Nog 1 maand tot 1 april..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:09

Dressuurzadel
Springzadel

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:09

Krijg je voor een o - punten?

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen, kogelbeschermers en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Een appuyement op Kaylak, zorgt voor iets te lachen. Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement!

[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
[YRT] Young rider talk

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:10

Winged schreef:
@trekpaardluf: Mijn verhaal word ook tig keer herhaald hoor, zijn heel veel mensen met een paard die tinka heet opeens :=

Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op http://www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
Andere belangrijke zaken op bokt:
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

inderdaad heel veel verhalen worden gewoon gekopieert ik heb die van mij ook al vaak zien langskomen

ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker. We zijn ook bezig met wijken (+10). aanleuning (+10) is erg belangrijk bij dressuur. Paarden hebben een vier takt (+20) in de stap.

ik tap (+1) nooit zelf biertjes.

in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de oranje mods (+30) ook wel de mids (+30) en elke andere moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2 .
Laatst bijgewerkt door XxLaura98 op 01-04-12 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xNK

kaptoom

Annabel

Mexicaanse neusriem
Lage neusriem
Gecombineerde neusriem

xNK

stapmolen

xNK

Re: Nog 1 maand tot 1 april..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:11

overgang

xNK

renpaard

xNK

kudde

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:12

Julius

xNK

stamboek

Sani

Kreeg ik daar nu punten voor? :')

Julius

xNK

Toiletteren

XxLaura98

Julius

ik krijg er geen punten voor volgens mij
Laatst bijgewerkt door XxLaura98 op 01-04-12 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:13

Ik ga mijn briljante verhaal aftypen. :j

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:13

Toiletteren = 20 punten!!

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:14

Toiletteren = 20 punten!
wie heeft de lijst?
Laatst bijgewerkt door Annabel op 01-04-12 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjors

Toiletteren

xNK

SpecialBel schreef:
Toiletteren = 20 punten!
wie heeft de lijst?

Ik ga em bijhouden :P

dit is em nu

pony
paard
dressuur
longeren
beheer
kogelbeschermers
springen
western
longeren
grondwerk
piaffe
passage
pirouette
wedstrijd
mods
bokt
[HK] beware of the penny deel 2 Moderator
Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids
mandarijntjes
lavendel
zadelmaker
cavaletti
wijken
achterhand
voorhand
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april
springschoenen
voorwaarts
takt
peesbeschermers
wiki
mids
aanleuning
doorzitten
stap
toiletteren

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:15

kan iemand erbij zetten hoeveel punten welke waard is? :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:15

Toiletteren, f proberen xd

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:16

toiletteren er bij gezet :)

ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker. We zijn ook bezig met wijken (+10). aanleuning (+10) is erg belangrijk bij dressuur. Paarden hebben een vier takt (+20) in de stap. Hij houd niet van toiletteren (+20) want dan moet hij erg lang stilstaan en dat is niet zijn ding.

in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de oranje mods (+30) ook wel de mids (+30) en elke andere moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:17

Pff, we gaan ze nooit allemaal vinden..

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen, kogelbeschermers en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Een appuyement op Kaylak, zorgt voor iets te lachen. Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement! Met Toiletteren is ze heel braaf.

[WZ] Wikizaken)
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
[YRT] Young rider talk

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:17

toiletteren

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:18

krijgen we na vandaag de lijst te zien met alle + en - woorden?

ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker. We zijn ook bezig met wijken (+10). aanleuning (+10) is erg belangrijk bij dressuur. Paarden hebben een vier takt (+20) in de stap. Hij houd niet van toiletteren (+20) want dan moet hij erg lang stilstaan en dat is niet zijn ding.

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Laatst bijgewerkt door XxLaura98 op 01-04-12 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt