Kan me nu wel van alles voor gaan nemen, maar ik wacht liever af of ik uberhaupt wel uitgekozen wordt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
johnnie schreef:Miss J,
Ik denk niet dat er veel zullen zijn die tietuh willen zien, een goede Mod ja
MarianneR schreef:Aan dat onderschrift van MissJ zit een verhaal vast geloof ik johnnie
MarianneR schreef:Aan dat onderschrift van MissJ zit een verhaal vast geloof ik johnnie
Ik heb op Amanda gestemd. Ze is op een ander forum waar ik wel eens kom ook mod en dat doet ze echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg goed
johnnie schreef:Is ook niet voor MissJ bedoeld hoor. Ik vind de opmerking tietuh, welke in een topic staat waarin ook Kiwiko doet posten een opmerking die naar mijn mening door de mods daar eens in de goede contex moeten worden gelezen. Vrijheid van woordspeling allé maar soms gaat het wat te ver, of ben ik misIk dacht dat het topic ging over merries die zwanger zijn en worden doorgereden tot ze bijna deden bevallen.
Ik heb op Amanda gestemd. Ze is op een ander forum waar ik wel eens kom ook mod en dat doet ze echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg goed
johnnie schreef:Amanda heeft wel een leuke poes![]()
![]()
Ik ken haar niet dus dat de beste mogen worden geselecteerd.
Ik heb op Hoera gestemd en zij zal ongetwijfeld haar taak zeer goed vervullen.
Anke schreef:ik heb pas een mooi onderschrift...(ahum....)
Anke schreef:ik heb pas een mooi onderschrift...(ahum....)
Mlies schreef:*gaat ook ijzersterke campagne bedenken.![]()
![]()
![]()