[Centraal] Problemen met avatars

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyperkind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:34

dit is de foto:

Afbeelding

hyperkind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:41

ik vind hem best klein

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:56

hyperkind schreef:
ik vind hem best klein

Ja, maar toch niet klein genoeg. Zo is ie goed:

Afbeelding

of in het vierkant:

Afbeelding
Je slaat dan de afbeelding bij b.v. mijn afbeeldingen op op je computer met als progje jpg voor een stilstaande avatar en gif voor een bewegende avatar. Of zoals nu de avatar op bokt.nl staat dan moet je met je rechterrmuisknop op deze avatar klikken en dan klik je "Afbeelding opslaan als" aan en sla je de afbeelding op bij b.v. "Mijn afbeeldingen" .Daarna kun je in je profiel je avatar aanpassen d.m.v. knop bladeren naar jou afbeeldingen gaan en klikken op de opgeslagen avatar en daarna nog even op verzenden

Moniek_Jordy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:18

De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog

dit staat erbij mij maar krijg ik dit weer weg ik heb niks gedaan geen 1plaatje doet het meer bij mij
kunnen jullie mij daarmee helpen

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:30

aalstreep schreef:
De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog

dit staat erbij mij maar krijg ik dit weer weg ik heb niks gedaan geen 1plaatje doet het meer bij mij
kunnen jullie mij daarmee helpen

Als je op een plaatje (welke dan ook) met je rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen aanklikt, dan zie je bij afmetingen het aantal pixels staan b.v. 306 X214 pixels. Je moet dan de grootte met een fotobewerkingsprogramma terugbrengen zodat de langste zijde (in dit geval 306) niet groter is dan 60 pixels.

Je slaat dan de afbeelding bij b.v. mijn afbeeldingen op op je computer met als progje jpg voor een stilstaande avatar en gif voor een bewegende avatar. Of zoals nu de avatar op bokt.nl staat dan moet je met je rechterrmuisknop op deze avatar klikken en dan klik je "Afbeelding opslaan als" aan en sla je de afbeelding op bij b.v. "Mijn afbeeldingen" .Daarna kun je in je profiel je avatar aanpassen d.m.v. knop bladeren naar jou afbeeldingen gaan en klikken op de opgeslagen avatar en daarna nog even op verzenden

Veel succes!

Lukt het echt niet dan kun je altijd op topic:
viewtopic.php?f=68&t=216387&hilit=

een avatar aanvragen.

Siddieqje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:28

slimmerik

Re: [Centraal] Problemen met avatars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:51

Alsjeblieft:

Afbeelding

Afbeelding

bij mijn vorige post hierboven kun je vinden hoe je hem moet plaatsen.

Siddieqje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:15

Dank je wel

paardemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:40

Ik heb het denk ik nu al wel duizend keer geprobeerd om een foto er op te krijgen maar het lukt mij niet... ik heb de foto al verkleind op paint en dan opgeslagen als een gif of jpg bestand maar nog steeds neemt het de foto niet.... ik ben hopeloos en snap er niks van, volgens mij is er een fout op de site, want foto's kan ik wel gewoon op de site plaatsen, maar niet zo... Help , want ik word gek....

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:02

En waar is mijn ava gebleven??

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:03

Bij mij wil ie ook geen nieuwe ava pakken.
Maar op één of andere manier kan ik de 'oude' (die ik nu nog steeds heb) wel verwijderen en weer uploaden. Iets anders lukt niet.

Nouja, dan laat ik het maar even zo...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:42

paardemeisje schreef:
Ik heb het denk ik nu al wel duizend keer geprobeerd om een foto er op te krijgen maar het lukt mij niet... ik heb de foto al verkleind op paint en dan opgeslagen als een gif of jpg bestand maar nog steeds neemt het de foto niet.... ik ben hopeloos en snap er niks van, volgens mij is er een fout op de site, want foto's kan ik wel gewoon op de site plaatsen, maar niet zo... Help , want ik word gek....

Als je op een plaatje (welke dan ook) met je rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen aanklikt, dan zie je bij afmetingen het aantal pixels staan b.v. 306 X214 pixels. Je moet dan de grootte met een fotobewerkingsprogramma terugbrengen zodat de langste zijde (in dit geval 306) niet groter is dan 60 pixels.

Veel succes!

Lukt het echt niet dan kun je altijd op topic:

viewtopic.php?f=68&t=216387&hilit=

een avatar aanvragen.

Je mag mij ook een pb sturen hoor dan doe ik het voor je....

_Katinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:02

Bij mij komt er ook op : je avatar moet tussen de 0 en 30 000 bytes zijn, en ik kan hem wel op het forum zetten, wat moet ik nu doen?

p.s. Sorry als deze vraag al gesteld is ...

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:29

Je avatar is te groot....
Als je veel foto's in 1 avatar hebt samengevoegd is ie vaak te groot.
Al helemaal als je van die speciale overgangen hebt.
Dus je moet er een paar beeldjes uit halen, net zo lang totdat je onder de 30 kb zit.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:19

Als ik nu mijn avatar wil uploaden staat er: Je avatar moet minimaal o pixels breed en 0 pixels hoog zijn.
En dat is hij toch ecth hoor.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:25

De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.

Dat staat er.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:35

Het lukt me echt niet om avatar up te loaden! Ik weet dat mijn foto te groot is, maar ik kan hem niet verkleinen, ook niet met die programma's(die opent mijn pc niet!)
Ik heb foto's op picturetrail en op mijnalbum. Kan iemand me helpen met die foto's te verkleinen?
Ik zou graag een foto van elk m van mijn paardjes hebben ( ik weet wel niet hoe het moet! )
Afbeelding

dat is al een van de foto's.dan ben ik al blij!

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:45

zal ik maar direct alle foto's erop zetten hé!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dan de laatste

Afbeelding

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:47

pfffffffff
ik en computers
nog maar eens proberen

Afbeelding

Afbeelding

nog eens de laatste
Afbeelding

Tzatzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:21

In kan in TMPGEnc geen avi inladen (bij Video source). Kent iemand dit probleem?
Krijg de melding '01.avi' can not open, or unsupported.
Voorspelt veel goeds, is nl stap 1

XxSultanxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:10

mij lukt het ook niet ik wil er een nieuwe op maar hoe verklein je dat precies waar kan je zien hoeveel kb het is????

_Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:38

wie kan mij helpen? ik heb nu wel is waar een avatar, maar hij is heel lelijk verkleind, mijn programma doet het niet netjes, kan iemand deze award misschien (zo groot mogelijk (zodat hij dus wel hier op bokt gebruikt kan worden) maar wel duidelijk en niet zo scheef als hij nu is verkleinen?

Hoop op snel antwoord groetjes alexjuh

Tzatzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:44

Tzatzi schreef:
In kan in TMPGEnc geen avi inladen (bij Video source). Kent iemand dit probleem?
Krijg de melding '01.avi' can not open, or unsupported.
Voorspelt veel goeds, is nl stap 1

Ik heb het al. In "option"/"Enviromental settings" naar tabblad "Vfapi Plugins" de Priority van "Direct show File Reader" verhoogd naar "2".

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:50

Ik weet hoe het verkleinen met Paint moet, maar als ik dat nu doe, houd ik alleen het hoekje van het plaatje nog over...
Help??

_Katinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:53

Dan moet je in Paint rechtermuisknop in een nieuw bestand doen en dan Plakken uit... kiezen en dan het bestand dat je wilt verkleinen en dan zo verkleinen. Hoop dat het een beetje duidelijk is?