Nog 1 maand tot 1 april..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:22

Ik en mijn pony (paard) zijn heeeeel goed in dressuur, springen en western. We doen ook vaak longeren en grondwerk, dat vinden we leuk. We gaan vaak op wedstrijd, dan dooen we vaak piaffe, passage en tuurlijk een pirouette. Hij mag soms wel wat meer voorwaarts zijn. Zijn voorhand en achterhand mag hij meer gebruiken. Ook in tijdens het wijken en in stap. Ik rijd altijd met peesbeschermers en kogelbeschermers, dat is veiliger voor zijn benen.
Hij krijgt ook altijd paardenbrokken zoals muesli en biks.
Binnenkort moet hij naar de zadelmaker, omdat zijn zadel niet goed is, daardoor geeft hij soms een bok. Als dat is gebeurt gaan we verder met cavaletti oefenen, dan doe ik heb springschoenen om.

Als ik niet bij hem ben zit ik op Bokt, daar heb je een nieuwsredactie, Wiki, Moderator, mods en het beheer. Ook heb je daar topics:
HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11)
MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2

sommige topics gaan ergens anders over, dan gaat het bijvoorbeeld over: Lavendel, tap, Mids, aanleuning en appuyement

Word dit goedgekeurd :D?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:22

gedichten?ojee daar ben ik niet goed in hihi,
we hebben een paard en een pony,en een ezel,de ezel is mijn man maar dat mag niemant weten hihi.
ik heb stijgbeugels en een dressuurzadel,
het springzadel hangt in de kast weg te stoffen.
vroeger was ik een penny meisje nu ben ik een penny vrouw.
wat is het verschil ik zou het niet weten,
mijn paard heeft vier benen een staart en een hoofd.
gelukkig maar anders kon die niet leven.
vandaag is het 1 april valt niet op he???
ik heb besloten vandaag te gaan mennen,
lekker met de koetst crossen.
soms loopt hij is de aanleuning en soms kijkt hij de sterren van de hemel.
de mods zijn vandaag met een krant erbij eens alle domme kaal aan het lezen haha.
ik zou nu ook wel even een moderater willen zijn,alleen om te weten wat ze nu van plan zijn.het zal straks wel bij de nieuwredactie staan.het beheer bart en eline liggen nu in een deuk.
vandaag geen wedstrijd de ruiter ligt ziek op bed,heb wel een amazone gevraagd maar die had geen balans.werkelijk het slaat gewoon nergens op haha.http://www.bokt.nl
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
[WZ] Wikizaken
memberlist.php?mode=viewprofile&un=BartVB
memberlist.php?mode=viewprofile&un=Eline
memberlist.php?mode=viewprofile&un=Ime
Meld dit bericht Verwijder post

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:25

En nog maar een keer:

Moderatoropmerking:
Jongens, willen jullie onderstaande ook serieus nemen? Het is niet voor niets in het BBB ook zo vermeldt.

Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart
Eline schreef:
Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.

dancer_

Re: Nog 1 maand tot 1 april..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:26

Met mijn mandarijntjes achter mn net opgestarte laptop ga ik ook maar eens origineel schrijven :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 15:28

Nou komtie:

Ik heb geen pony, ook geen paard, wel eentje die ik verzorg. Met haar ben ik vaak bezig met dressuur en springen. Western rijden doe ik niet en longeren vervang ik vaak voor losgooien in de bak, dit combineer ik dan weer met grondwerk. Met springen maak ik gebruik van kogelgeschemers, cavaletti, springschoenen en peesbeschermers. Dit heb ik allemaal ook nodig om een goede wedstrijd te kunnen rijden.
Pas geleden ben ik via www.bokt.nl bij een zadelmaker terecht gekomen. Mijn paard was lastig op zowel de voorhand als de achterhand te rijden en ik wilde graag een zachter zadel, van dat doorzitten doet mijn kont altijd zo zeer.
Daarnaast is het handiger om in de dressuur een echt dressuur zadel te hebben. Toch gemakkelijker met de piaffe, passage, piroutte en het wijken en de aanleuning. Misschien ook voor de takt? Sowieso met de stap beter. Maar we doen wel regelmatig een appuyement.
Verder krijgt mijn verzorgpaard natuurlijk veel paardenbrokken, muesli en biks.
Op bokt kwam ik verschillende mods tegen. Ook hebben ze een nieuwsredactie, een beheer, een wiki en mids. Die laatste eten veel mandarijntjes en die nieuwsmensen ruiken volgens de verhalen naar Lavendel
Maargoed, op bokt kom je verschillende topics tegen zoals:
[MA] beware of the penny ........
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:35

ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10).

in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de mods (+30) / elke moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 15:36

Heb nog een belangrijke toevoeging voor mijn verhaal:
Nou komtie:

Ik heb geen pony, ook geen paard, wel eentje die ik verzorg. Met haar ben ik vaak bezig met dressuur en springen. Western rijden doe ik niet en longeren vervang ik vaak voor losgooien in de bak, dit combineer ik dan weer met grondwerk. Met springen maak ik gebruik van kogelgeschemers, cavaletti, springschoenen en peesbeschermers. Dit heb ik allemaal ook nodig om een goede wedstrijd te kunnen rijden.
Pas geleden ben ik via http://www.bokt.nl bij een zadelmaker terecht gekomen. Mijn paard was lastig op zowel de voorhand als de achterhand te rijden en ik wilde graag een zachter zadel, van dat doorzitten doet mijn kont altijd zo zeer.
Daarnaast is het handiger om in de dressuur een echt dressuur zadel te hebben. Toch gemakkelijker met de piaffe, passage, piroutte en het wijken en de aanleuning. Misschien ook voor de takt? Sowieso met de stap beter. Maar we doen wel regelmatig een appuyement.
Verder krijgt mijn verzorgpaard natuurlijk veel paardenbrokken, muesli en biks.
Op bokt kwam ik verschillende mods tegen. Ook hebben ze een nieuwsredactie, een beheer, een wiki en mids. Die laatste eten veel mandarijntjes en die nieuwsmensen ruiken volgens de verhalen naar Lavendel
Maargoed, op bokt kom je verschillende topics tegen zoals:
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Als je vragen hebt, stel je die aan BartVB memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:37

Wat een mooie dag dacht ik toen ik vanochtend opstond! Tijd om mijn pony en mijn paard is te laten lopen. Wat zal ik eens gaan doen dacht ik bij mezelf? Eerst dacht ik aan dressuur, maar dat vind mijn paard zo stom. Toen ging ik eerst mn pony maar longeren, ze zeiden in het penny topic: [HK] beware of the penny deel 2
[MA] beware of the penny .. dat ik er nog makkelijk op kon omdat hij anders niet te houden was voor kleinere mensen, maar ik ging gister al springen. Toen heb ik de peesbeschermers en de kogelbeschermers omgedaan en met mijn paard western gereden. Eigenlijk moest ik grondwerk doen, volgens bokt maar daar luister ik niet naar, ik wil crossen. Zelfs in het western rijden hebben we de piaffe, passage en pirouette gedaan, wat onwijs knap was. Ik denk dat ik wel toe ben aan een wedstrijd! Zal ik de mods daarover een pb sturen? Of mag dat niet van het beheer? De nieuwsredactie zei dat ik op de wiki moest kijken, ik denk trouwens dat ik mijn pony maar lavendel en mandarijntjes voer, daar wordt ie rustig van. Ook zij bokt dat de zaldelmaker moest komen, maar dat boeit mij niet, ik ga lekker door met rijden over cavaletti, ga lekker wijken zonder dat het boeit of mn pony nou op de voorhand of op de achterhand loopt. Ik ga lekker doorzitten in stap en laat m lekker voorwaarts lopen. Ook heb ik roze springschoenen gekocht..
Voor meer verhalen over mij verwijs ik u door naar:
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:41

