En nu alle modjes maar zoeken of ze er wel echt bijzitten
Anoniem
Geplaatst: 09-09-09 14:36
Haha geweldige avatar slimmerik
Mizora
Geplaatst: 09-09-09 14:36
Hier nog iemand die nog nooit uberhaupt een echte tik op de vingers heb gehad. Ooit eens een pb gehad dat die dingen tussen [] in hoofdletters moesten. Gewoon een vriendelijk pb'tje of ik dat voortaan ook wilde doen. Dus sindsdien doe ik dat braaf. Maar dat was ergens in mijn begintijd.
ThePast03
Geplaatst: 09-09-09 14:37
slimmerik schreef:
Ik heb er al wat op gevonden voor de toekomst
Schitterend
Jammer dat er geen positieve ban bestaat, anders had je er zeker een verdiend.
Denk dat het daar aan ligt dan... Ctrl alt Del is iig iets wat bij windows gebruikt word voor task manager (meer bepaalt voor als je PC erg traag is om processen na te kijken en als hij "hangt" kan je simpel het programma dat moeilijk doet afsluiten.)
Geen idee of het bij Apple een andere toetsencombi is of niet.
In mijn 6 jaar op bokt ook nog nooit een OW of Ban gehad
Ctrl-Alt-Del zorgt bij de oude windows (98 en jonger) voor opnieuw opstarten toch? Bij Vista (en vlgs mij ook XP) kan je o.a. taakbeheer opstarten, jezelf afmelden, wachtwoord veranderen etc. Ik raad dan dus gewoon aan de powerknop even in te drukken
Carmen
Geplaatst: 09-09-09 17:57
Carmenn_ schreef:
Dan heb ik heeel veel UN gehad haha,
2 OW's, 2 bans. Niet terecht vind ik zelf. Momenteel heb ik niks meer staan, alles is verlopen.
UN's die ik nu kon vinden in mijn PB-lijst; 27. OW's die ik nu kon vinden in mijn PB-lijst; 4. Bans die ik nu kon vinden in mijn PB-lijst; 3.
Oeps... En dan te bedenken dat ik de lijst al 2? keer opgeschoond heb...
Julia
Geplaatst: 09-09-09 20:00
slimmerik schreef:
En nu alle modjes maar zoeken of ze er wel echt bijzitten