Nayomie schreef:Marlinde, ik weet precies welk spel Kom je daar nog een keer? Nee. Geen tijd voor.Hoe heette jij daar ook alweer?
nienke555 schreef:Wie is die huldrych zwingli?Een zwitserse reformator. Een heel belangrijke leider binnen het protestantisme. Maar hij heeft eigenlijk gewoon een toffe naam. Nayomie schreef:Jongens, dat bijgewerkt vind ik wel grappig eigenlijk Net als hier, Marlinde haha. Ah, dan heb ik je verdrongen. Sta ik nogsteeds tussen de rijkste spelers?
He, gaan jullie ook iedereen andere namen geven?De een rotkind, de ander nieuwsgierig aagje, weer een ander smartass etc.
delerium schreef:Doe mij maar een riesling Kom hier nog maar een keer een limoncello drinken. Het kan weer.
Iris82 schreef:delerium schreef:Doe mij maar een riesling Kom hier nog maar een keer een limoncello drinken. Het kan weer. LIMONCELLLOOOOOOOOOOOO
Nayomie schreef:Nee, je account is volgens mij gereset Nienke555, http://www.myhorsez.com/Ik vergat m'n wachtwoord steeds, ik heb volgens mij al 4 accounts gehad
Je kunt je wachtwoord opnieuw opvragen, drol Jongens ik heb nu echt zin in 1 april.@Marlinde, wacht ik PB je even