Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik ben er geen voorstander van om uitklapbare menu's in te voeren (mouseover). Ik denk dat dit op een forum bijzonder irritant kan werken...
Shadow0 schreef:Fiffill schreef:Ik ben er geen voorstander van om uitklapbare menu's in te voeren (mouseover). Ik denk dat dit op een forum bijzonder irritant kan werken...
Ik denk dat dat er vooral van afhangt waar ze voor gebruikt worden. Over het algemeen is de stelregel dat de meestgebruikte functies direct (zonder mouseover) te bereiken zijn. Mouseovers kunnen echter wel goede diensten doen voor mindergebruikte functies, waar je anders misschien door meerdere pagina's heenmoet.
Er zou ook nog gekozen kunnen worden voor menu's die verschijnen als je ergens op klikt: ze komen dan niet omhoog op onwenselijke momenten. Nadeel daarvan is dat mensen deze functies snel over het hoofd zien.
Chantal___ schreef:@Shadow0: Het lijkt mij dat als we een totaal nieuwe bokt krijgen, er vast ergens zal staan wat waar te vinden is. Als mensen dan ergens overheen kijken moeten ze dat er maar bijpakken.
Joltsje schreef:@lostescape, mooie op zet innd.
voor mij hoeft dat aan de linkerkant niet (dat is er nu ook, kijk er nooit naar)
eigen berichten en actieve berichten zoek ik wel op.. daar heb ik dat linkse niet voor nodig.
daarnaast wordt ea uitgebreidt. dus naar mijn mening overbodig.
Joltsje schreef:geen flauw idee haha..
maar zoals ik hier in de opzetjes wel eens zie.. is dat je
FORUM - WIKI - EENMAAL ANDERMAAL - NIEUWS krijgt
op die manier hoeft het naar mijn mening niet nog eens extra naar voren te komen.
bedenk ik me nu: je hebt nu eigen berichten en gebruikerspaneel. misschien moet dat meer samengevoegd. en dat je in je eigen berichten dan ook de opsplisting hebt in eeea en het forum.. hmmmm
imd schreef:Ik vind zo'n foto wel heel leuk, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niks vinden.
Wat ik eigenlijk wil is dat iedereen het zo in kan delen als hij zelf handig vindt.. Dus dat je menu's kan verbergen, weg klikken, misschien sommige lay-outfuncties optioneel zoals die foto.
Dat het dus veel meer eigen indeling wordt..
Sieltjuh schreef: