detour schreef:gekvanfleur schreef:ik vind het kinderachtig dat jullie over leeftijd beginnen te zeuren.
ik ben pas 14 ja.. maar kijk mee in topics en kijk gewoon wat ik er kan opsteken. en als ik reageer probeer ik gewoon duidelijk te zijn, en of je oud of jong bent iedereen heeft een eigen mening.
ik vind de YRT strontvervelend, al dat kinderachtige gezeur van: hoe vaak val jij van je pony?, ik ben van mijn pony gevallen, was echt vet.
en als je in zo'n topic zit van een kinderachtige puber, die aandacht wil, moet je dat gewoon negeren toch? dan heeft de ts er ook niets aan. soms staat het zelfs 3 keer in het topic door een mod. en wie reageert er nog steeds? dat zijn echt niet mensen alleen van 18 en jonger. maar vaak de o zo goede volwassene.
wel vind ik dat je geen rekening hoeft te houden met de leeftijd van de ts. welzijn van het paard staat voorop. jonge mensen moeten het juist gelijk goed leren. en mensen die echt een heel nutteloos topic openen en willen rellen, gewoon gelijk van bokt bannen.
Helemaal gelijk hoor meid. Ik denk echter dat in elke leeftijdscategorie mensen zitten die doorgaan met reageren. Vrouweneigenschap denk ik...
Relmensen mogen ze er van mij ook af halen; inhoudelijk moet er natuurlijk ook nog zinvol gereageerd worden!
klopt, het zijn mensen van alle leeftijden. idd denk een vrouweneigenschap.

het was een voorbeeld dat je dit probleem niet op de jongere mensen af moet schuiven.
maar je hebt gelijk.