Waar moet ik tekenen?

Mán 2 euro per maand is bijna gratis, wanneer ga je het maken, kan niet wachten, liever nog gisteren dan vandaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)
Citaat:Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)
BartVB schreef:Email adres heb ik over nagedacht maar dat gaat nogal wat verwarring geven. Bijvoorbeeld richting bedrijven als er via dat Bokt.nl adres informatie wordt opgevraagd. Ik weet dat tweakers.net een tijdje @tweakers.net adressen beschikbaar heeft gesteld voor gebruikers en een aantal gebruikers hebben via dat adres vervolgens geprobeerd gratis review hardware op te vragen bij fabrikanten. Niet heel handig voor Tweakers.netDaarnaast heeft iedereen tegenwoordig al een email adres, vraag me dus af of het echt iets toevoegt?
Alwiene schreef:Bart dit kan maar beter géén 1 april grap zijn inderdaad...
Waar moet ik tekenen?![]()
Mán 2 euro per maand is bijna gratis, wanneer ga je het maken, kan niet wachten, liever nog gisteren dan vandaag
Mas schreef:Of misschien zo doen dat er een mogelijk is per maand, per kwartaal of per jaar te betalen of zoiets. En dan misschien een beetje korting als je een heel jaar vooruit betaald?
Kun je zelf beslissen voor hoe lang je het pluspakket wilt, het kan natuurlijk gebeuren dat je na een paar maanden wat krapper zit.
Rody01 schreef:Ik vind het zonde voor bokt! Ik mag het toch niet van mijn ouders. Ik weet bijna wel zeker dat het veel ongezelliger gaat worden. Omdat er nu rangen komen. De een voelt zich beter dan de ander.
Zonde...
Liezel1 schreef:Rody01 schreef:Ik vind het zonde voor bokt! Ik mag het toch niet van mijn ouders. Ik weet bijna wel zeker dat het veel ongezelliger gaat worden. Omdat er nu rangen komen. De een voelt zich beter dan de ander.
Zonde...
Niet vervelend tegenover jou bedoeld, maar er schiet me naar aanleiding van deze opmerking iets te binnen...
Je krijgt op het betalende gedeelte dan wel nauwelijks last van pennies en relaccounts....