[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:47

@Djilan: niet alleen om geld (redelijk bedrag), maar ook om vertrouwen....

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:01

denk vooral dat laatste ....
(maar weederom en val in herhaling ik kan er naast zitten ben ook slechts maar Blond

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:13

In eerste instantie zeiden de namen van de 4 nieuwe moderators mij niet zoveel.
Maar nu lia_ mijn geheugen weer even heeft opgefrist vind ik yvonniej absoluut een zeer slechte keus.

Zou het ook beter vinden als het aanstellen van nieuwe moderators wat democratischer zou gebeuren. Bijvoorbeeld door van te voren aan te kondigen dat er nieuwe moderators worden gezocht en dat je 1 of 2 weken de tijd krijgt om je zelf aan te melden of door iemand aangemeld te worden.

Deze mensen zouden dan in een topic de gelegenheid moeten krijgen om zich voor te stellen en waarom zij zich geschikt achten als moderator en dan gewoon degene met de meeste stemmen aanstellen.

Eventueel zou het huidige moderatorteam al vast een voorselectie kunnen maken.
Bijvoorbeeld als zich 12 mensen aanmelden dat ze dan de 8 in hun ogen meest geschikte in het stemtopic plaatsen waaruit wij er dan weer 4 kunnen kiezen.

Heb nu toch vaak het idee dat het om vriendjespolitiek gaat en dat vind ik slecht voor zo'n groot forum.

Wil hier toch nog even aan toevoegen dat ik de nieuwe moderators veel succes en wijsheid toewens.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:26

waarom het dan niet direct helemaal goed doen en
na de eventuele voorselectie
de bokkers niet alleen de kans te geven voor te stemmen maar ook tegen ,,

in een pol kunnen mensen dan stemmen en in het topic evt melden waarom ze falicant voor of tegen zijn .. er zijn meer mensen net als jij met een minder geheugen Knipoog

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:29

Heb het hele topic gelezen (lees meer dan ik post, meestal).
Maar ik snap niet, dat de discussie niet gewoon kan rusten nu.
De standpunten zijn duidelijk. Ik denk niet dat het men het nog eens gaan worden, maar de meningen zijn nu bekend.

Ik hoop dat de nieuwe moddies het goed doen en er plezier in gaan hebben! Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 04:10

He nieuwe moddies; erg veel succes. Haha!
Gaat vast lukken. Ja

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:06

Goh, ik heb een nacht geslapen en we zijn van een mod die moedwillig de kluit belazerd naar de Bijlmerramp gegaan...

Ziek

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:23

Tja, ik wil er alleen nog maar over zeggen, dat ik het gewoon jammer vind dat met zo ontzettend veel gebruikers en dus alternatieven de keuze niet gevallen is op iemand met onbesproken gedrag. Die zijn er nl. genoeg.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:32

Alane schreef:
Djilan schreef:
Dat vind ik geen vergelijking
Dat waren rampen waar heel veel mensen bij betrokken waren...

je begrijpt me denk ik niet.... het is niet aan een buitenstaander te beslissen wanneer iets niet meer besproken mag worden... wanneer iets verwerkt is, verjaard is.... groot of klein qua ramp...

Oh dat ben ik wel met je eens. Maar laten we eerlijk zijn. Ook dat is geen vergelijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als gevolg van een niet op tijd betaald zadel maanden niet kunt slapen, last hebt van post traumatische stress, je vrienden kwijt raakt omdat je verplicht moet verhuizen, schrikt van ieder raar geluid, nare fysieke bijverschijnselen hebt, je werk niet meer kunt doen omdat je geheugen je in de steek laat... om een paar symptomen te noemen. Dus het vergelijk met de ramp vind ik wel heel erg ver gaan.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:33

Of dat er een x-aantal mensen door gestorven zijn.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:35

lindsey schreef:

Eventueel zou het huidige moderatorteam al vast een voorselectie kunnen maken.
Bijvoorbeeld als zich 12 mensen aanmelden dat ze dan de 8 in hun ogen meest geschikte in het stemtopic plaatsen waaruit wij er dan weer 4 kunnen kiezen.

Heb nu toch vaak het idee dat het om vriendjespolitiek gaat en dat vind ik slecht voor zo'n groot forum.

Wil hier toch nog even aan toevoegen dat ik de nieuwe moderators veel succes en wijsheid toewens.

Hier wil ik als ex-mod toch wel even op in gaan. Als mogelijk nieuwe mods werden aangedragen dan kende ik persoonlijk daar ongeveer 2 van. Alle andere voordrachten kende ik niet. Dat zal ook voor de andere mods gelden. Dan ga je posts lezen om je een beeld te vormen van hoe iemand is, hoe iemand reageert en o.b.v. die post geef je jouw mening. Dus vriendjespolitiek? Niet bij mijn weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:55

Anya schreef:
Zo is het met dat zadel ook gegaan en ook nog vanwege heel andere omstandigheden dan afstand.

En dan is het een zaak van geloven in die integriteit. Ik heb persoonlijk geen reden daaraan te twijfelen. Er is geen sprake van bewuste en grootschalige oplichting o.i.d. En dat wordt gesuggereerd.

Dit is het laatste waar ik nog op reageer, Y mocht dan wel volgens haar erg van slag zijn en mij daardoor vergeten zijn, in die tijd was ze wel erg druk bezig met proberen MIJN zadel door te verkopen.
Daar had ze dus wel tijd voor....
Vind het jammer dat niemand naar dat stukje uit het verhaal kijkt, want dat was voor mij een grote aanwijzing van kwade opzet, als je tijd hebt om iets te verkopen (wat niet eens van jou is) heb je ook tijd om het eerst netjes af te handelen met de oorspronkelijke eigenaar.
Als je iets niet op tijd betaald is het idd een civiele kwestie maar op het moment dat je iets gaat verkopen wat niet van jou is is het gewoon strafrecht.

