Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Ik vind dat er veel te veel op deze specifieke zaak wordt ingegaan, zowel door de bokkers als door de mods, maar goed, mijn mening.
Tieneke schreef:Ik vind dat er veel te veel op deze specifieke zaak wordt ingegaan, zowel door de bokkers als door de mods, maar goed, mijn mening.
Tieneke schreef:ThePast03, dat kan net zo goed zonder dit als specifiek voorbeeld te geven. Er wordt wel gezegd: meten met twee maten, maar nu vragen de bokkers er zelf in. Wie zegt dat de betrokkenen dat zelf zo leuk vinden dat er hier zo op wordt doorgegaan? Bij anderen wordt dit ook niet open en bloot besproken. Nu willen de bokkers ineens dat wel in dit geval, terwijl ze niet willen dat er met twee maten gemeten wordtVraag dan zo om uitleg, zonder dit erbij te betrekken.
Karl66 schreef:[*olduser*] en Pharagirlke, voor alle duidelijkheid, wij hebben als mods contact met beide partijen en wij weten dus wat we met die partijen afgesproken hebben, wat we aan informatie hebben gekregen en hebben verstuurd. Dat gaat dan allang niet meer over onderlinge communicatie tussen twee bokkers, omdat de communicatie bij bemiddeling via ons loopt.
Karl66 schreef:ThePast03 en Pharagirlke, voor alle duidelijkheid, wij hebben als mods contact met beide partijen en wij weten dus wat we met die partijen afgesproken hebben, wat we aan informatie hebben gekregen en hebben verstuurd. Dat gaat dan allang niet meer over onderlinge communicatie tussen twee bokkers, omdat de communicatie bij bemiddeling via ons loopt.
Tieneke schreef:[*olduser*], dat kan net zo goed zonder dit als specifiek voorbeeld te geven. Er wordt wel gezegd: meten met twee maten, maar nu vragen de bokkers er zelf in. Wie zegt dat de betrokkenen dat zelf zo leuk vinden dat er hier zo op wordt doorgegaan? Bij anderen wordt dit ook niet open en bloot besproken. Nu willen de bokkers ineens dat wel in dit geval, terwijl ze niet willen dat er met twee maten gemeten wordtVraag dan zo om uitleg, zonder dit erbij te betrekken.
Prrrr schreef:Weet je wat: ik zeg het gewoon NOG een keer. Zo'n topic op FZ wordt alleen geopend om te kijken of er nog meer te bemiddelen gevallen zijn met een specifieke bokker. Reacties per pb in te leveren. Wat is daar precies het probleem mee?
ThePast03 schreef:Je moet toch bewijzen hebben. Zelfs de politie kan dat in zo'n geval alleen maar krijgen als je provider meewerkt omdat emails zo eenvoudig aangepast kunnen worden.
Hoe weet jij wat iemand wel of niet ontvangen heeft? Welke gave hebben jullie?
Jullie gaan af op dingen die geen bewijzen zijn en dan komt er op de een of andere manier een conclusie waarop iemand schuldig bevonden kan worden.
Ben blij dat de rechtbank niet zo werkt.
Je denkt te weten wat partijen hebben afgesproken en hoe het is gegaan maar dat kan je helemaal nooit weten. Voor hetzelfde geldt zijn beide partijen aan het liegen.
Nomgaals als een groep op het idee komt om iemand dwars te zitten en een beetje gehaaid is kunnen ze dus op deze manier ervoor zorgen dat iemand een permanente ban krijgt en er bovendien nog gratis goederen aan over houden.
Ik vind dit een heel gevaarlijk systeem wat jullie hanteren.
ThePast03 schreef:Nomgaals als een groep op het idee komt om iemand dwars te zitten en een beetje gehaaid is kunnen ze dus op deze manier ervoor zorgen dat iemand een permanente ban krijgt en er bovendien nog gratis goederen aan over houden.
Ik vind dit een heel gevaarlijk systeem wat jullie hanteren.
x_Marr schreef:[***]: hoofdstel is ontvangen, teugels alleen nog niet.
Maar hoe zouden er teugels ook verstuurd moeten worden als ze het adres niet weet?
Van fraude is dus ook zeker geen sprake, grote uitspraak zeg.
ThePast03 schreef:[***] schreef:Een bedreiging is een persoonlijke aangelegenheid... iemand die een ander bedreigt zal in de regel niet nog 80 anderen bedreigen, en als dat wel gebeurt zullen al deze bedreigingen nooit waargemaakt worden.
Daar sta je nog raar van te kijken. Hoop maar gewoon dat het jou niet overkomt.
Maar daar gaat het niet eens om. Er wordt hier beweert dat bokt niet modereert op zaken die buiten het openbare forum omgaan en dat klopt dus gewoon niet.
Prrrr schreef:In dit geval is het heel eenvoudig: er wordt afgegaan op de communicatie van de bokkers zelf. Er wordt een verzoek tot bemiddeling gedaan, en dan hoor je vanzelf het verhaal van beide kanten. Als daar het bewijs niet van rondkomt, wordt er ook niet ingegrepen. Bij een EA-discussie wil het track and trace systeem nog wel eens nuttig zijn.
Geldt voor alle transacties over internet: zorg dat je bewijs hebt...
magda_90 schreef:Prrrr schreef:Weet je wat: ik zeg het gewoon NOG een keer. Zo'n topic op FZ wordt alleen geopend om te kijken of er nog meer te bemiddelen gevallen zijn met een specifieke bokker. Reacties per pb in te leveren. Wat is daar precies het probleem mee?
Jullie lijken positieve reacties niet te willen gezien deze worden verwijderd en afdoende worden gemaakt als offtopic zijnde berichten.