garny95 schreef:ze zeggen hier altijd: mama zit altijd op bokt, dan voel ik me toch wel een beetje..... of ze zeggen: of bij de paarden of op bokt.....
hahaha nou wat erg nou

Ze kunnen het slechter treffen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
garny95 schreef:ze zeggen hier altijd: mama zit altijd op bokt, dan voel ik me toch wel een beetje..... of ze zeggen: of bij de paarden of op bokt.....
sammy1 schreef:zelf kinderen van 12 en 13 zoeken hier een jongen haha
garny95 schreef:ik heb een dochter van 12, gelukkig zit die niet op bokt .....pffff daar ben ik nog niet aan toe hoor.
garny95 schreef:ik heb een dochter van 12, gelukkig zit die niet op bokt .....pffff daar ben ik nog niet aan toe hoor.
garny95 schreef:ja maar bedacht net dat ik de meiden van school moet halen over 5 minuten, dan kan ik nog even bokken
HorseyDude schreef:Als je bedenkt dat ik ALTIJD TOT 11 UUR 'S-AVONDS zit te bokken, dus.....(Geen Bokt = afkick-kliniek!!!!)
Miss_Malfoy schreef:HorseyDude schreef:Als je bedenkt dat ik ALTIJD TOT 11 UUR 'S-AVONDS zit te bokken, dus.....(Geen Bokt = afkick-kliniek!!!!)
Heyyyy kom je ook ff naar de hk? Het is maar stil vandaag daar!
HorseyDude schreef:Miss_Malfoy schreef:
Heyyyy kom je ook ff naar de hk? Het is maar stil vandaag daar!
Eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh............. nee ben besmettelijk voor heksen die met hun toverstokje zwaaien! Lekker offtopic zeg, whaha!!
sammy1 schreef:ik moet medouchen al 2 uur lang,
maar ik kom niet van mijn verslaving af,
moet om half 5bij een huis gaan kijken.