Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowlover schreef:en ik ben toch eigk dan ook wel benieuwd of er al op mij gerate is (eigk best een vies woord als je het op zn nederlands uitspreektkrijg je daar dalijk ook een vervangwoord als 'banketstaaf' en 'poedersuiker' voor?
)
ThePast03 schreef:Veirl schreef:Heel bokt antwoordt straks "perfect" zodat ze een + krijgen. En wat is bokt nou zonder die zinloze discussies, enorme ruzies en oninteressante oneliners?
Een groter gevaar is dat een groot deel straks gewoon niet meer post omdat ze geen zin hebben in dat rating gedoe.
Kan me zo voorstellen dat vooral de wat oudere gebruikers (waartoe ik ook behoor) geen zin hebben in kleuterschool gedoe.
Misschien een leuk idee als we straks stickertjes kunnen plakken bij posts ipv de rating ?
Veirl schreef:Ach... Volgens mij is het gewoon normaal geworden voor mensen dat ze voor dingen worden beloond. Dat ze voor goed gedrag worden beloond, terwijl dat gewoon normaal hoort te zijn. Daar hoef je geen beloning voor te krijgen.
Willen ze dit systeem echt houden, dan ben ik vooral tegen de +. Dat vind ik gewoon onzin.
Die - begrijp ik dan nog wel, maar ja: daar heb je het TEMsysteem toch voor ???
Soet schreef:Veirl schreef:Ach... Volgens mij is het gewoon normaal geworden voor mensen dat ze voor dingen worden beloond. Dat ze voor goed gedrag worden beloond, terwijl dat gewoon normaal hoort te zijn. Daar hoef je geen beloning voor te krijgen.
Willen ze dit systeem echt houden, dan ben ik vooral tegen de +. Dat vind ik gewoon onzin.
Die - begrijp ik dan nog wel, maar ja: daar heb je het TEMsysteem toch voor ???
Dat vind ik juist helemaal niet. Goed gedrag moet juist beloond worden, en slecht gedrag berispt. Hoe meer je beloond wordt, hoe meer je zo'n goed gedrag zal toepassen, toch?
Soet schreef:Dat vind ik juist helemaal niet. Goed gedrag moet juist beloond worden, en slecht gedrag berispt. Hoe meer je beloond wordt, hoe meer je zo'n goed gedrag zal toepassen, toch?
Suzanne F. schreef:Zie er weinig positiefs aan. Ik heb echt geen zin om posts te gaan beoordelen behalve als ze megafout of negatief zijn maar daar hadden we het uitroepteken voor, de TEM.
Netje schreef:Ik zie helemaal niets in het systeem en hou er bovendien helemaal niet van als ik MIJN mening geef dat een ander dit dan gaat beoordelen met een + of een -. Iedereen mag van mijn zijn of haar eigen mening hebben, maar waarom zou ik het moeten accepteren dat - wanneer iemand het niet met me eens is - mij met een negatief punt gaat beoordelen. Het is toch MIJN mening en dit is toch een openbaar forum ? Vaak zie je in topics waarin specifiek om een mening wordt gevraagd dat je een groep hebt die 'voor' is en een ander 'tegen'; worden leuke discussies als je bij iedere reactie die je neerzet weer een stel minnetjes krijgt van de ánders denkende groep (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel). Dit brengt met zich mee dat je dan de groep die er hetzelfde over denkt kennelijk aldoor moet gaan belonen met een + omdat anders de balans verloren gaat. Maar het is toch onzin om als iemand een reactie die overeenkomt met hetgeen je zegt, deze te moeten gaan beoordelen?? Echt flauwe kul allemaal: we zitten hier niet op de kleuterschool en ook niet bij de tandarts: ik hoef geen 'goed' gedrag beloond te krijgen noch 'slecht' gedrag afgestraft. Als dat de kant is waar een openbaar forum naar toe gaat dan is de lol er voor mij vanaf ! De charme van Bokt is toch juist dát die discussies gevoerd kunnen worden. Als ze écht uit de hand lopen dan is er nog altijd de TeM-knop !
Heel gauw stoppen met die onzin dus ! Trouwens ik zie helemaal geen knopjes, dus hoef ik me er gelukkig ook niet mee bezig te houden
LoreV schreef:Bokkers met een negatieve rating weten toch niet dat ze negatief gerated zijn? De ratings zijn toch anoniem en worden opgeteld tot een geheel?
Ik snap de negatieve reacties in dit topic niet echt. Als je er tegen bent, gebruik het dan niet?