Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar je blijft missen wat ik bedoel, en dat heeft niets met mijn liefde voor discussieren te maken. Je wil koste wat kost de discussie een richting op hebben die de jouwe is (waar TS overigens nog steeds inhoudelijk betrokken is in de discussie) en dat komt op mij als gedram en nodeloos juf gedrag over, nog eens versterkt door opmerkingen als "dat geeft jou niet het recht". En dat is on topic. Dus dan ben ik benieuwd of je kunt invoelen waarom dit soort interventies als ongewenst worden ervaren, want op dit moment bevestig je voor mij steeds harder het negatieve beeld van een aantal mods zoals dat in de eerste post wordt geschetst. Koste wat kost je zin willen doordrijven, en ik zou dus ook graag reacties van andere mods hierop zien. Enige zelfreflectie kan nooit kwaad. slimmerik schreef:Waarom de term "groene hulk" en niet gewoon "moderator opmerking" ??
slimmerik schreef:Daar kun je dan toch over corresponderen. Misschien komt het bij jou heel anders over dan het bedoeld is.
Ik heb trouwens de meeste moeite met een bepaalde 30+ mod![]()
Lielle schreef:ik zit te wachten op een reactie op mijn eennalaatste post, op dit moment kan ik daar verder niets meer aan toevoegen.
. Ik ben ook wel benieuwd.