Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Vind het kaf van het koren scheiden ook wat apart. Ken nl ook M/Z ruiters waar ik absoluut nooit een voorbeeld aan zou nemen.
Schimmelig schreef:Ik zie soms echt wel dingen voorbij komen waarvan ik denk "God, hoe is het mogelijk". Dat heeft vaak niet eens zo zeer met niveau of foto-kwaliteit te maken. Kaf, koren... dat is iets dat voor iedereen anders is, voor mij is het toevallig dat. Voor een ander zal dat een groen setje zijn o.i.d.
Laten we eerlijk zijn, zouden wij kaartjes voor Jumping kopen als we daar B ruiters zouden zien rijden? Don't think so
Sheran schreef:Schimmelig schreef:Ik zie soms echt wel dingen voorbij komen waarvan ik denk "God, hoe is het mogelijk". Dat heeft vaak niet eens zo zeer met niveau of foto-kwaliteit te maken. Kaf, koren... dat is iets dat voor iedereen anders is, voor mij is het toevallig dat. Voor een ander zal dat een groen setje zijn o.i.d.
Laten we eerlijk zijn, zouden wij kaartjes voor Jumping kopen als we daar B ruiters zouden zien rijden? Don't think so
maarreh... wij moeten de B-ruiters juist zien rijden, want zij willen door middel van commentaar ook verder komen! Als niemand ze meer aanklikt omdat ze niet 'interessant' zijn schiet het ook niet op.
Needje schreef:Vind GP wel iets anders ja. Als er Z gereden werd kocht ik ook geen kaartje.
Schimmelig schreef:Needje schreef:Vind GP wel iets anders ja. Als er Z gereden werd kocht ik ook geen kaartje.
Nou inderdaad. Ik kijk ook liever niet naar B ruiters op het forum om die reden, dus mochten ze zich afvragen waarom hun topics slecht lopen is het niet persé omdat zij worden ondergesneeuwd (dat vind ik persoonlijk echt meevallen), maar omdat men niet geïnteresseerd is in B ruiters. Ik kijk zelf namelijk niet om topics te beoordelen, maar om de paard/mens samenwerking zoals het "hoort" te aanschouwen.
Laulau1986 schreef:Dus een B ruiter kan een paard niet rijden zoals het 'hoort'? Zie ook trieste dingen gebeuren in de hogere klasses hoor, dat ziet er naar mijn mening zeker niet altijd beter uit als een B combinatie.
Needje schreef:En jij vind dat alles wat jij hier op M/Z niveau op het forum ziet "zoals het hoort"?
Schimmelig schreef:Needje schreef:En jij vind dat alles wat jij hier op M/Z niveau op het forum ziet "zoals het hoort"?
Zie bovenstaande postNee, uiteraard niet
maar relatief gezien komt het beter in de buurt van wat ikzelf wil zien.
Schimmelig schreef:Needje schreef:Vind GP wel iets anders ja. Als er Z gereden werd kocht ik ook geen kaartje.
Nou inderdaad. Ik kijk ook liever niet naar B ruiters op het forum om die reden, dus mochten ze zich afvragen waarom hun topics slecht lopen is het niet persé omdat zij worden ondergesneeuwd (dat vind ik persoonlijk echt meevallen), maar omdat men niet geïnteresseerd is in B ruiters. Ik kijk zelf namelijk niet om topics te beoordelen, maar om de paard/mens samenwerking zoals het "hoort" te aanschouwen.