Reden waarom ik er gisteravond langer en feller over door ben gegaan is het bespottelijke gedreig met een OW.
Laat me niet op commando de mond snoeren
Wat mijn werk hier mee te maken heeft ontgaat mij volledig, als ik serveerster was geweest had ik net zo gereageerd.
Nogmaals, in mijn hele verhaal is geen woord gelogen, dit is gewoon wat ik heb meegemaakt met Y en de reden waarom ik haar niet betrouwbaar/integer vind.
Deze 2 zaken vind ik echter essentieel voor een mod.....
Zo, verder ben ik hier klaar mee, denk dat het een ieder wel duidelijk is wat mijn mening over Y is Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:01

Wat je werk hiermee te maken heeft? Ik denk dat een willekeurige Bokker niet verder komt dan aangifte doen en dat er verder niet veel mee gebeurd. Dreigen dat collega's op de stoep staan is ook niet netjes denk ik dan...

Die mening was ook al lang geleden duidelijk Clown Mijn mening is ook nog steeds dat elk verhaal 2 kanten heeft en de waarheid vrijwel altijd in het midden ligt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:06

Sylvia schreef:
Dreigen dat collega's op de stoep staan is ook niet netjes denk ik dan...

Dat was geen dreigen......
Als er aangifte tegen je gedaan wordt ben je gewoon verdachte en staat de politie op je stoep voor een verklaring (maar je bent niet tot antwoorden verplicht Knipoog )
Zo werkt dat gewoon in NL, gebeurd ook als jij aangifte doet dus ik zie niet in wat dat met netjes te maken heeft.
Ze komen echt niet langs om het geld op te halen Rolleyes

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:13

Dat snap ik Clown Maar ze staan ook echt niet diezelfde week nog op de stoep. Ik heb een keer een aanrijding gehad die overigens niet mijn schuld was, andere partij reed door. Ik mocht 2 dagen later aangifte komen doen. Daarna heeft het 4 maanden geduurd eer alles bij de verzekering lag en ik 1 spiegel vergoed kreeg. Op het moment dat het afgehandeld is - in dit geval betaald - dan maakt de politie er ook geen woorden meer aan vuil. Is nog maar de vraag of ze er iets van opnemen als beiden partijen gehoord zijn... Ik heb overigens niks tegen de politie hoor Lachen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:17

Lia, ik begrijp je punt heel goed. Knipoog

Maar we wijden nu al paginaas lang uit over het gebeuren. Ik word je herhalingen een beetje zat eigenlijk.

Laat het rusten, je punt is duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:17

Afijn als ik Yvonniej was zou ik bedanken voor de "eer" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:19

Antheman schreef:
Ik word je herhalingen een beetje zat eigenlijk.

Ik wacht nog steeds op de beloofde OW Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:19

Ik dus niet... Ik vind dit des te meer reden om vol te houden... Maar goed, bij mij werken dit soort acties juist averechts...

Lia: geduld is een schone zaak, dus wie weet...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:21

Antheman schreef:
Lia, ik begrijp je punt heel goed. Knipoog

Maar we wijden nu al paginaas lang uit over het gebeuren. Ik word je herhalingen een beetje zat eigenlijk.

Laat het rusten, je punt is duidelijk.

Wat als jou dit was overkomen? Dan had je heus wel anders gepiept!!!! Zet je wannabee mod bril af en kijk naar de werkelijkheid. En zo heel veel anderen van bokt, dit pikken weinig mensen. Vooral voor een integere 'functie' als mod. Ik zou, als ik Lia was, dit ook zeker niet pikken. En dan gaan dreigen met een OW vind ik nog wel het laagste van het laagste Lips are sealed

Laten rusten en in de doofpot; blijkt wel weer dat bokt daar heel goed in is Ja Ik hou het liever bij eerlijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:22

Tja, het wordt m'n eerste OW dus ik koester het moment Haha!
Denk dat ik hem ga uitprinten en bewaren voor als ik later in het bejaardenhuis zit, dan kan ik nog eens terugdenken aan mijn "wilde dagen" op Bokt Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:26

Het is een jaar geleden, ik had het allang erbij gelaten. Ik lees nog steeds geen opzet in het verhaal, zo simpel is het. Misschien ben ik teveel van het vergeven en vergeten... Misschien ook niet en zouden meer mensen dat moeten doen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:29

Lia_ schreef:
Tja, het wordt m'n eerste OW dus ik koester het moment Haha!
Denk dat ik hem ga uitprinten en bewaren voor als ik later in het bejaardenhuis zit, dan kan ik nog eens terugdenken aan mijn "wilde dagen" op Bokt Clown

Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben het volledig met je eens.
Je kan mij niet vertellen dat er geen mensen zijn die wel volkomen betrouwbaar zijn, ouder dan 20 jaar en langer dan 3 jaar op bokt.
Dus waarom dan een mod met een minder prettig bokt verleden nemen?
Als het nou iets kleins of onwetends was, maar dit vind ik ronduit een asociale actie.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:31

Maar wat ik niet snap is dat mensen met een ow minder kans hebben op een modfunctie. Dan mensen die zo een problemen hebben gehad?

of sla ik de bal verkeerd. Want als dingen moetten vergeven worden, waarom het ene wel en het andere niet.

btw ik heb niks met de politie te doen en ik zou ze ook inschakelen. En ja ze stonden die week ook voor de deur van persoon x

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:38

Een niet betaalde factuur is een civiele zaak en of iemand het product daarna al dan niet doorverkoopt verandert daar weinig aan.