KiWiKo schreef:FaberSmid schreef:KiWiKo ik zie geen rede om op uw beknopte denkwijze en logica te reageren. Schijnbaar is het voor u te moeilijk te begrijpen, dat niet ieder zo modern in zijn taalgebruik is als u. Of dat die een anderen opvoeding en opleiding genoten hebben dan u.
Yamcha ik had geschreven dat u door mag voor de koelkast, u gaat echter meteen met de koelkast er al vandoor.
Uw manier is geen verkeerde manier, maar ik ben bang dat ik dan juist meer fouten zal begaan.
Geachte heer Fabersmid,
Aangezien uw reacties niet voltallig vermogend zijn in al diens glorie, waaruit blijkt dat uw redenatie van de, door u, gedachte perspectieven regelmatig uit het lood zijn, neem ik aan dat u uw begrip op kan brengen voor het standpunt wat ik in deze kwestie neem.
U bent mijnsinziens niet vermogend om in woord en geschrift uw mening adequaat te meedelen. Hierdoor worden ernstige misvattingen, miscommunicaties alsmede onbevredigende antwoorden op relevante vragen een feit.
De enige manier om bovenstaande onregelmatigheden adequaat op te lossen is door uw schrijfwijze aan te passen aan het gemiddelde niveau hier op deze internetsite. Dit omwille van de leesbaarheid van de onderontwikkelden tussen ons.
Met vriendelijke groet,
Kim

Sorry voor de onzinnige reactie, maar 't moest mij even van het hart