maar niet om te bokken...tja,dat kan

De sponsors worden ook besproken in een ander lopend topic op [fz],maar Bart legt hierin uit dat het geen gewilde optie is,wegens een aantal haken en ogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madrieka schreef:Lynn_Nikita schreef:idd, voorpagina nieuws en sponsoren zoeken. kunnen ze gratis adverteren of hun naam bij bokt zetten.Moet toch te doen zijn?? Moet nog steeds kijken of ik mijn loon heb, en als ik binnen heb maak ik ook wat over. Vind ook dat nu niet alle diensten meer gratis moeten zijn, want zoals ik al eerder zei, echt eerlijk is het niet. En nee, je kan idd niet in iemand zijn portomonee kijken, maar als je paarden hebt zoals ik in het profiel van de aow er ( wao) kijk, hoe kan je al die beesten onderhouden dan? En nee, ik zeg niet dat die nu maar verplicht moet meebetalen, maar zeur dan ook niet zo,
ik zal niet meer "zeuren" maar hoe weet jij of ik mijn beesten zelf in onderhoud betaal(is maar even een vraagje hoor)
rebeltje schreef:En van mij mag Bart er best een etentje aan overhouden. Al dat werk.
Er is gewoon verteld wat er nodig is om ons geliefde bokt in de lucht te houden, en ik hoop dat er genoeg mensen zijn die daar wat voor overhebben.
runningkawa schreef:Ik heb net ook gewoon mobiel gebeld, maar geen Wehkamp
Heb je wel zeker het goede nummer?
madrieka schreef:Ik ben geen slachtoffer ik spreek voor meerdere mensen....ik wil aleen duidelijk maken dat er mensen en daar mee bedoel ik niet ik aleen zijn die zelfs geen eurotje kunnen missen...
maar goed mijn standpunt is duidelijk .
Op een andere site waar ik eerst kwam hadden ze aparte gedeeltes voor de sponsors (zoals ze dat noemde als iemand geld doneerde,daar mochten andere gebruikers dan weer niet komen,ook kon je als sponsor een bepaalde avatar en signature laten maken waar dan ook in stond share4you sponsor.
Mischien een idee voor bokt .
Avatar met daarin vermeld boktsponsor en dan nog bepaalde privileges daaraan verbonden.
Quellian schreef:madrieka schreef:Ik ben geen slachtoffer ik spreek voor meerdere mensen....ik wil aleen duidelijk maken dat er mensen en daar mee bedoel ik niet ik aleen zijn die zelfs geen eurotje kunnen missen...
maar goed mijn standpunt is duidelijk .
Op een andere site waar ik eerst kwam hadden ze aparte gedeeltes voor de sponsors (zoals ze dat noemde als iemand geld doneerde,daar mochten andere gebruikers dan weer niet komen,ook kon je als sponsor een bepaalde avatar en signature laten maken waar dan ook in stond share4you sponsor.
Mischien een idee voor bokt .
Avatar met daarin vermeld boktsponsor en dan nog bepaalde privileges daaraan verbonden.
Ik weet dat er mensen zijn die geen euro kunnen missen, maar het wordt ook nergens verplicht. En heel eerlijk gezegd, geloof ik ook niet dat Bart bokt betaald gaat maken. Maar dat is sowieso van latere zorg. Niet om jou aan te vallen, maar DIT topic gaat niet over bokt wel/niet betaald maken, dat is een hele andere discussie.
Als bokt betaald wordt en met codes, dan mag je onder mijn code bokken, oke?
Zolang je het beschaafd houdt :+
savath schreef:kan iemand nu vertellen hoe je vanuit belgie best geld overmaakt,iban nr ofzo!!
groetjes