Oh ik denk dat ik dat wel ergens heb gelezen, van de pony op het balkonNoooo nu kan ik niet meer terug
APCIII schreef:Ariannee schreef:ik ga terug wie gaat er mee?Heb je een geheime route gevonden?ga maar eens naar forums en dan naar algemeen en helemaal onder staat die
Ariannee schreef:APCIII schreef:Ariannee schreef:ik ga terug wie gaat er mee?Heb je een geheime route gevonden?ga maar eens naar forums en dan naar algemeen en helemaal onder staat die Het is nu niet meer 1 april he
Ariannee schreef:raar zeg hier helemaal onder moet ie staanIk denk dat het geheugen van je telefoon/computer de link nog heeft.
Op mn laptop heb ik nog wel op de voorpagina bij actieve berichten de BUBA berichten staanop mn telefoon niet?
laraxXxemma schreef:Op mn laptop heb ik nog wel op de voorpagina bij actieve berichten de BUBA berichten staanop mn telefoon niet?had ik ook, dat gaat vanzelf weg als je verder bokt.
Heb mn laptop nu uit, maar heb er nu op mn telefoon ook last van..Zo irritant, zoveel leuke topics waar ik niet meer bij kan
we kunnen in de HK een BuBa topic maken Het is wel niet echt zoals de BuBa.Maar zo houden we de herinnering aan de BuBa levend.