Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:36

En een stel B ruiters die door omstandigheden niet verder komen, maar wel netjes rijden!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:36

Needje schreef:
Vind het kaf van het koren scheiden ook wat apart. Ken nl ook M/Z ruiters waar ik absoluut nooit een voorbeeld aan zou nemen. Clown

haha absoluut mee eens, daarom boeit mij die niveau tag ook niet.
wel wat voor paard het is ,
en wat voor bloed erachter zit,

en , het kan aan mij liggen hoor, maar als er niks van een bloedlijn bijstaat, zijn er altijd meerdere bokkers die hier naar vragen, dus ik ben niet de enige die hier nieuwsgierig naar is

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:38

Ik zie soms echt wel dingen voorbij komen waarvan ik denk "God, hoe is het mogelijk". Dat heeft vaak niet eens zo zeer met niveau of foto-kwaliteit te maken, meer met slecht geïnformeerde ruiters. Kaf, koren... dat is iets dat voor iedereen anders is, voor mij is het toevallig dat. Voor een ander zal dat een groen setje zijn o.i.d.

Laten we eerlijk zijn, zouden wij kaartjes voor Jumping kopen als we daar B ruiters zouden zien rijden? Don't think so Tong uitsteken

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:39

Schimmelig schreef:
Ik zie soms echt wel dingen voorbij komen waarvan ik denk "God, hoe is het mogelijk". Dat heeft vaak niet eens zo zeer met niveau of foto-kwaliteit te maken. Kaf, koren... dat is iets dat voor iedereen anders is, voor mij is het toevallig dat. Voor een ander zal dat een groen setje zijn o.i.d.

Laten we eerlijk zijn, zouden wij kaartjes voor Jumping kopen als we daar B ruiters zouden zien rijden? Don't think so Tong uitsteken

maarreh... wij moeten de B-ruiters juist zien rijden, want zij willen door middel van commentaar ook verder komen! Als niemand ze meer aanklikt omdat ze niet 'interessant' zijn schiet het ook niet op Tong uitsteken.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:39

Vind GP wel iets anders ja. Als er Z gereden werd kocht ik ook geen kaartje. Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:41

Ik vind dat dit vrije keuze moet blijven. Je hoeft het topic niet te bekijken als je dat niet wil?!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:41

Sheran schreef:
Schimmelig schreef:
Ik zie soms echt wel dingen voorbij komen waarvan ik denk "God, hoe is het mogelijk". Dat heeft vaak niet eens zo zeer met niveau of foto-kwaliteit te maken. Kaf, koren... dat is iets dat voor iedereen anders is, voor mij is het toevallig dat. Voor een ander zal dat een groen setje zijn o.i.d.

maarreh... wij moeten de B-ruiters juist zien rijden, want zij willen door middel van commentaar ook verder komen! Als niemand ze meer aanklikt omdat ze niet 'interessant' zijn schiet het ook niet op Tong uitsteken.

Ok, u got a point Clown

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:42

Natuurlijk vind ik heldere foto's ook het mooist.En kijk ik daar ook het liefst naar/ Maar niet iedereen heeft een canon eos 400 d. Doet me meteen weer denken aan dat topic met de heldere foto's en de strenge hand. Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:44

Needje schreef:
Vind GP wel iets anders ja. Als er Z gereden werd kocht ik ook geen kaartje. Knipoog

Nou inderdaad. Ik kijk ook liever niet naar B ruiters op het forum om die reden, dus mochten ze zich afvragen waarom hun topics slecht lopen is het niet persé omdat zij worden ondergesneeuwd (dat vind ik persoonlijk echt meevallen), maar omdat men niet geïnteresseerd is in B ruiters. Ik kijk zelf namelijk niet om topics te beoordelen, maar om de paard/mens samenwerking zoals het "hoort" te aanschouwen.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:46

Dus een B ruiter kan een paard niet rijden zoals het 'hoort'? Zie ook trieste dingen gebeuren in de hogere klasses hoor, dat ziet er naar mijn mening zeker niet altijd beter uit als een B combinatie.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:47

Schimmelig schreef:
Needje schreef:

Nou inderdaad. Ik kijk ook liever niet naar B ruiters op het forum om die reden, dus mochten ze zich afvragen waarom hun topics slecht lopen is het niet persé omdat zij worden ondergesneeuwd (dat vind ik persoonlijk echt meevallen), maar omdat men niet geïnteresseerd is in B ruiters. Ik kijk zelf namelijk niet om topics te beoordelen, maar om de paard/mens samenwerking zoals het "hoort" te aanschouwen.

Ja, ik ook hoor Nagelbijten / Gniffelen . Maar dat zouden we dus eigenlijk niet moeten doen Tong uitsteken.

