronde met de hond maken. banketstaaf dat je een OW heb gekregen voor het openbaar maken van een PB heeft geen een bokker je hierop attent gemaakt? Ik wijs sommige bokkers nog wel eens op een 'overtreding' zodat ze snel hun bericht kunnen aanpassen vaak gaat het niet eens expres.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:46

mijn allereerste OW kreeg ik in 2003 voor het openbaar maken van een pb waarin ik door een TS uitgemaakt werd voor kh o e r

tja, ik wist niet beter dan dat het toen ook al niet normaal was om mensen zo te noemen :) :)

nu weet ik beter........... nu weet ik dat ik kan zeggen dat ik een pb van iemand binnen heb gekregen in een bepaalde strekking :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:56

Ach al vele fouten begaan enzullen ook niet de
laatste zijn.

Dat u dat nog weet kiwiko, van mezelf zou ik het nu al
niet meer weten.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:24

Ik plaatst die pb's op een ander forum... Hebben we daar nog wat te lachen... :D

Maar even in het echie... Ik vind het zo onder de gordel, wat sommigen in pb's doen. Hoop ook altijd die mensen eens in het echie te zien en kijken of ze dan nog zo'n grote waffel hebben...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:48

ik ook Zammie :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:50

Welk forum? Dan kan ik even lachen... ;)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:33

Ik heb met dat soort mensen zo'n verschrikkelijk medelijden.... net als met die mensen die alles aan elkaar liegen.. Dan heb je toch echt een verrot leven, als je je aard en/of leven beter moet laten lijken door alles aan elkaar te liegen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:23

Zammie schreef:
Maar even in het echie... Ik vind het zo onder de gordel, wat sommigen in pb's doen. Hoop ook altijd die mensen eens in het echie te zien en kijken of ze dan nog zo'n grote waffel hebben...

Dat geldt niet alleen voor PB's, ben ook altijd wel benieuwd hoe bepaalde personen een discussie irl zouden voeren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:30

Zammie schreef:
Ik plaatst die pb's op een ander forum... Hebben we daar nog wat te lachen... :D
..

Echt waar? Vind je dat niet dat niet een beetje heel erg onvolwassen van jezelf?
Bovendien kan iedereen een PB maken en plaatsen dus hoe hoog is het niveau op dat forum zelf, heb zo mijn twijfels maar je zult maar niets te doen hebben. ;)

Nu begrijp ik meteen waarom je zo teleurgesteld was dat ik nooit op je PB's heb geantwoord :D :D

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:41

Nee pb's op een ander forum gaan plaatsen vind ik ook beetje kinderachtig.
Ik deel niet vaak mee in discussies op bokt.
Niet omdat ik een goede discussie niet leuk vind, maar het word zo snel een wellis nietis spelletje hier vind ik.
En dat kan best even hoor, zoveel mensen, zoveel menigen, maar als dat eindeloos doorgaat dan denk ik bij mezelf....ik kan mijn tijd en energie wel beter besteden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:47

naaah.......... ik vind het kinderachtiger dat ik dat soort pb's krijg :D :D :D

ik reageer er ook nooit anders op dan........ "prettige dag verder"

en tja......... ik kan beter mijn mening over zo een PB ergens anders ventileren dan hier toch???

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:04

Moet ieder lekker zelf weten, maar Kiwiko.....ik moet me sterk vergissen maar zie jou er niet voor aan om pb's van bokt elders openbaar te plaatsen??
Ik krijg ze gelukkig nooit....maarja....ik ben ook altijd aardig he??? :Y)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:10

hihihi je wil niet weten wat voor een pb's ik soms krijg :) Nou krijg ik ze niet zo heel veel vergeleken met andere bokkers :) maar echt he...........

als ik een nare krijg, dan krijg ik ze ook echt naar :D :D

als het beheer het goed vind dan zal ik zonder naam een zo een pb hier plaatsen :)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:18

En dat mag dus niet van het bwheer, ook niet zonder naam.
Maar jou een beetje "kennende',laat jij jeaelf daar niet echt door van de wijs brengen ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:25

welnee........... een rotpb doet me echt helemaal niks :D :D

maar het is wel grappig om andere meningen erover te horen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:50

Heino schreef:
Zammie schreef:

Dat geldt niet alleen voor PB's, ben ook altijd wel benieuwd hoe bepaalde personen een discussie irl zouden voeren :)

Ik ook...... absoluut :j

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:04

En ik weet dan weer uit ervaring dat er bokkers zijn die roepen nare pb's te hebben gekregen wat dan absoluut niet zo is.. wat daar dan weer de meerwaarde van is :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:06

Dat zal ongetwijfeld ja, je kunt het niet controleren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:08

van mij mag je inloggen op mijn account, kan je ze lezen :D :D :D

mag nit van het boktbeheer.............helaas :) maar geloof me ben met het doodmaken bedreigd :) en ik kan alleen maar een routebeschrijving geven dan.............. kom maar op :)