Totaal 7594 nuttig: 3226 Geen idee hoeveel procent dat zou moeten zijn maar ik ben dus wel een bokt vervuiler.
ikdoemaarwat schreef:is momenteel erg dom en kan het niet vinden Gewoon bij zoekenDan op auteur je nickname invoerenDan zie je boven je berichten die je dan krijgt het aantal berichten
119864398127,25 % nuttige berichten valt me nog mee als ik naga dat ik tegenwoordig bijna alleen nog maar in de HK post
Wat zijn de nuttige berichten?ik moet er eerst 25 plaatsen voordat ik overal mee kan praten..Maar waar plaats je de nuttige berichten?
Ik weet niet of ik het goed doe..Totaal: 2066Nuttig: 1890Dus 91,5% nuttig.Lijkt me wel erg stug, haha, zo nuttig voel ik mezelf helemaal niet
Je nuttige zijn die je hier bij je statjes ziet:just_kikiGeregistreerd op: 09-03-07 Berichten: 2281 Woonplaats: eiland tholen
15.600 berichten - 9277 nuttige berichtendat zijn wel veel onnuttige berichten ik ben te actief in de HK's
Dus als ik op mijn eigen naam zoek dan zijn het aantal berichten wat daar dan staat de nuttige berichten?*gaat kijken.