Groot het bokt logo vind ik ook veel leuker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Vind het paard op dat shirt niet zo geslaagd, en de letters ook niet.
_Skess_ schreef:Vind het paard op dat shirt niet zo geslaagd, en de letters ook niet.
suus_ schreef:Ik vind dat 'pas op ik bok' niet zo leuk.
Doe mij maar alleen het boktlogo...
Meliss_1 schreef:Spannend......Ik heb mijn shirt binnen:D
Maak er morgen ff foto`s van en zet ik hier wel neer;)
Cinnepin schreef:klinkt heel leuk!
Alleen lijkt mij het bokt logo oid ook leuker dan pas op ik bok!
Meliss_1 schreef:kan je die shirt`s niet ergens een paar laten maken dan, je hebt toch van die site`s en winkels waar je shirts kan laten maken met je eigen tekst. Als die mensen die naar horse event gaan dan gewoon zo`n shirt laten maken is het toch makkelijk te herkennen?.. is maar een idee hoor:D
sax89 schreef:en als je nu op de achterkant je bokt naam kan laten zetten? en alleen het bokt logo verder? is dat een idee
nickyu schreef:Meliss_1 schreef:kan je die shirt`s niet ergens een paar laten maken dan, je hebt toch van die site`s en winkels waar je shirts kan laten maken met je eigen tekst. Als die mensen die naar horse event gaan dan gewoon zo`n shirt laten maken is het toch makkelijk te herkennen?.. is maar een idee hoor:D
we hadden er al kunnen laten maken .. maar je mag niet zomaar het bokt logo gebruiken
![]()
voorlopig zijn er een paar baseball petten met ons eigen logo onderweg
mijn zoon had de kleur gif groen uitgekozen ..
Bellatrix schreef:sax89 schreef:en als je nu op de achterkant je bokt naam kan laten zetten? en alleen het bokt logo verder? is dat een idee
Ja, vind ik ook een goed idee. Het logo op de voorkant, waar een borstzakje hoort te zitten en op de achterkant lekker groot je boktnaam.
Is superhandig voor meetings idd.