Alane schreef:Ligt er ook een beetje waar je eigen normen en waarden liggen, en zo wordt er een grens bepaalt wat jij toelaatbaar en/of normaal vind en wat ik als normaal beschouw... (kan natuurlijk met mijn eigen ervaringen te maken hebben)
Het is gelukkig heel lang geleden dat zulk soort zaken hier in Nederland als schokkend en beledigend werd gezien. Tegenwoordig is het gelukkig allang geen scheldwoord meer, maar een geaardeid die je al of niet hebt.
Als mensen dat al als schokkend ervaren is het misschien omdat ze er zelf niet zo zeker van zijn? Anders kan ik het met geen mogelijkheid begrijpen.
Iemands kledingskeuze belachelijk maken ben ik hier op bokt zo vaak tegengekomen. Iemand die bijvoorbeeld witte sokken draagt wordt hier op bokt zo vaak voor achterlijk en weet ik het nog wat meer uitgemaakt. En dan zouden de mods boven de mensheid moeten staan?

Wat ik triester vind is dat er op dat andere forum prive emails en msn gesprekken met mods worden gezet zodat iedereen zogenaamd kan zien wat een nare mensen het zijn.
Dat zegt wat over die mensen, dat is gedrag wat ik niet kan begrijpen en waar ik niet om kan lachen.