Barmat schreef:
mjah.... maar een zoekfunctie doet ook veel![]()
off-topic: ja die doet het sinds gisteren(?) na een hele lange tijd weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:
mjah.... maar een zoekfunctie doet ook veel![]()
Siets schreef:Ik snap het. We zijn toch niet getrouwd met bokt? Wat ik ook niet snap is dat bokt zo'n grote betekenis heeft in het leven van veel leden. Als ik het er niet gezellig vind kom ik gewoon een poos niet, en kijk later weer of ik het wel weer leuk vind. Ik hoef echt niet in relatietherapie om mezelf weer op te laten krabbelen door wat opmerkingen... Ik vind dat het hier wat meer zou mogen neigen naar: 'Het ene oor in, andere oor uit'. Poeh, hoe hoog kunnen emoties oplopen op een forum...
Pauline schreef:Jeetje wat een heisa, gelukkig was dat danw el weer te verwachten..Waar het imo om gaat is dat een stamkroeg enorm is uitgebreid tot een mega entertainmentgebeuren waar stamgasten verloren lopen...en nu van de barkeeper een ruimte hebben gekregen om samen wat te kletsen. Zo zie ik dat.
En verwijten over en weer: BvT zijn arrogant (and thanks anyway) BvNu zijn broekies...het is zo zwartwit en niet waar...
Maar bv over Dorine (wat??alweer??) het gaat er neit om dat je vraagt wie zij was, het gaat erom dat je iN een topic over haar, in het kader van "weet je nog , toen.." vraagt WIE WAS DORINE?? met hoofdletters. En dat dan 14 keer achter elkaar. Dat getuigt imo van weinig respect want als je het niet weet, wat doe je daar dan? En als je interesse hebt, waarom vraag je dat dan niet even per pb? Gewoon netjes enzo, zonder een topic te vernachelen met herhalend dezelfde vraag in een subforum wat dan duidelijk niet over jou gaat. Wat mij betreft lees je dat maar, voel je vrij, maar toon ook respect. Over en weer.
En dat is wat ik dan hier weer zie gebeuren, met de nadruk op weer, er is gewoon geen respect voor elkaar. Als "ik" het maar goed heb, daar gaat het om, al moet ik het desnoods 15 keer uitkrakelen. En dat is ook wat anders is aan Bokt van nu. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat er meer en meer mods ed moeten komen m de Boktmassa in toom te houden? En het is nooit goed, elke OW wordt uitgebreidt bediscussieerd, elke ban uitgekauwd. Hou toch op!Realiseer je nu eens dat het en vrijwiliggerswerk is, en dat kritiek bijzonder makkelijk is, en vooral: je hoeft hier niet te komen, het is je eigen keuze. Het is maar een forum, niet je leven als het goed is.
kaj schreef:
Nogmaals: wat mij betreft was iedereen van harte welkom maar het bleek in de praktijk toch niet zo goed te werken. Er posten bijna geen bokkers van toen meer. Iedereen heeft daar zo z'n eigen redenen voor. Of je het daar mee eens bent of niet is niet belangrijk maar feit is wel dat de bedoeling van het forum niet werkte.
natasja50 schreef:Ook op BvT komen meer mensen als je lief zijn denk ik zo..... Je maakt mij tenminste niet wijs dat je al die 3000 (?) bokkers kent? En privé zaken bespreken dat hou je maar in je pb-box...
Machie schreef:Wat gewoon het probleem was op BvT was dat het voor de BvTers niet meer leuk was daar omdat er heel erg veel mensen van nog geen 1 jaar lid posten.
Veelvuldig de vraag, Batsdag, wasda? Wie was Dorine enz enz... Dus daarom is besloten beter
Kieffertje schreef:Ik wilde er vandaag ook eens posten, en ik was hem al kwijt. Maar nu moet het lukken, neem ik dan aan. Ik snap dat het vervelend is voor bokkers die nét niet van toen zijn (.