kan je ook via hyves? want ik krijg zo`n balkje met rood kruisje
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-07-10 10:13
Ook van mij even een vraagje over foto's plaatsen. Het is me eindelijk gelukt om foto's in een topic en in mijn profiel te plaatsen, maar ze zijn wel heeeel klein uitgevallen. Hoe kan ik grotere foto's plaatsen?
Edit: heb via pb de gouden tip al ontvangen! Moet gewoon het vetgedrukte mini uit het linkje weghalen....
willemieke
Geplaatst: 17-08-10 15:27
Van mij ook een vraag over foto's plaatsen. Ik ben in mijn profiel en in een bericht geprobeerd een foto te plaatsen maar in beide gevallen krijg ik alleen maar het adres te zien en niet de foto. Als ik op het adres klik dan krijg ik de foto wel te zien. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Nee hoor, van wat ik kan zien heb je in je profiel er geen tags bij staan, dan pakt ie bij mijn album automatisch de link, en in het topic waar je hebt gepost heb je hem tussen url-tags staan.
Ik kan ze op hoge kwaliteit erop zetten maar dan kloppen de verhoudingen vh paard niet meer (paard wordt ingekort). Bij een andere kwaliteit kloppen de verhoudingen wel maar is de kwaliteit zo bagger dat het blokkerig/wazig wordt.
Hoe kan ik het beste uploaden op youtube?
sharintje1
Geplaatst: 03-10-10 14:23
HOe doe je een afbeelding in het midden?
PureSylk
Geplaatst: 12-11-10 19:38
Door deze tussen
Code
[center] en [/center]
te plaatsen.
Liiset_t
Geplaatst: 12-11-10 22:00
hee ik heb even een vraagje. ik heb mijn album aangemaakt en daar foto's opgezet. gedaan wat er in help stond met [img] [img/], maar het lukt niet want er komt gewoon een adres te staan, waar ik ook niet op kan klikken. ik wil mijn foto's in mijn profiel hebben maar ik weet niet hoe? weet iemand hoe dit werkt?
Ik heb via die gratis site geprobeert. Maar deed het nu met tinypic of zoiets en werkt het wel! (zie profiel)
Toch bedankt!
Mavelle
Geplaatst: 10-03-11 12:42
Ik wil toch eindelijk wel eens mn profiel invullen maar het gaat niet zo als ik wil
Ik heb foto's op mn Flickr-account die ik in mijn profiel wil zetten, maar als ik mijn profiel bekijk dan zie ik alleen zo'n klein gekleurd vierkantje. Wat doe ik verkeerd? Ik heb mn instellingen op Flickr al gewijzigd.
EDIT: Yessz, de FAQ op Flickr gelezen en het is opgelost! Ik moest de BB code hebben, dat had ik nog niet geprobeerd omdat ik niet wist wat dat was.
TGS
Geplaatst: 08-06-11 19:19
vraagje: Ik had voorheen nooit problemen met fotos plaatsen maar als ik het nu wil doen lukt het niet dus zet ik ze maar als link neer. Maar het liefst wil ik natuurlijk dat iedereen meteen de fotos kunnen zien. Weet iemand of er iets is veranderd? Alvast bedankt
kan je ook fotos van netlog? en kan je in je profiel nu wel fotos van je computer zetten, of heb ik dat verkeerd begrepen?
manou1990
Geplaatst: 31-07-11 12:47
Hoi,
Ik kom er maar niet uit hoe ik een foto in mijn profiel kan plaatsen. Ik heb het volgende gedaan:
Zorg dat je de foto zichtbaar op je scherm hebt. Klik met je rechtermuisknop op de foto. Klik op eigenschappen. Selecteer het adres wat achter 'Adres (URL):' staat. Klik met je rechtermuisknop op het geselecteerde adres. Kies 'Kopiëren'.
Maar dan moet ik: Ga terug naar je Bokt scherm en maak een nieuw bericht. Is dat gewoon schrijf bericht? want dat heb ik gedaan en dan doe ik ook het volgende:
Klik met je rechtermuisknop in het berichten vak. Kies 'Plakken'. Zorg dat er voor het adres [img]staat%20en%20achter%20het%20adres[/img], hiervoor kun je ook het adres selecteren en op de knop Img (staat boven je bericht) klikken.
Dit wordt in je bericht vervangen door jouw foto --> en dit krijg ik dus niet