aard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..dankzij de mods of ook moderators, hebben we een leuke -------prank!
omdat we ook allemaal bokkers zijn,
houden we ervan om springschoenen te kopen, al dan niet met een lavendelkleurtje
als je paard niet voorwaarts is of niet mooi dressuur loopt op de foto met goede aanleuning
krijg je heel bokt over je heen dat je een osteo moet roepen, of een zadelmaker of veearts of dierenarts
dan moet je veel grondwerk doen
maar niemand luistert ernaar
en doet gewoon lekker springen, dressuur en western verder, met piaffe, passage, schouderbinnenwaarts, renvers, travers,...
in stap draf en galop!
en als je het verschil tussen een paard en pony niet weet ben je bokt niet waard!
dan moet je maar naar het forum cavaletti .
In mijn hele leven als paard heb ik heel erg veel meegemaakt !
Mijn mama, ook wel bekend als merrie kreeg een pony op bezoek. Helaas was dat een ruin, en dus kon ze niet gedekt worden. Daarna kwam mijn papa, een hengst langs die mijn mama deed dekken. Zijn naam was penny ! Na een paar maanden drachtig te zijn geweest werd ik geboren in onze mooie stal ! Mijn naam is Black Beauty ! Als veulen was ik heel erg leergierig en nieuwschierig ! Ik speelde heel graag met mijn baasje maar moest ook veel leren ! Mijn halster en halstertouw gingen om, ook moest ik voetje geven om mn hoeven uit te krabben of voor de hoefsmid. Ook kwam de dierenarts nog langs voor een paar spuiten en wormenkuur. Op een dag lag ik lekker te rollen en te briesen, zo erg dat mijn baasje dacht dat ik koliek had, maar gelukkig viel het mee want na een paar bokken rende ik weer vrolijk door de wei ! Na weer een paar maanden moest ik bij mijn mama weg en naar de opfok, want ik was een jaarling ! Daar kon ik goed groeien en spelen en knufelen ! Na mijn tijd daar werd ik door een trailer opgehaald en mocht ik naar een nieuwe stal met een rijbak, binnenbak kantine en stapmolen ! Ook hadden ze daar een wasplaats ! Omdat ik een mooi lief paard moest worden gingen mijn baasjes grondwerk doen ! Soms zelfs stiekem steigeren of buigen ! Op een dag kwam er een penny langs die zei dat ze een groom was en mij wel als verzorgpaard/verzorgpony wilde hebben ! Gelukkig wilde mijn baasje zelf van me genieten. Nadat ik 3 jaar was werd ik ingereden, wat tot veel verontwaardiging werd afgekeurd op bokt ,want een paard moet veeeel ouder zijn ! Ik kreeg een mooi hoofdstel met bit in, een trensje, en een veelzeidigheidszadel, en natuurlijk ook een mooi dekje en bandages, als mooi bijpassend setje ! De peesbeschermers kreeg ik pas om toen we voor het eerst gingen springen ! Dat was leuk joh ! Over een balkje, steilsprong en zelfs een oxer ! Maar ook deden we veel dressuur, want dat is natuurlijk de basis ! Zo moest ik aan de teugel lopen, maar wel zonder hulpteugels. Mijn baasje gebruikte ook geen sporen, maar soms wel een zweep. Ik leerde op de volte lopen, net als voltige, en afwenden ! Ook stap draf gallop moesten al dan niet verzameld worden gedaan ! Ter afwisseling deden we ook buitenrijden of paardenvoetbal ! En ik kon zelfs een paar truukjes als onze bekende bokt hengst met sterretjes ! Mijn baasje wilde eens wat nieuws uitproberen en besloot te gaan mennen. Een shetlander uit de buurt deed nl graag met de sulky draven, het was net een draver ! Helaas vond ik het voor de kar/koets lopen niet leuk, ik ben toch geen tuigpaard ! Dan maar eens western proberen ! Reining of pleisure leek ons wel leuk, of alleen maar spelen met koeien !! Ik leek wel een cowboy paard en mijn baasje een cowgirl ! Met haar mooie hoed en chaps, maar het liefst rijd ze toch met haar leren laarzen en cap, en als ik erg ondeugend was een bodyprotector en bokriempje , want ja soms verloor ze haar beugels ! Na een tijdje kwam de tandarts langs, want ik werd steeds ouder, soms liep ik kreupel en soms moest ik hoesten. Gelukkig viel dat telkens mee en geniet ik nu van mijn pensioen op de wei ! Want naar de slager wil ik nog niet !! Nu ben jij natuurlijk benieuwd wat voor ras ik ben ? Ben ik een fries, een arabier of toch een tinker ? Of misschien wel een haflinger of kwpn. Nou misschien ook wel een oldenburger of een hannoveraan ! Ok ok ik vertel het wel, ik ben een echte quarterhorse !!
