'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 00:57

Bart dit kan maar beter géén 1 april grap zijn inderdaad...

Waar moet ik tekenen? :D

Mán 2 euro per maand is bijna gratis, wanneer ga je het maken, kan niet wachten, liever nog gisteren dan vandaag :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:44

2,- per maand bijna gratis?
Dachtutnie... :n
Ik wil best meedoen met zo'n pluspakket, maar dan voor een vast bedrag per jaar of half jaar.
24,- vind ik behoorlijk wat voor de extra's waarover in dit topic gesproken is.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:59

Hmm verschillen we daarin van mening. Maarja ik ben dan ook zakelijk gebruiker van bokt, en die inboxen alleen al (had dat verzoek ook gedaan bij Bart) zijn me die 2 euro meer dan waard!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 00:14

Ja maar dan heb jij het ook nodig. ;)
Maar ik zie het zelf niet zo zitten om 24,- per jaar te betalen terwijl ik de helft mss weinig/niet gebruik.
15,- op jaarbasis vind ik een mooier bedrag. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:53

Hm ja aan de ene kant klinkt het heel goed Bart! Maar die afgesloten topics enzo zorgen toch voor WIJ tegen DE REST zeg maar, kliekvorming. (en dat zeg ik die iemand had die obsessief mijn berichten nalas... :roll: )

Maar goed, ik denk wel dat het toekomst heeft maar ik zou het niet te gek maken.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:08

Citaat:
Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)

:')

Het lijkt me wel wat, maar idd niet een afgesloten stuk fora/topics. :n

Andere dingen zijn wel leuk.
En ja, als die-hard boktverslaafde heb ik er best die 2,- p.m. voor over.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:55

Ik zou hier niet voor kiezen. Naar mijn mening wordt bokt zo opgedeeld in 2 delen en wordt het nóg onpersoonlijker.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:42

Citaat:
Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)

De string hoef ik niet, maar is wel leuk :Y)
2 euro/maand vind ik nog vrij weinig en zou ik best wel willen betalen.
Niet om het feit dat ik al die extras hoef te hebben, maar gewoon omdat ik best wel iets wil betalen aan bokt. Uiteindelijk steken de mod's en beheerders hier ook veel tijd en moeite in.
(Begrijp me niet verkeerd: ik vind het goed dat bokt gratis is en blijft, maar ik wil er best wel iets voor 'terug doen'..)

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:49

BartVB schreef:
Email adres heb ik over nagedacht maar dat gaat nogal wat verwarring geven. Bijvoorbeeld richting bedrijven als er via dat Bokt.nl adres informatie wordt opgevraagd. Ik weet dat tweakers.net een tijdje @tweakers.net adressen beschikbaar heeft gesteld voor gebruikers en een aantal gebruikers hebben via dat adres vervolgens geprobeerd gratis review hardware op te vragen bij fabrikanten. Niet heel handig voor Tweakers.net :D Daarnaast heeft iedereen tegenwoordig al een email adres, vraag me dus af of het echt iets toevoegt?

zou ik zeker niet doen, je krijgt als beheerder iedere dag een ENORME BAK spam over je heen, ondanks professionele filters. De voormalige eigenaar van ons (betaald) forum heeft destijds de mogelijkheid tot emailadressen uitgegeven. Wij als nieuwe eigenaars zijn daar nu nog de dupe van. Werkelijk bakken met spam komen er binnen, ondanks allerlei dure filters.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:37

Hmmm ik heb misschien nog een idee voor de merchandise.

Stel dat er shirtjes komen met het nieuwe logo en de naam 'bokt' erop.
Dan kun je misschien shirtjes bestellen met:
*naam van de bokker of van het paard*
Bokt.

Dus ik zou dan het volgende op mijn shirtje kunnen krijgen.

Moon bokt.
Of Rakker bokt.

Hopelijk snappen jullie het een beetje
Maar het was zomaar een ideetje wat in mij opkwam.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:50

Alwiene schreef:
Bart dit kan maar beter géén 1 april grap zijn inderdaad...

Waar moet ik tekenen? :D

Mán 2 euro per maand is bijna gratis, wanneer ga je het maken, kan niet wachten, liever nog gisteren dan vandaag :j

goh dat is nou precies wat ik dacht toen ik de begin post aan het lezen was :D !

