Spades schreef:Ik ben nog even aan het controleren, maar volgens mij heb ik hiermee inderdaad mijn bull-sh*tbingo kaart vol..... ben ik de eerste?

Van mij krijg je nu een prachtig mooie prijs, voor in je collectie
Een wáár collectorsitem 
Oh, enne SD: als ik jouw filmpje mag, mag jij een ander shirtje van mij, deal???
Bij deze bied ik de andere B-art en Bar-T shirts aan als boktmerchandise, gouden handeltje 
Sylvia schreef:Ben het er nog steeds niet mee eens dat je, als je geld stort, récht hebt om te weten waar geld blijft. Je stort het vrijwillig. Het algemene doel, die nieuwe server, is ook bekend. Moet Bart dan exact gaan vermelden wat er binnen komt en hoeveel hij waaraan uitgeeft? Kul...
mee eens, als je een tientje op straat legt kun je ook verwachten dat iemand denkt 'pik in, 't is winter' en dan heb je ook helemaal het recht niet om te weten waar je tientje vandaag de dag nog uithangt, of om 't te gaan claimen. Idem met als je een fooi geeft in een restaurant of kroeg. Het is eerlijk waar nog nooit in me opgekomen om een week later naar de ober te gaan en op hoge poten te eisen dat hij me precies gaat vertellen welke draad in zijn nieuwe broek van mijn tientje is betaald.
ten eerste is het te zot voor woorden, ten tweede heb ik echt wel wat beters te doen, en ten derde: hoe moet die arme ober weten waar mijn arme tientje gebleven is. Tenzij hij m op www.eurobilltracker.com heeft ingevoerd
Misschien moest Bart dat ook maar doen, dan kunnen wij bokkertjes allemaal zien wat er met onze centjes komt, hoewel hij voor die taak toch wel een uitzendkracht mag gaan inhuren, gaan die centjes weer...
Ik bok al bijna 6 jaar en heb al een aantal keren een klein bedrag gestort, maar al met al is dat echt niet genoeg geweest om 6 jaar bokt online te houden voor mij. Ik zou het ook niet meer dan normaal vinden als bokt (deels) betaald werd, dat vind ik al 5,5 jaar
, het komt nu wel wat slechter uit omdat ik een arme student ben, maar ik ben ook lid van een clubje zus of zo, kost ook allemaal geld.
CGJ: mèn... als jij bokt in handen hebt ben IK weg
niks persoonlijks btw
, maar Bart doet het wat mij betreft niet zo verkeerd, tuurlijk kan er een hoop verbeterd worden, maar bokt hoeft voor mij niet zo nodig übercommercieel te worden. Als het de kosten dekt (of zelfs een beetje winst op levert, gun ik Bart ook nog wel hoor) vind ik het prima, maar ik hoef geen gelikte site met veel reclame en weet ik het wat voor tierelantijntjes, bokt mag wat mij betreft zo simpel mogelijk blijven.
Pfffffffffffff, en ik mag alweeeeeer bijlezen, heb een dagtaak aan dit ene topic