Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Ach ja de mens heeft in principe moeite met veranderingen![]()
Alles went...
germie schreef:Ik mis vooral het zoeken naar m'n eigen berichten. Kan dat niet meer
sherwood schreef:ik moest ook wel even lachen om click hier en klik here dat kan echt hier![]()
en ik merk ook wel dat als ik iets wil posten de pagina ineens verlopen is. Niets aan de hand ben zo weer terug, maar dan is mijn lap tekst wel pleite
Nimmedor schreef:en ik heb de hele tijd er staan dat ik 2 nieuwe berichten inbox heb, tewijl dat helemaal niet zo is!!!
Brechtje schreef:Wat kunnen mensen zich aanstellen!![]()
Het is allemaal gewoon wennen, na een poosje ben je het al gewend.
En Bart doet wat het beste is voor Bokt dus vertouw hem.
Het is nu nog allemaal in de maak!
Ilkkah schreef:Nimmedor schreef:en ik heb de hele tijd er staan dat ik 2 nieuwe berichten inbox heb, tewijl dat helemaal niet zo is!!!
In je outbox staan ze dan.
Sommige dingen vind ik goed, bijv. het pb box gedeelte, dat vind ik super maar wat ik minder vind zijn:
- geen profiel
- Niet meer op het icoontje voor het topic kunnen klikken om te gaan waar je was gebleven, en daar kon je ook aan zien waar je was gebleven, want wat we nu hebben is erg vervelend.
- Dat je niet direct op tab kan klikken en enter als je het wilt plaatsen, maar 2 keer moet tabben (ja klinkt maf, maar is echt vervelend)
- de stickey's en de mededelingen die niet meer bij de normale topics staan
Nuja....
Prima schreef:Als ik zo een invoering deed in productie, dan was ik op staande voet ontslagen denk ik. Heb je geen schaduw omgeving, waar je alles hebt kunnen scripten en optuigen?