Banner Farbenfroh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:43

Dat mailform zit idd wel raar in elkaar.... (ik maak ook websites en had daar idd ook al naar gekeken)

Maar waarom zouden ze dat mailformulier zo maken dat ze zelf niks krijgen... dan is de lol erg toch af? Nouja iedereen zit het wel hier te schrijven enzo...

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:55

SANEX"]
[quote="Odin schreef:
Ik heb me wel "aangemeld" maar heb in de opmerking gezet dat het wel een 1 april grap zal zijn. Zien ze in ieder geval dat ik er niet ingestonken ben!

Waha dát is pas naïef Haha! Mocht je het zeker weten van die 1 april grap, kon je dat ook hier wel neerzetten, had je je niet voor hoeven aanmelden Knipoog

Dus toch zijn er ook bij jouw enige hersencellen die wél hopen dat het waar is.

Ik vind het komisch worden, iedereen roept 1 april, maar meld zich wel aan, schijnheiligen hiero! OK dan! *LOL*
[/quote]

Zo hallo, goedemorgen zeg! Ik kijk nooit bij ForumZaken, dus had dit topic nog helemaal niet gezien, tot vanmorgen (via een link bij een ander topic over dit onderwerp).
Jij vormt je wel heel snel een mening zeg, ik meld me gewoon voor de grap aan met mijn opmerkingen erbij, word ik door jou versleten voor naief en schijnheilig!
Weet niet waarom je dit zo nodig vindt...
Laatst bijgewerkt door Odin op 31-03-04 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:57

Alane schreef:
@ Odin: ja en farbenfroh was vroeger de naam van verf om eieren te verven...duh

Waarschijnlijk iets minder vroeger dan mijn jeugd dan! Knipoog
Die naam zegt mij alleen maar iets als de naam van een beroemd dressuurpaard...

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:58

Euh mensen, kunnen we het even lollig houden? Nergens voor nodig om opgefokt te raken ofzo Scheve mond

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:58

leentje schreef:
Euh mensen, kunnen we het even lollig houden? Nergens voor nodig om opgefokt te raken ofzo Scheve mond

OK dan!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:03

ze worden allemaal wat zenuwachtig Leentje..is het waar is het niet waar...
ik vind het wel spannend worden.......zal het aankomende nacht druk zijn op bokt???

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:04

Merens schreef:
Maar waarom zouden ze dat mailformulier zo maken dat ze zelf niks krijgen... dan is de lol erg toch af? Nouja iedereen zit het wel hier te schrijven enzo...

Omdat de grap helemaal dat formulier niet is, maar onze reacties hier misschien?! Zou het niet kunnen ?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:05

Dan nog Alane, dan kan je het toch nog steeds van de lollige kant bekijken, straks gaan we nog een moord plegen voor het al of niet waar zijn van deze stunt, of voor een dekje Scheve mond

Mensen, bekijk het zo: als het een grap is, kunnen jullie jezelf en elkaar heerlijk uitlachen (denk dat er veel mensen ingestonken zijn die normaal gezien nooit te vangen zijn op 1 april), en is het geen grap, dan mogen jullie allemaal MIJ uitlachen Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:07

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:08

Idd, lief zijn voor elkaar Ach gut

@Merens: wellicht hopen ze dat niemand zo slim is dat ze de code gaan bekijken? (Maak zelf ook websites, maar dit was idd nog niet in me opgekomen Bloos)

@Levy: Als jij een 1 april (of een andere) grap uit wilt halen, dan hou je dat ook vol hoor... Bart kan nog over de grond rollen van het lachen en daardoor 2 uur over dat berichtje doen, het komt toch serieus over via internet... Vind echt dat Syph een heel sterk argument heeft... Dat Php-verhaal vind ik minder aannemelijk. Vind het ook ietwat opvallend dat Bart maar 2 of 3 berichten geplaatst heeft, en 1 andere moddie 1 of 2 berichten... Het is een topic van 12 pagina's, op FZ, daar komen iets meer moddies dan alleen Belker en Bart... Plus dat het inmiddels (imo) een flinke SC aan het worden is en niemand er een slotje op kiept... Die hebben veel te veel lol om ons Knipoog

Maar zoals ik ook al tegen Maya zei: ik blijf een klein sprankje hoop koesteren Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:09

leentje schreef:
Mensen, bekijk het zo: als het een grap is, kunnen jullie jezelf en elkaar heerlijk uitlachen (denk dat er veel mensen ingestonken zijn die normaal gezien nooit te vangen zijn op 1 april), en is het geen grap, dan mogen jullie allemaal MIJ uitlachen Haha!

Ach, of het nou een grap is of niet... Ik amuseer me nu al kostelijk Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:10

jawel, maar ze raken iets geprikkeld...
ik vind het wat ver gezocht als 1 april grap...hoe bedenk je nu zoiets, wat (als het een grap zou zijn) zou kunnen bestaan? en wie? en dan die namen...allemaal duits, zou als het een beheerders grap is denken aan engelse benamingen...

