takkie_muis schreef:Appelflap loert weer Betrapt! Jullie kunnen het me niet kwalijk nemen. Genieten hoor, dit topic.
Ik zag trouwens een verdacht nieuw account in dit topic voorbijkomen... letrow genaamd.....als je dat omdraait krijg je wortel...
Appelflapje schreef:takkie_muis schreef:Appelflap loert weer Betrapt! Jullie kunnen het me niet kwalijk nemen. Genieten hoor, dit topic. Hahahhaha
Die zag ik gister al en die werd heel erg verdacht blij begroet door een modje.Als zijnde een bekende alsof het een schaduw account is.
letrow schreef:Ibbel schreef:Hé, ik zie een bekende nou ziet er wel verdacht uit idd Bella!!Zo weinig berichten en wel bekend???
Bellatrix schreef:Ja!!! Nou daarom vertrouw ik het hele zaakje niet. ik ook niet , erg apartmaar niet echt aanwijzingen inde berichten toch? of zien jullie wel iets
Appelflapje schreef:takkie_muis schreef:Appelflap loert weer Betrapt! Jullie kunnen het me niet kwalijk nemen. Genieten hoor, dit topic. ik zag je al de hele tijd loeren
karuna schreef:Tandplak verwijderen, schone smaak, drogist sponseren, tandarts blij maken, tandsteen voorkomen, glazuur knderhoudenWarm, heel warm en nu nog 1 stapje verder...
letrow schreef:Ibbel schreef:Hé, ik zie een bekende dit is wel heel verdacht... het is geen bekende, want dit was de 3e bericht die ze plaatste..
Olympia schreef:Jullie zoeken nu wel overal wat achter Zelfs als je niets zegt en gewoon meeleest word je nog als hint gezien.
Ibbel schreef:karuna schreef:Tandplak verwijderen, schone smaak, drogist sponseren, tandarts blij maken, tandsteen voorkomen, glazuur knderhoudenWarm, heel warm en nu nog 1 stapje verder...tip voor een stapje verder??????? *kijkt heeeel lief