CM_

ik geloof niet eens dat hier zozeer de mensen klagen die ondergesneeuwt worden, maar eerder de mensen die zich ergeren aan mensenn die 3 topics per dag posten, met weinig interessant materiaal Knipoog

Schimmelig

Laulau1986 schreef:
Dus een B ruiter kan een paard niet rijden zoals het 'hoort'? Zie ook trieste dingen gebeuren in de hogere klasses hoor, dat ziet er naar mijn mening zeker niet altijd beter uit als een B combinatie.

Daarom heb ik "hoort" ook tussen dikke vette aanhalingstekens gezet Tong uitsteken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:48

En jij vind dat alles wat jij hier op M/Z niveau op het forum ziet "zoals het hoort"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:49

En samenwerking kan ook in de B
Nee een tag voor nivo hoeft van mij niet
Tag waar het om gaat, springe, dressuur, geeft wel duidelijkheid

Verder blijf ik voorstander van 1 topic per week per paard
En het niet omhoog kunnen schoppen bij berichten plaatsen. Dan blijft iedereen even lang op pagina 1 staan

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:49

Needje schreef:
En jij vind dat alles wat jij hier op M/Z niveau op het forum ziet "zoals het hoort"?

Zie bovenstaande post Tong uitsteken Nee, uiteraard niet Lachen maar relatief gezien komt het beter in de buurt van wat ikzelf wil zien.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:52

Persoonlijk vind ik een goede B combinatie ook heel leuk om naar te kijken. Of een combinatie waarbij een probleem was en wat netjes wordt opgelost. Uberhaubt vind ik het leuk om goede combinaties te zien, ongeacht de klasse waarin zij starten.
Zoals eerder gezegt erger ik me er inderdaad alleen aan als er heel veel topics van hetzelfde worden geplaatst en topics waarin het niet om het rijden gaat maar om de show.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:54

Schimmelig schreef:
Needje schreef:

Zie bovenstaande post Tong uitsteken Nee, uiteraard niet Lachen maar relatief gezien komt het beter in de buurt van wat ikzelf wil zien.

Tsja, ik zie liever gewoon mensen fijn rondrijden. En geen spaanse pas en stijgeren met S&T in. Clown
En foto's van shows hoeven van mij persoonlijk ook niet op HAW.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:59

Ik vind het ook prima om 1 topic per maand te openen.
Ik heb zelf niet de behoefte om heel vaak topics op HAW te zetten. Dit komt ook, omdat ik vind dat er vaak geen nuttig commentaar wordt gegeven. Daar wordt nu al wel op gelet, maar naar mijn idee nog te weinig.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:02

ik vind eens per maand ook zeer okej

ik vind omhoog schoppen door anderen zeker niet vervelend, soms is het leuk omdat je dan tenminste dat topic tegenkomt,
of met hele mooie foto's , of foto's die je graag van commentaar voorziet.
dat het topic niet meer omhoog gaat als de TS zelf reageerd zou ik wel een hele goede vinden

er zijn namelijk na de mensen die tig topics per week starten, nog meer mensen die na elk commentaar meteen zelf moeten reageren, soms zelfs 3 keer achter elkaar, omdat ze zogenaamd niet snappen hoe dat quoten werkt met de [ ] Knipoog

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:18

Zou het ook niet een optie zijn, juist omdat er zoveel topics worden gestart in HAW dat er op die pagina meer topics te zien zijn? Bijvoorbeeld normaal 25 en dan bij HAW 35. Als ik bij mezelf na ga kijk ik bijvoorbeeld nooit op pagina 2.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:18

Schimmelig schreef:
Needje schreef:

wat een onzin zeg! Dus als je Z rijdt, rij je hoe het hoort? Nou ja..
Ookal staat het tussen aanhalingstekens, wat een opmerking zeg..

Ik kijk liever naar een B ruiter die fanatiek bezig is om zichzelf te verbeteren en het er elke keer beter uitziet dan naar een Z ruiter met veel te veel stanggebruik die zich aangevallen voelt bij kritiek Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:21

niveau in de titel vind ik ook niet nodig, als je het erin wil prima, maar het hoeft van mij niet verplicht te worden.

dat men liever naar Z ruiters kijkt, dan naar B ruiters vind ik een beetje kort door de bocht, en zeker daarom al zou ik het niveau al niet in de titel verplichten.

ik kijk soms wel op pagina 2 of 3, maar idd meer op pagina 1, dus het idee van chickey vind ik wel goed, mocht dat mogelijk zijn Ja

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:22

Waar ik me persoonlijk erg aan stoor is dat een aantal fanatieke HW-posters hun topics omhoog blijven schoppen door na iedere 1 a 2 reacties er op te reageren.
Dan kom je natuurlijk snel aan de 4 pagina's Bloos

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:23

^ Dat doe ik soms ook, maar dat is omdat ik dan hoop dat ik weer op pagina 1 kom en tóch nog wat rijtechnisch commentaar krijg Haha!.