In mijn hele leven als paard heb ik heel erg veel meegemaakt !
Mijn mama, ook wel bekend als merrie kreeg een pony op bezoek. Helaas was dat een ruin, en dus kon ze niet gedekt worden. Daarna kwam mijn papa, een hengst langs die mijn mama deed dekken. Zijn naam was penny ! Na een paar maanden drachtig te zijn geweest werd ik geboren in onze mooie stal ! Mijn naam is Black Beauty ! Als veulen was ik heel erg leergierig en nieuwschierig ! Ik speelde heel graag met mijn baasje maar moest ook veel leren ! Mijn halster en halstertouw gingen om, ook moest ik voetje geven om mn hoeven uit te krabben of voor de hoefsmid. Ook kwam de dierenarts nog langs voor een paar spuiten en wormenkuur. Op een dag lag ik lekker te rollen en te briesen, zo erg dat mijn baasje dacht dat ik koliek had, maar gelukkig viel het mee want na een paar bokken rende ik weer vrolijk door de wei ! Na weer een paar maanden moest ik bij mijn mama weg en naar de opfok, want ik was een jaarling ! Daar kon ik goed groeien en spelen en knufelen ! Na mijn tijd daar werd ik door een trailer opgehaald en mocht ik naar een nieuwe stal met een rijbak, binnenbak kantine en stapmolen ! Ook hadden ze daar een wasplaats ! Omdat ik een mooi lief paard moest worden gingen mijn baasjes grondwerk doen ! Soms zelfs stiekem steigeren of buigen ! Op een dag kwam er een penny langs die zei dat ze een groom was en mij wel als verzorgpaard/verzorgpony wilde hebben ! Gelukkig wilde mijn baasje zelf van me genieten. Nadat ik 3 jaar was werd ik ingereden, wat tot veel verontwaardiging werd afgekeurd op bokt ,want een paard moet veeeel ouder zijn ! Ik kreeg een mooi hoofdstel met bit in, een trensje, en een veelzeidigheidszadel, en natuurlijk ook een mooi dekje en bandages, als mooi bijpassend setje ! De peesbeschermers kreeg ik pas om toen we voor het eerst gingen springen ! Dat was leuk joh ! Over een balkje, steilsprong en zelfs een oxer ! Maar ook deden we veel dressuur, want dat is natuurlijk de basis ! Zo moest ik aan de teugel lopen, maar wel zonder hulpteugels. Mijn baasje gebruikte ook geen sporen, maar soms wel een zweep. Ik leerde op de volte lopen, net als voltige, en afwenden ! Ook stap draf gallop moesten al dan niet verzameld worden gedaan ! Ter afwisseling deden we ook buitenrijden of paardenvoetbal ! En ik kon zelfs een paar truukjes als onze bekende bokt hengst met sterretjes ! Mijn baasje wilde eens wat nieuws uitproberen en besloot te gaan mennen. Een shetlander uit de buurt deed nl graag met de sulky draven, het was net een draver ! Helaas vond ik het voor de kar/koets lopen niet leuk, ik ben toch geen tuigpaard ! Dan maar eens western proberen ! Reining of pleisure leek ons wel leuk, of alleen maar spelen met koeien !! Ik leek wel een cowboy paard en mijn baasje een cowgirl ! Met haar mooie hoed en chaps, maar het liefst rijd ze toch met haar leren laarzen en cap, en als ik erg ondeugend was een bodyprotector en bokriempje , want ja soms verloor ze haar beugels ! Na een tijdje kwam de tandarts langs, want ik werd steeds ouder, soms liep ik kreupel en soms moest ik hoesten. Gelukkig viel dat telkens mee en geniet ik nu van mijn pensioen op de wei ! Want naar de slager wil ik nog niet !! Nu ben jij natuurlijk benieuwd wat voor ras ik ben ? Ben ik een fries, een arabier of toch een tinker ? Of misschien wel een haflinger of kwpn. Nou misschien ook wel een oldenburger of een hannoveraan ! Ok ok ik vertel het wel, ik ben een echte quarterhorse !!

