Maar bij deze, sorry voor dat ik het persoonlijk aantrok. Overigens voel ik dat niet zo, ik heb genoeg zelfreflectie om daar inzicht op te hebben. Zo besef ik dus ook dat het misschien niet al te handig was wat ik eerder zei.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Perrokai schreef:Eeen dreiging met een slotje of "het zou jammer zijn" is voor mij exact hetzelfde Iefke en iid Luxx of iemand er dan nog een smiley bij zet is eigenlijk vals want dat wordt dan helemaal niet zo lief bedoeld.
Iefke met jou mededeling over een slotje ben ik niets wijzer geworden. Wie ging er nu de fout in ik of een ander ? Of wie heeft er getemd ? Een mod misschien ? Dus conclusie voor mij is op dat moment, oeps ik mag duidelijk niets zeggen of 1 van de anderen gaat ook te ver. Dus worden we ermee monddood gemaakt. Het was voor mij dus een volledig nutteloze slotje dreiging want ik snap hem nog niet.
Had nog teruggelezen en kwam wederom tot de conclusie dat hier keurig netjes gediscussieerd werd door iedereen. Dus vanwaar dan die opmerking ?
Komt op mij over om even te porren met de privileges die jij voor hebt op ons gewone gebruikers.....zodat we weer schrikken.
Perrokai schreef:ik hoef in ieder geval nooit bang te zijn voor een oneliner haha....
Perrokai schreef:Zoals ik al zei begrijp ik uit al het voorgaande dat de regels op bokt zo streng zijn om 1 het overzichtelijk en informatief te houden en 2 de rellen en ruzies en vetes uit te bannen. Dat bereik je idd niet door de hele snelweg dicht te gooien als ze niet allemaal netjes in het midden rijden en te hard. Dan kun je je toch daarop concentreren lijkt mij ? Dan hebben de mods het veel minder druk. Gewoon iemand even uitleggen dat er on topic gepost moet worden in bepaalde subfora of desnoods versplaatsen maar geen slotjes en ow's uitdelen voor zoiets onschuldigs. Mensen houden van gezelligheid en kunnen wel eens afdwalen. En bij de vetes die ontstaan en er direct getemd word ook direct aan degene die begint een opmerking plaatsen in het topic met het verzoek deze aanval direct te staken anders word je tot het zeven dagen later uitgezocht is gewoon geband. Of desnoods beiden die bezig zijn. En als er eens iemand een topic binnenvalt die gelijk begint te katten en iemand persoonlijk aan te vallen om niets dan ook eens toestaan dat mede topicgenoten het voor de gedupeerde opnemen. Meestal is het relletje dan al snel doodgebloed.
En reageer als mod vooral hel snel als een kind van 11 of 14 helemaal afgebroken wordt door volwassenen, dat mag je niet door laten kabbelen.
Amanda schreef:... we geven echt niet zomaar een OW hoor. Dan moet er echt een flinke overtreding zijn of iemand die een kleine overtreding begaat en hier al een keer of 3 op is aangesproken.
Slotjes worden er i.m.o. al minder geplaatst dan voorheen. Een pbtje naar iemand met uitleg en desnoods het verwijderen van een post of verplaatsen wordt vaker gedaan.
Sheran schreef:@Ilzas: ik kan me die OW aan de ene kant wel voorstellen omdat je de invloed van zo'n opmerking niet moet onderschatten, maar aan de andere kant moet je op zo'n forum echt wel zoiets kunnen roepen. Het is maar een forum, geen wetenschappelijk artikel...
Charlenexx schreef:Sheran schreef:@Ilzas: ik kan me die OW aan de ene kant wel voorstellen omdat je de invloed van zo'n opmerking niet moet onderschatten, maar aan de andere kant moet je op zo'n forum echt wel zoiets kunnen roepen. Het is maar een forum, geen wetenschappelijk artikel...
Wat voor invloed? Soort van de politie staat op eens aan de staldeur van Power and Paint om dat beest weg te halen?
Ilzas moet zoiets gewoon kunnen zeggen.
Zelfde als ik het topic "het nieuwe sportpaard" dat sommige mensen de 24/7 stalling dierenmishandeling vinden, die krijgen toch ook niet gelijk een OW?
Dus het is dan toch ook heel selectief
Sheran schreef:Nee, geen politie voor de deur. Maar het kan mensen onbedoeld in een erg negatief daglicht stellen. Maar ik vind ook dat ze het hier moet kunnen roepen, hoor.
Ilzas schreef:Iets is smaad als het niet waar is.
Citaat:En als het smaad was, had mevrouw van Baalen mij kunnen vervolgen. Dat hoeft Bokt dan niet te doen. Bokt is slechts het medium. Smaad kan vervolgd worden op klacht van mevrouw van Baalen. Aangezien zij dat niet gedaan heeft, hoeft Bokt dat nog niet te doen voor haar. Bokt wordt geacht objectief te zijn.
Amanda schreef:Dit is niet het topic om persoonlijke OW's te bespreken.
Als je het met een OW niet eens bent kun je dit met de mod bespreken die de OW gestuurd heeft en anders kun je contact opnemen met de Bezwaarcommissie.