Meer opties voor je profiel zou mij erg leuk lijken :D !

maar even 1 ding ik lees dat het een per maand bedrag wordt.
Zou zoiets niet voor een jaar aangeschaft kunnen worden(zou ik persoonlijk wel fijner vinden :+ )?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:52

Of misschien zo doen dat er een mogelijk is per maand, per kwartaal of per jaar te betalen of zoiets. En dan misschien een beetje korting als je een heel jaar vooruit betaald?
Kun je zelf beslissen voor hoe lang je het pluspakket wilt, het kan natuurlijk gebeuren dat je na een paar maanden wat krapper zit.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:57

Het lijkt me echt niks om ervoor te moeten betalen, en goldmember etc.
Dan krijg je straks 'rangen' tussen de bokkers, en daar heb ik dus echt geen zin in.
Extra PB ruimte vind ik wel echt het beste idee ooit :D
Mijn inbox is helemaal vol en ik moet telkens pb's verwijderen om de volgende te openen..

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:53

Mas schreef:
Of misschien zo doen dat er een mogelijk is per maand, per kwartaal of per jaar te betalen of zoiets. En dan misschien een beetje korting als je een heel jaar vooruit betaald?
Kun je zelf beslissen voor hoe lang je het pluspakket wilt, het kan natuurlijk gebeuren dat je na een paar maanden wat krapper zit.

bijvoorbeeld, dat zou het wel aantrekkelijker maken om het over een lange periode aan te schaffen =D

anderzijds kan ik me voorstellen dat degene die bv in de vakantie een maandje of langer weg gaan dus liever niet voor een langere periode willen betalen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 08:37

Als we dit gaan doen dan wordt het waarschijnlijk per jaar, per maand is simpelweg niet te doen ivm administratiekosten. Zelfde verhaal met 1 maand wel/niet. Kunnen eventueel kijken of we ook iets per half jaar aan kunnen bieden maar moet vooral gaan nadenken hoe we de betalingen e.d. af gaan handelen.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 09:36

Ik vind het zonde voor bokt! Ik mag het toch niet van mijn ouders. Ik weet bijna wel zeker dat het veel ongezelliger gaat worden. Omdat er nu rangen komen. De een voelt zich beter dan de ander.

Zonde... :n

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 09:44

Rody01 schreef:
Ik vind het zonde voor bokt! Ik mag het toch niet van mijn ouders. Ik weet bijna wel zeker dat het veel ongezelliger gaat worden. Omdat er nu rangen komen. De een voelt zich beter dan de ander.

Niet vervelend tegenover jou bedoeld, maar er schiet me naar aanleiding van deze opmerking iets te binnen...
Je krijgt op het betalende gedeelte dan wel nauwelijks last van pennies en relaccounts....

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 10:09

Alleen heb je daar weinig aan als dat 'abonnee forum' (als het er al komt) vooral gaat over abonnee specifieke dingen zoals nieuwe features :)

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:15

24 euro. Ik vind dat veel te duur. Doe dan als start bedrag goedkoper. Ik weet wel bijna zeker dat je meer mensen krijgt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:07

BartVB schreef:
Alleen heb je daar weinig aan als dat 'abonnee forum' (als het er al komt) vooral gaat over abonnee specifieke dingen zoals nieuwe features :)

Hm als het meer zou bieden zoals meer privacy of een specificatie van wie jouw profiel hoeveel keer bekijkt zou het leuker zijn....

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:16

voor 2,- per maand ben ik zeker van de partij :j , heb altijd een overvolle pm box _O- word er gek van haha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:46

Liezel1 schreef:
Rody01 schreef:

Niet vervelend tegenover jou bedoeld, maar er schiet me naar aanleiding van deze opmerking iets te binnen...
Je krijgt op het betalende gedeelte dan wel nauwelijks last van pennies en relaccounts....

Dat is inderdaad waar, mensen die betalen voor een forum zullen niet zo snel gaan rellen denk ik, bij een BOT zijn ze dan ook hun geld kwijt. Misschien gaat het dan alleen over abonnee specifieke dingen, maar het is toch een relvrij forum, wellicht dat het uitgebreid kan worden met een soort LZP gedeelte? (ik roep maar iets) :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:12

Ik weet niet of dit al ter sprake is gekomen maar dit is een ding dat me te binnen schiet.(heb niet t hele topic doorgelezen).....Hoe zit het dan met bans? Lijkt me niet dat je iemand die net heeft betaald een ban kunt gaan geven...is hier al over na gedacht?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:17

Waarom niet? Als je de regels vaak genoeg overtreed dan moet je gewoon een ban kunnen krijgen, moet je je maar aan de regels houden, jammer van je geld. :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:25

Eens met Bellatrix, óók als betalende member moet je je gewoon aan de regels houden lijkt mij. Anders zouden goldmembers regels kunnen overtreden, rellen etc zonder dat hier op ingegrepen wordt en dat kan natuurlijk niet.