ziekelijk laag[c

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:42

Neonlight schreef:
En nog maar een keer:

[mod]Jongens, willen jullie onderstaande ook serieus nemen? Het is niet voor niets in het BBB ook zo vermeldt.

Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart
Eline schreef:
Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.
[/d]

iedereen denkt natuurlijk dat 't om een 1 april grap gaat, dus óf het is een beetje dom om dit met 1 april te starten óf het is júist de bedoeling om twijfel te zaaien van is het nu serieus of niet???

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:43

al met iets meer woorden

ik heb een pony (+5) en geen paard (+5). we kunnen stap (+1), dressuur (+5) met doorzitten (+10), cavaletti (+10), longeren (+5), en we doen ook aan grondwerk (+5). We kunnen niet springen (+5), western (+5), piaffe (+10), passage (+10), pirouette (+20), wedstrijd (+20), appuyement (+20). hij heeft een mooie voorhand / achterhand (+10), zadel (+10) met dank aan de zadelmaker (+10), peesbeschermers (+5). Hij heeft geen springschoenen (+5). maar is wel erg voorwaarts (+10). Hij vind paardenbrokken (+20) zoals biks (+10), meusli (+30) maar ook lavendel (+30) en mandarijntjes (+30) erg lekker.

in mijn vrije tijd zit ik vaak op bokt (+30), heb ik respect voor de mods (+30) / elke moderator (+30). en is het beheer (+30) erg goed geregeld net als de nieuwsredactie (+30) en wiki (+30). op bokt zijn ook veel topics en forums zoals:

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

Pumbaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:48

Als een Phenny op wedstrijd gaat...

Als ze met haar camargue pony op wedstrijd ga in de discipline dressuur, laat ze haar pony voor de wedstrijd longeren door haar bodyguard. Hierna laat ze hem opzadelen door hem. De kogelbeschermers die moeten blauw en de peesbeschermers en springschoenen gaan lavendel paars.

Tijdens de wedstrijd zelf toont ze haar beste kanten : ze toont de piaffe, passage en piroutte, ook laat ze haar pony wijken.
het gene waar ze minder goed in is, is doorzitten. hierdoor verliest ze de wedstrijd en ontslaat ze de bodyguard.

Einde.

PQ gestegen met 115 }>

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:49

Rustig hier!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:50

Vergeten te kijken hoeveel ik erbij kreeg :o
Wat een mooie dag dacht ik toen ik vanochtend opstond! Tijd om mijn pony en mijn paard is te laten lopen. Wat zal ik eens gaan doen dacht ik bij mezelf? Eerst dacht ik aan dressuur, maar dat vind mijn paard zo stom. Toen ging ik eerst mn pony maar longeren, ze zeiden in het penny topic: [HK] beware of the penny deel 2
[MA] beware of the penny .. dat ik er nog makkelijk op kon omdat hij anders niet te houden was voor kleinere mensen, maar ik ging gister al springen. Toen heb ik de peesbeschermers en de kogelbeschermers omgedaan en met mijn paard western gereden. Eigenlijk moest ik grondwerk doen, volgens bokt maar daar luister ik niet naar, ik wil crossen. Zelfs in het western rijden hebben we de piaffe, passage en pirouette gedaan, wat onwijs knap was. Ik denk dat ik wel toe ben aan een wedstrijd! Zal ik de mods daarover een pb sturen? Of mag dat niet van het beheer? De nieuwsredactie zei dat ik op de wiki moest kijken, ik denk trouwens dat ik mijn pony maar lavendel en mandarijntjes voer, daar wordt ie rustig van. Ook zij bokt dat de zaldelmaker moest komen, maar dat boeit mij niet, ik ga lekker door met rijden over cavaletti, ga lekker wijken zonder dat het boeit of mn pony nou op de voorhand of op de achterhand loopt. Ik ga lekker doorzitten in stap en laat m lekker voorwaarts lopen. Ook heb ik roze springschoenen gekocht..
Voor meer verhalen over mij verwijs ik u door naar:
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:50

iedereen is verhalen / gedichten aan het bedenken volgens mij :))

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:51

315 erbij door mijn verhaaltje :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:53

Maartje1990 schreef:
iedereen denkt natuurlijk dat 't om een 1 april grap gaat, dus óf het is een beetje dom om dit met 1 april te starten óf het is júist de bedoeling om twijfel te zaaien van is het nu serieus of niet???

Eens, al hoop ik dat het een 1 april grap is, dan is het iig morgen weer weg.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:55

snap er niets van !! of eerder gezegd we snappen er niks van
wat is de 1 april grap of denken jullie dat de 1 april grap is

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:57

ik snap het ook niet je krijgt + punten en - Punten voor bepaalde woorden maar of je nou juist in de + of - moet en wat je er aan hebt/ er voor krijgt en of je er wel iets voor krijgt weet (bijna) niemand volgens mij

