Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levy schreef:de kans is zelfs aanwezig dat we nog ergens antwoord op gaan krijgen ook dan
sarabande schreef:Verder ik dacht dat Apple een functie tussen de mods en het beheer had, waar zit zij in dit verhaal.
Ik voorzie een leegloop van veel genuanceerde wijze mods en een nog grotere vervlakking van Bokt.
Liezel1 schreef:Zal heike blij zijn met zo'n mededeling als ze net uit het ziekenhuis komt? Of was ze misschien toch wel op de hoogte?
ThePast03 schreef:Liezel1 schreef:Zal heike blij zijn met zo'n mededeling als ze net uit het ziekenhuis komt? Of was ze misschien toch wel op de hoogte?
Er is eerder gezegd dat Heike hiervan niet op de hoogte is.
Iets wat ik absoluut niet begrijp en ook niet vind kunnen omdat Bokt toch door Heike is bedacht.
Sundancer schreef:CGJ12, als je bokt heb kan je je baan ook wel opzeggen![]()
Karnat schreef:Met het risico op een ban als democratie de mond word gesnoert hierbij een alternatief voor een poll.
Stem in dit topic Bart JA of Bart NEE
Wie weet dat democratie zo toch nog een stem krijgt.
Mocht ik een ban krijgen of het topic verwijderd/gesloten worden dan weten we ook allemaal genoeg
http://
viewtopic.php?f=2&t=471072[/url]
Percy schreef:Wij betreuren het ook dat dit samenvalt met Heike's opname in het ziekenhuis maar we hadden geen keus.
Percy schreef:Wij betreuren het ook dat dit samenvalt met Heike's opname in het ziekenhuis maar we hadden geen keus.
CGJ12 schreef:Sundancer schreef:CGJ12, als je bokt heb kan je je baan ook wel opzeggen![]()
Dat lijkt me voorlopig lichtelijk overdreven. Zeker gezien die lijken.
Wmijn schreef:djuno schreef:ook al zou de meerderheid willen dat Bart bleef....hij geeft zelf genoeg redenen aan om er mee op te houden (bijv. ruzie op het thuisfront)
Nou nou.
Ik ben dus onderdeel van het thuisfront (niet de familie, wel de vriendin), maar dit gaat wel wat erg ver. Zo lijkt het net of ik met de deegroller achter Bart sta en dat is niet zo.
Maar, Bokt vergt wel veeeeel tijd en ik heb Bart/Bokt daar regelmatig voor vervloekt! Zeker als je op vakantie zit en Bokt ligt weer eens plat, niet lekker bij je tentje BBQen... Dus een beetje meer lucht, daar zeg ik geen nee tegen.