enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:26

Alane schreef:
Ligt er ook een beetje waar je eigen normen en waarden liggen, en zo wordt er een grens bepaalt wat jij toelaatbaar en/of normaal vind en wat ik als normaal beschouw... (kan natuurlijk met mijn eigen ervaringen te maken hebben Haha! )

Het is gelukkig heel lang geleden dat zulk soort zaken hier in Nederland als schokkend en beledigend werd gezien. Tegenwoordig is het gelukkig allang geen scheldwoord meer, maar een geaardeid die je al of niet hebt.
Als mensen dat al als schokkend ervaren is het misschien omdat ze er zelf niet zo zeker van zijn? Anders kan ik het met geen mogelijkheid begrijpen.

Iemands kledingskeuze belachelijk maken ben ik hier op bokt zo vaak tegengekomen. Iemand die bijvoorbeeld witte sokken draagt wordt hier op bokt zo vaak voor achterlijk en weet ik het nog wat meer uitgemaakt. En dan zouden de mods boven de mensheid moeten staan? Haha!

Wat ik triester vind is dat er op dat andere forum prive emails en msn gesprekken met mods worden gezet zodat iedereen zogenaamd kan zien wat een nare mensen het zijn.
Dat zegt wat over die mensen, dat is gedrag wat ik niet kan begrijpen en waar ik niet om kan lachen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:28

Het verhaal is heel simpel, als je genoeg van bokt hebt, ga dan op zoek naar een ander forum waar je je wel thuis voelt. Op het moment dat ik het hier niet meer naar mijn zin heb, ben ik echt wel weg.

Waarom staart iedereen zich toch altijd zo blind op bokt?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:01

Beetje jammer dat diegene die van Bokt weggaan, zich op andere forums nog steeds niet van Bokt kunnen losmaken Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:01

ontbindingsangst noemen ze dat Haha!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:08

Zal dat t zijn? Nagelbijten / Gniffelen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:28

Het bevalt ze daar gewoon niet......dat proef je uit alles ! Zijn toch allemaal kindertjes van papa Bart hè!! Ze willen zóóó graag terug. Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:43

Ja maar slimmerik als je boos op bokt bent, ga je op fokt mokken, en als je op fokt aangevallen wordt, kom je weer op bokt mokken over de fokkers. Hoe zit dat nou?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:46

Volgens mij is het gewoon leedvermaak naar beide kanten.

En wie het hardste lacht weet ik nog net zo niet. Nagelbijten / Gniffelen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:54

_Natasja_ schreef:

Jullie vast en zeker.
De mensen hier hebben wel wat beters te doen dan zich over zulk soort dingen druk te maken. Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:54

russel schreef:
Ja maar slimmerik als je boos op bokt bent, ga je op fokt mokken, en als je op fokt aangevallen wordt, kom je weer op bokt mokken over de fokkers. Hoe zit dat nou?

Dan heb je gewoon echt niks aan je leven hoor..... Koe

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:57

ThePast03 schreef:
_Natasja_ schreef:

Jullie vast en zeker.
De mensen hier hebben wel wat beters te doen dan zich over zulk soort dingen druk te maken. Haha!

Ik kan een heel goed antwoord hierop gaan bedenken.
Maar het is me de moeite niet waard om erop te reageren.

Fijne dag nog! Doei!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:01

russel schreef:

Ja klopt. Ook ik heb verschillende bans gehad.... En dan ben je boos. En dan ging ik daar naar toe. Maar na dit incident met het openbaar maken van MP is Fokt wat mij betreft not done. Het geinige is als je een inhoudelijke discussie wilt voeren n.a.v. een post van Sundancer dat op Fokt alles bespreekbaar is, Sundancer daar dan meteen als de kippen bij is om te roepen: Geen ruzie doe het maar verder via pb. En wat ie daar zelf allemaal over bepaalde mensen uitkotst is te triest voor woorden. Dus ja als het ergens corrupt is dan is het daar wel. En het ging mij in mijn post hier boven erover dat sommige lang gebanden zogenaamd zóóó tevreden zijn over fokt maar ondertussen hier harder meelezen als daar en bijna geen posten meer hebben zonder het woordje bokt erin...... Hoe zielig en belachelijk kun je jezelf maken. Over leven gesproken......

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:09

Goed, nu wil ik wel even spuit 11-en, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat dit een bokt vs fokt discussie gaat worden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:18

Slimmerik je hebt vandaag nog gepost op fokt en gisteren ook, de laatste tijd zit je vaak op fokt. Alleen zijn er een aantal die over je gevallen zijn en dat ook luid en duidelijk hebben gemeld, dat is fokt. Daar kun je niet tegen, op fokt kun je niet temmen en nu spuug je gal over fokt hier. Maar je hebt behoorlijk van leer getrokken op fokt over bokt. Dat kon je omdat er een aantal op fokt zitten die je daarin goed begrijpen, dus kon je je ei goed kwijt.