En als dit topic de grap is dan zit de topicstarter er dus achter...en weet die meer...

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:12

Odin schreef:
Frosch GMBH

1 April, kikker in je bil! Haha!

INDERDAAD!
Frosch GMBH, de naam van het bedrijf (welke overigens niet bij de Duitse KvK bekend is) is natuurlijk kikker!
Ik had juist zo een zin in het dekje en de bandages, hihi. Dit is in ieder geval een grap waar we nog lang over zullen praten!
Heike en Bart liggen volgens mij helemaal in een deuk *LOL*.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:14

er is wel een Frosch GMBH autospuitbedrijf...dacht dat in Germany elke deelstaat zijn/haar eigen KvK heeft/had

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:15

Alane schreef:
En als dit topic de grap is dan zit de topicstarter er dus achter...en weet die meer...

Not guilty Lees mijn eerste post maar, ik stelde alleen een vraag en plaatste een opmerking... Ik heb niets geschreven over dat ik meende dat het een 1 april grap was oid... Dat begon gisteravond pas de overheersende gedachte te worden!

Het is te verwachten dat er topics over zouden komen... Toevallig was ik op FZ degene die het topic opende, en Biepmiep (toch?) later op AM...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:18

Pervinco: ik ben niet zo slim hoor, zou ten eerste zo door de mand vallen en ten tweede zoiets als dit noooooiiiit kunnen verzinnen.
Dus volhouden ho maar.

Ik geloof er nog steeds heilig in!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:23

Odin, lees even mijn smilies en zie dat ik het niet serieus bedoel, ik maakte maar een geintje en noem niet jou schijnheilig maar gewoon over het algemeen de mensen hier... ook als geintje
Kalm joh, mocht het al een grap zijn wat maak je je dan druk zeg...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:24

Levy schreef:
Pervinco: ik ben niet zo slim hoor, zou ten eerste zo door de mand vallen en ten tweede zoiets als dit noooooiiiit kunnen verzinnen.
Dus volhouden ho maar.

Ik geloof er nog steeds heilig in!

Ik zou het wel vol kunnen houden Haha! Vooral als er meer mensen in het complot zitten Lachen En zoals ik al zei: ik koester ook nog steeds een sprankje hoop... Schijnheilig

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:26

Nou als het echt is en ik ben bij de winnaars dat ze me dit laten weten via pb want ik vandaag gehoord dat ik morgen op een andere afdeling wat moet gaan helpen kan dus niet mijn mail checken om de haverklap.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:27

Pervinco"]
[quote="leentje schreef:

Ach, of het nou een grap is of niet... Ik amuseer me nu al kostelijk Haha!
[/quote]

Ik ook *LOL* (en mijn vriendje met mij, tussen haakjes)

Pervinco is inderdaad niet schuldig aan het opperen van 1 april, dat was ikke. (niet de user ikke he Knipoog )

Volgens mij hadden ze niet ingeschat dat er mensen zo achterdochtig zouden zijn, maar ja, ze moeten hun verhaal toch nog volhouden tot morgen.

En waarom die banner er zo veel op voorhand opgezet is, het enige wat ik daarbij kan verzinnen, is dat ze de "hebberigheid" (;)) ook niet helemaal goed ingeschat hadden. Was dat ding op 1 april sochtends geplaatst, dan was tegen de avond aan er ook een pak mensen ingetuind.
Wat dus eigenlijk een argument tegen mezelf is Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:34

Ik vraag me eerlijk gezegt af of het op 1 april plaatsen van de banner dezelfde uitwerking gehad zou hebben... Ik zou het dan iig niet ingevuld hebben, dan zou ik het vrijdagochtend om 2 uur of zo doen, op 2 april Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:36

ik heb ook in tijden niet zo gelachen....
en er zijn net zoveel tegens als voors dat het echt en/of nep is.
iemand schreef dat dit topic mischien wel de grap is/was...

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:37

Haha, al zou die er op 1 april hebben gestaan, ik had hem ingevuld Haha!
Ben echt te goedgelovig, ook voor 1 april grappen, trap er bijna altijd in.

Zonder dit topic was ik er niet opgekomen dat dit misschien een 1 april grap zou zijn.. Clown

maar ik blijf hopen dat het wel waar is Bloos

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:54

&*(P^*(^%^$% $

als dit een grap blijkt te zijn dan klaag ik de schuldigen aan !!!!!! Boos!

heb ik voor niets 3 dagen lang nagels zitten bijten en mijn duimgewrichtjes versleten met duimen Haha!
dat word een duur grapje voor ze

I sew you!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:55

Wentos schreef:
Zonder dit topic was ik er niet opgekomen dat dit misschien een 1 april grap zou zijn.. Clown

Ik ook niet... Bloos! Blond