Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAlientjex schreef:tot hoever kan je eigenlijk gaan met de PQ?
Pony & paard rijden dressuur in stap. ze gaan naar wiki ja naar wiki! toen begongen ze te bokt , bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt het leek wel een wedstrijd mids de mods het bokt,bokt,bokt,bokt goed vonden bokt is een leuke site ja bokt is gewoon bokt top mods super gedaan bedankt voor de top bokt.
XxLaura98 schreef:xAlientjex schreef:tot hoever kan je eigenlijk gaan met de PQ?
Pony & paard rijden dressuur in stap. ze gaan naar wiki ja naar wiki! toen begongen ze te bokt , bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt het leek wel een wedstrijd mids de mods het bokt,bokt,bokt,bokt goed vonden bokt is een leuke site ja bokt is gewoon bokt top mods super gedaan bedankt voor de top bokt.
ik heb geen idee tot heel ver in ieder geval want er is volgens mij al iemand met 200000 en misschien nog wel iemand met meer
ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker. We zijn ook bezig met wijken (+10). aanleuning (+10) is erg belangrijk bij dressuur. Paarden hebben een vier takt (+20) in de stap.
ik tap (+1) nooit zelf biertjes.
in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de oranje mods (+30) ook wel de mids (+30) en elke andere moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:
http://www.bokt.nl
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2 .
amyyy55 schreef:XxLaura98 schreef:
ik heb geen idee tot heel ver in ieder geval want er is volgens mij al iemand met 200000 en misschien nog wel iemand met meer
ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker. We zijn ook bezig met wijken (+10). aanleuning (+10) is erg belangrijk bij dressuur. Paarden hebben een vier takt (+20) in de stap.
ik tap (+1) nooit zelf biertjes.
in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de oranje mods (+30) ook wel de mids (+30) en elke andere moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
Wat is het nut eigenlijk haha
horsieslii schreef:Ik snap er ook niet veel van
Ik heb een paard. Ik doe ermee dressuren. Vandaag heeft ze een vrije dag gehad. De 14e hebben we weer wedstrijd. Haar moeilijkste gang is stap. Draf en galop zijn haar betere gangen. Ze heeft een goede achterhand en voorhand. Ze kan vrijheidsdressuur en geen western. Ze heeft wel kogel en peesbeschermers nodig.
trekpaardluf schreef:Mmm waar heb je dat gelezen dan desty, ik ben wel nieuwsgierglastig he in de - willen staan..
![]()
Het leven van mijn paard ( niet dat ik die heb ofzo)
’s morgens word ik wakker in mn stal. Ik rek me wat uit, tis nog vroeg. Nu moet ik eerst wachten tot mijn baasje komt om mij paardenbrokken te geven. het verschilt altijd wat. Soms ik muesli of biks. Soms krijg ik er een wortel of een appel bij, mandarijntjes niet. Die lus ik niet. Ik krijg ook een grootte bult kuil. Lekker![]()
Als ik mijn eten op heb krijg ik een halster om en moet ik met mijn baasje mee. Ik word met een halstertouw aan de poetsplaats vast geknoopt en ik krijg mijn zadel op mn rug.. ohh hij zit niet lekker, de zadelmaker moet toch eens komen. Vervolgens doet baasje mij springschoenen en peesbeschermers om. Daarna krijg ik mn hoofdstel in en gaan we naar de bak. Het is altijd maar afwachten wat mijn baasje verzint te gaan doen. Grondwerk en longeren vallen sowieso af, want daar had ik geen zadel voor op hoeven hebben. Voor western heb ik het verkeerde zadel op, dat is het dus ook niet. Ik heb de keuze uit springen of dressuur. Ik zie al wel cavalettie balkjes in de bak liggen, maar dat kan ook van de vorige ruiter zijn. Springen is niet leuk, ik gooi de balkjes er altijd met takt af, zodat het net lijkt alsof ik het perongelijk deed. Gelukkig word het dressuur. Mn baasje stapt op en we beginnen met inrijden. Ik moet lekker voorwaarts gaan in stap en op mn achterhand. Op de voorhand mag niet. Daarna gaan we over in draf en gaat mijn baasje doorzitten. Mn baasje is aan het oefenen voor een wedstrijd met mij. We rijden in de L. daarna moet ik druk aan het werk, wijken. Heel moeilijk. Gelukkig hoef ik nog niet te oefenen voor de appuyement, passage, piaffe en de pirouette . Van mijn over buur pony hoorde ik dat dat best moeilijk is. Als ik goed mn best doe stappen we uit en is ze klaar.
Zodra ik weer op stal sta moet mijn baasje eerst weer op haar telefoon met internet. Snel gaat ze naar http://www.bokt.nl en moet ze vertellen dat het heeel goed ging. Bokt is een forum met paardenmensen. je kunt er allemaal dingen doen. zoals: http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
bokt heeft, om te voorkomen dat het een zooitje ongeregeld word, een beheer. Je hebt Moderators (mods) die groen zijn. Mensen die voor het nieuws zijn van de nieuwsredactie en zijn aan hun lavendel kleur te herkennen. Je hebt ook mensen die zijn blauw en van de wiki. En nog oranje mensen en die zijn van de bezwaarcommissie (mids) raar forumpje hoor dat bokt. Je mag dus niet alles zeggen, want ndan krijg je punten minder zoals, g.roentesoep.
In elk geval kom ik tot de conclusie dat het uno aprillo is en dat die boktmensen maar een raar volkje is dat ze zulke verhalen gaan typen..