Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Jammer dat er in het lijstje geen regeltjes zijn voor wie je perse niet wilt
Lijkt me eigenlijk ook wel wat
Georgette schreef:Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat houdt het werk van een mod precies in? Misschien heb ik wel interesse.
WinBinChes schreef:runningkawa schreef:Jammer dat er in het lijstje geen regeltjes zijn voor wie je perse niet wilt
Lijkt me eigenlijk ook wel wat
Lijkt me een goed idee!
Elessar schreef:Georgette schreef:Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat houdt het werk van een mod precies in? Misschien heb ik wel interesse.
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_d ... erators.3F
BE_GENTLE schreef:IK STEM OP MEZELF !!! GEEN D-CUP EN STRAAT ARMmaar ik kan er wel wat van !
Cyntje schreef:BE_GENTLE schreef:IK STEM OP MEZELF !!! GEEN D-CUP EN STRAAT ARMmaar ik kan er wel wat van !
Zijn dit de nieuwe eisen dan?
Cyntje schreef:Zijn dit de nieuwe eisen dan?
Wuis schreef:Wel jammer dat ik er geen verdere omschrijving bij kan zetten. Zou bij een aantal mensjes wel wat kwijt willen namelijk.
En het enige wat ik zelf zou willen doen is BB (submod oid), verder geen modzaken.
Dus beetje onzinnig om mn eigen naam dan bij Algemeen te zetten, aangezien ik dat helemaal niet zou willen. En zo heb ik dat bij meerdere personen.
esperance schreef:Hahaha ja dat is ook weer zo. Teminste in nederland en de EU weet niet hoe het in andere landen is?