Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alane schreef:Djilan schreef:Dat vind ik geen vergelijking
Dat waren rampen waar heel veel mensen bij betrokken waren...
je begrijpt me denk ik niet.... het is niet aan een buitenstaander te beslissen wanneer iets niet meer besproken mag worden... wanneer iets verwerkt is, verjaard is.... groot of klein qua ramp...
lindsey schreef:
Eventueel zou het huidige moderatorteam al vast een voorselectie kunnen maken.
Bijvoorbeeld als zich 12 mensen aanmelden dat ze dan de 8 in hun ogen meest geschikte in het stemtopic plaatsen waaruit wij er dan weer 4 kunnen kiezen.
Heb nu toch vaak het idee dat het om vriendjespolitiek gaat en dat vind ik slecht voor zo'n groot forum.
Wil hier toch nog even aan toevoegen dat ik de nieuwe moderators veel succes en wijsheid toewens.
Anya schreef:Zo is het met dat zadel ook gegaan en ook nog vanwege heel andere omstandigheden dan afstand.
En dan is het een zaak van geloven in die integriteit. Ik heb persoonlijk geen reden daaraan te twijfelen. Er is geen sprake van bewuste en grootschalige oplichting o.i.d. En dat wordt gesuggereerd.

Mijn mening is ook nog steeds dat elk verhaal 2 kanten heeft en de waarheid vrijwel altijd in het midden ligt.
Sylvia schreef:Dreigen dat collega's op de stoep staan is ook niet netjes denk ik dan...
)
Maar ze staan ook echt niet diezelfde week nog op de stoep. Ik heb een keer een aanrijding gehad die overigens niet mijn schuld was, andere partij reed door. Ik mocht 2 dagen later aangifte komen doen. Daarna heeft het 4 maanden geduurd eer alles bij de verzekering lag en ik 1 spiegel vergoed kreeg. Op het moment dat het afgehandeld is - in dit geval betaald - dan maakt de politie er ook geen woorden meer aan vuil. Is nog maar de vraag of ze er iets van opnemen als beiden partijen gehoord zijn... Ik heb overigens niks tegen de politie hoor
Antheman schreef:Ik word je herhalingen een beetje zat eigenlijk.
Antheman schreef:Lia, ik begrijp je punt heel goed.![]()
Maar we wijden nu al paginaas lang uit over het gebeuren. Ik word je herhalingen een beetje zat eigenlijk.
Laat het rusten, je punt is duidelijk.

Ik hou het liever bij eerlijkheid.
Lia_ schreef:Tja, het wordt m'n eerste OW dus ik koester het moment![]()
Denk dat ik hem ga uitprinten en bewaren voor als ik later in het bejaardenhuis zit, dan kan ik nog eens terugdenken aan mijn "wilde dagen" op Bokt