Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soet schreef:Stem stem stem
niet dat ik er iets van geloof, maar goed
Urielle en Oscar hebben er een stemmetje er bij

Whahaha.. Bokt is helemaal losgeslagen.. 
odetteke schreef:Jeetje wat ie hier veel gekletst...Voor degenen die op mij gaan stemmen een kleine waarschuwing: ik ben namelijk nogal dement
Soms moet je me er even aan helpen herinneren dat ik iets zou doen, mailen of uitzoeken
![]()
odetteke schreef:Jeetje wat ie hier veel gekletst...Voor degenen die op mij gaan stemmen een kleine waarschuwing: ik ben namelijk nogal dement
Soms moet je me er even aan helpen herinneren dat ik iets zou doen, mailen of uitzoeken
![]()

! Oscar en Sjoert hebben er een stemmetje bij!

*scherpt toetsenbord*

Als communicatiekundige ben ik díegene die je nodig hebt!

Nouja..en je hebt een grappig profiel...en je komt uit het oosten des lands..en en en..naja jij dus

MissHaffie schreef:[***] schreef:Jeetje wat ie hier veel gekletst...Voor degenen die op mij gaan stemmen een kleine waarschuwing: ik ben namelijk nogal dement
![]()
En zoiets wordt dan mod.
Zeg, ik ben je moeke niet
Het kan ook een voordeel zijn voor de gebruiker, ik kan ook vergeten een topic op slot te doen of een OW te versturen (is me al bijna gebeurd
) 
Wel strak plan, ik betrek mijn poownie gewoon in de campagne! Deken met mijn leus, bodywarmer met mijn leus, Jessie wordt voor de grap even groen geverfd.. In Zwolle zitten vast nog wel meer Bokkers 
Machie schreef:stem je op SJOERT, dan wordt bokt pas echt beroerd

omg dit gaat hard

)Karin schreef:Jee... blij dat ik geen mod meer ben.
Je moet er toch niet aan denken: Stem op Karin, hij moet dáárin.![]()
Hmm, ik ga er nog even een nachtje over slapen wie mijn stem krijgt.

Als dit een 1 april grap is, dan pak ik ze terug
Karin schreef:Jee... blij dat ik geen mod meer ben.
Je moet er toch niet aan denken: Stem op Karin, hij moet dáárin.![]()
Hmm, ik ga er nog even een nachtje over slapen wie mijn stem krijgt.