Merula123 schreef:01San schreef:Ik durf niet te floppen DOE HET Kon het niet laten De buitenbak is zoooo leuk!Ik voelde me helemaal rebels toen ik er zat
APCIII schreef:Ariannee schreef:ik zat opgesloten, de mods hadden het topic weer verplaatstHaha, ja ik ook...ach kom hier
Ik snap mijn pony nu veel beter.'k wil in de buitenbahaak!' *flopt*'ik wil eruuuiiiit!'*eruit*'maar... ik wil in de buitenbahaaaak!'
Ariannee schreef:ik zat opgesloten, de mods hadden het topic weer verplaatstAch, jij arm ding! Edit: ach, net niet het 'wijzig' knopje gebruikt. Ik ban mezelf weer naar buba!
khirshanta schreef:Ik snap mijn pony nu veel beter.'k wil in de buitenbahaak!' *flopt*'ik wil eruuuiiiit!'*eruit*'maar... ik wil in de buitenbahaaaak!'Dit dus
01San schreef:Ben weer terug!! Ik postte een bericht en flop! Ik was hier terug ineens!!Kwam je tegen daar. Dapper dat je het gedurft hebt,
Ik wil ook wel een topic wat steeds over de fora zwerft waar mensen mee gevangen worden als ze erop klikken...Met als topictitel "Lasso" of zo.
haha dat topic bleef bij mij dus bij eigen berichten staan dus kon uiteindelijk weer terug had niet verwacht em daar te vinden
Jammer dat er vanochtend nog niks was.. Is er behalve de like/dislike nog iets? Moet namelijk ook gelijk weer weg om te zingen
CastaMickey schreef:Jammer dat er vanochtend nog niks was.. Is er behalve de like/dislike nog iets? Moet namelijk ook gelijk weer weg om te zingen Heel veel topics die je straks moet bijlezen Gefeliciteerd!
tessyke schreef:khirshanta schreef:Ik snap mijn pony nu veel beter.'k wil in de buitenbahaak!' *flopt*'ik wil eruuuiiiit!'*eruit*'maar... ik wil in de buitenbahaaaak!'Dit dus
Ik ben de hele dag niet online geweest en 20 pagina's teruglezen is toch een beetje veel.Er is dus gewoon een top en een flop post?Wat gebeurt er als je daar op klikt?