Dus ik vind het niet fair om van 2 walletjes te eten als de wind weer uit de verkeerde hoek waait. Natuurlijk lezen er fokkers mee op bokt, waarom niet? Jij zit toch hele dagen op bokt en fokt en wellicht nog andere forums? Mogen zij iets niet wat jij wel mag? Jij bent niet geband, zij wel, dus jij mag hier komen en zij niet, jij mag schelden op bokt en toch weer elke dag posten op bokt. Voor jouw dus reden genoeg om te kunnen komen hier, maak jij uit dat er voor hun geen reden is?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:23

Slimmerik, ik vind je wel erg laf... Waarom? Je valt Fokt aan...en niet de gebruikers die dat gedaan hebben.

En Slimmerik ik zie je vaak genoeg op Fokt.nl, je zit dan wel lekker onzichtbaar...maar ik kan je wel zien hoor Lachen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:26

slimmerik schreef:
Het bevalt ze daar gewoon niet......dat proef je uit alles ! Zijn toch allemaal kindertjes van papa Bart hè!! Ze willen zóóó graag terug. Afbeelding

Ho Ho Ho! Ik ben niet geband....en zit toch op Fokt.... Niet iedereen die op Bokt zit zijn geband....

Probleem is dat mensen hier over fokt zitten te zeuren, maar op een andere naam op Fokt lekker meedoen.... Hoe noemen ze dat nog maar...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:26

Wel een leuke smiley trouwens Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:29

faye schreef:
Wel een leuke smiley trouwens Haha!

Ja Haha! Laten we het daarop maar houden Knipoog

Kappen maar met dat gedoe Misselijk

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:30

Hypocriet heet dat SD, maar zullen we nu weer ontopic gaan?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:30

Sundancer schreef:

Hoe noemen ze dat nog maar...?

... Dat wil me nu even niet in me opkomen. Bloos

Maar nogmaals het verzoek om bovenstaand (omtrent fokt) te laten liggen in deze discussie. Volgens mij hebben in dit geval beide partijen wel hun zegje kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:37

Het gaat toch over fokt? Het hele geval heeft toch te maken met een strijd tussen mensen die niet op elkaars forum mogen/kunnen komen?

En Sjoert als je nu een slotje gaat zetten, vind ik dat zoooooo banaal. Laat het allemaal maar eens gezegd worden. Ook goed voor diegenen die irl moeten leren om voor een discussie/confrontatie maar eens weg te lopen ipv aan te gaan en scherven te maken. Misschien kan bokt dan nog wat aan de maatschappelijke opvoeding bij dragen. Het monddood maken en laten broeden heeft al in alle opzichten in de geschiedenis verkeerd bloed gekweekt. Wij Nederlanders zijn toch zo tolerant? Laat bokt dat dan in dit geval zeker eens laten zien. Zij die niet fatsoenlijk mee kunnen praten, laat ze eens, ik stoor me daar niet aan hoor.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:39

Ik was iig niet van plan om een slotje te zetten, Russel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:44

Okey, Ach gut

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:44

De enige connectie met fokt en dit topic is dat ze er zichzelf op fokt drukker over maken dan hier en dat daar de screenshots te vinden zijn en nog erger privemails en msn logs met moderators.

Het hele gebeuren is een stom in een glas water, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die nooit iets soortgelijks over een ander hebben gezegd en de mensen die zich nu druk maken over het feit dat er een paar moderators wat over kleding hebben gezegd zijn de eerste om andere mensen te veroordelen als ze witte sokken dragen of andere kleding die volgens hun out zijn.

Wat mij betreft zou er rustig een slotje mogen, alhoewel ik discussies nooit uit de weg ga.
Maar in dit geval vind ik het totaal overbodig dat een moderator verantwoording moet afleggen omdat een paar relschoppers het schitterend vinden om maar te schoppen tegen het boktbeleid.

Kan me toch echt niet voorstellen dat een ban van een forum je zolang bezig kan houden en je er zolang mee bezig blijft. Wat een verspilde energie en moeite.

Naja ieder zijn hobby dan maar.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:06

Aangezien het iedereen vrij staat om lid te worden van fokt, stel ik voor dat daar de discussie over fokt en het reageren op bokt gevoerd wordt. En wellicht dat daar dan ook ooit een keer de discussie over bokt stopt.