Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Ik durf niet eens het woord bokt bij ons op stal te noemen omdat het synoniem staat aan kwetterende pennymeisjes en rijtechnische onkunde.Nou, als ik tegen mijn instructrice ga melden wat er op bokt over mijn foto's gezegd wordt, denk ik dat ze niet meer bijkomt van het lachen. Zie het al voor me aan het begin van de les: 'ik heb deze foto op bokt gezet en daar kreeg ik dit en dat commentaar op, dus kunnen we daar aan werken?'.
SuperPepeijn schreef:Lovely schreef:Ik durf niet eens het woord bokt bij ons op stal te noemen omdat het synoniem staat aan kwetterende pennymeisjes en rijtechnische onkunde.Nou, als ik tegen mijn instructrice ga melden wat er op bokt over mijn foto's gezegd wordt, denk ik dat ze niet meer bijkomt van het lachen. Zie het al voor me aan het begin van de les: 'ik heb deze foto op bokt gezet en daar kreeg ik dit en dat commentaar op, dus kunnen we daar aan werken?'.
runningkawa schreef:dat hoort ja
En dat zal bij jou vast ook zo zijn...
Maar helaas, truus op de hoek merkt het niet op hoor, die adviseert een scherp bit in te hangen bij die pokke knol
runningkawa schreef:dat hoort ja
En dat zal bij jou vast ook zo zijn...
Maar helaas, truus op de hoek merkt het niet op hoor, die adviseert een scherp bit in te hangen bij die pokke knol, omdat ze zelf niet verder is om eerst eens een oplossing te proberen te bedenken