Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inferno schreef:Wat een rare actie. Iedereen die Bokt.nl een warm hart toedraagt is nu goed in de maling genomen door een stel volwassen mensen van wie hun functie op dit forum is het bekijken of men wel gepast met elkaar omgaat.
sarabande schreef:Inferno schreef:Wat een rare actie. Iedereen die Bokt.nl een warm hart toedraagt is nu goed in de maling genomen door een stel volwassen mensen van wie hun functie op dit forum is het bekijken of men wel gepast met elkaar omgaat.
Juiste omschrijving en verder ga ik ook met Billy mee, maar dat omschreef ik al in het oorspronkelijke topic.
Ik begrijp nu ook de denigrerende antwoorden wij zo nu en dan van sommige mods op serieuze vragen via pm krijgen.
BartVB schreef:Zo ongeveer heel het moderatorteam heeft al aangegeven dat we nogal een inschattingsfout hebben gemaakt (wat sommige users betreft iig) en dat dat ons spijt.
Citaat:RK, ook dan heb je weer alleen gelezen wat je wilt lezen. Ik had het over de algemene situatie, niet over een specifieke quote van Elles.
Sammie schreef:BartVB schreef:Zo ongeveer heel het moderatorteam heeft al aangegeven dat we nogal een inschattingsfout hebben gemaakt (wat sommige users betreft iig) en dat dat ons spijt.
Een inschattingsfout? Nee, joh je meent het!
Het zal je iig wel goed doen dat je vandaag een behoorlijk aantal veren in je kont hebt gekregen.