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:58

vroeger toen ik klein was las ik graag de penny,
nu ik ouder ben lees ik graag de hoefslag en paard en sport,
vroeger vond ik pony s geweldig,nu zijn het de paarden geworden,
anky en edward zijn allebei geweldige ruiters,ze rijden wedstrijden doen de piaf pasage en pirouette,
wijken doen ze alleen met losrijden,soms de word de rolkur aangepast om het ballans goed te krijgen.
hun gebruiken een dressuurzadel,soms doen ze longeren zodat de paarden en pony s even kunnen uitleven.
bokt is vandaag begonnen met een punten tel systheem,daar maakt nu iedereen gebruik van waardoor er berichten woren overgenomen van de meede bokker,daardood vliegen ze zich in de haren en moet er een mod aan te pas komen,zelf vind ik dat onnodig je kunt ook iets via pb oplossen,het beheer is het hiermee eens.vandaag gaan we lavendel uitproberen,een geweldige geur waar je lekker rustig van word,
de bandages liggen in de wasmachine waardoor er vandaag peeskappen worden gebuikt.
de peeskappen komen nu fijn van pas want de pony springt graag over de omheining heen,waardoor je met een lasso achte je paard aan kunt rennen,
gelukkig heeft hij geen hoefijzers,door die hoefijzers kan hij uitglijden,de hoefsmid zei als dat hij het makelijk zonder kon.vandaag een paar bitten erbij gekocht,een passoa bit een rolletjes bit,en corectiebit.
maargoed nu staan de paarden lekker aan hun biks te eten en laat ik ze even met rust.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:58

het heeft wel weer punten opgeleverd hihi.

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:59

ik hoop dat er nog meer woorden zijn even zoeken :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:59

Ik wilde vroeger een paard, maar dat mocht niet. Toen kocht ik maar een hele kleine pony. Eigenlijk pastte het niet, maar ik wilde zo graag rijden! Toen ging ik dressuur doen met die pony, ik kon meelopen als ik in het zadel zat. Ik heb nog wel een zadelmaker laten kijken, maar die kon daar niets aan veranderen, het lag er aan dat de pony te klein was volgens hem. Echt belachelijk! Kon ik er wat aan doen dat mijn voeten de grond raakte, ik mocht geen paard! Ik had al geprobeerd om haar paardenbrokken, biks en muesli te voeren, maar daar wordt ze niet groter van! Iemand gaf me de tip om lavendel in de stal te hangen, maar dat hielp ook niet!
In stap ging het nog wel, dan kunnen mijn voeten het prima bijhouden, maar in draf en galop gaat het te snel. Wijken gaat al helemaal niet, dan komen mijn voeten tussen haar benen in de knoop!
Ik vroeg me af of jullie nog wat rijtechnische tips hebben, ik heb al grondwerk geprobeerd, maar dat hielp niets, dan geeft ze alleen maar een bok! Daar werd ze niet groter van…. Ik zou met haar zo graag naar de OS willen gaan voor een wedstrijd en daar piaffe en passage willen doen en een pirouette! Sommige mensen zeggen dat ik moet stoppen met rijden en alleen nog maar moet longeren, maar daar is helemaal niets aan! De aanleuning is in orde, volgens mij instructrive moest ze dan lekker voorwaarts worden, maar dat doet ze niet! En ik trek nog wel zo hard om haar te laten negeven! Dat lukt ook.
Verder vroeg ik me ook af hoe ik de achterhand onder de voorhand kan krijgen?! Dat doet ze namelijk niet, maar het lijkt me ook wel lastig want dan gaan ze toch zitten?

Ik heb ook al geprobeerd met haar te springen trouwens, maar mijn voeten bleven achter de caveletti hangen natuurlijk.
Moet een paard trouwens peesbeschermers en springschoenen om hebben als ik ga springen? Want die heb ik niet. Kogelbeschermers wel, dus die kan ik wel om doen! Aan de voorbenen toch?

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind op bokt. De Moderator is soms heel streng, dat vind ik stom. Maar de nieuwsredactie, mids en het beheer zijn heel lief. In de wiki staat heel veel informatie!

en ik kan het weten!!! Kijk maar naar mijn PQ!!!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:00

XxLaura98 schreef:
ik snap het ook niet je krijgt + punten en - Punten voor bepaalde woorden maar of je nou juist in de + of - moet en wat je er aan hebt/ er voor krijgt en of je er wel iets voor krijgt weet (bijna) niemand volgens mij

Dat weet niemand nee,
dat probeer ik al de hele tijd uit te vissen
Voor zover ik weet heb ik nog de 'meeste' - punten dus ben benieuwd :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:01

Ik weet niet of je ervoor beloond gaat worden. Ik denk het niet eigenlijk. :+
Er komt geen winnaar die het diepste gezonken is. }>