Haha, ik ben nummer 78 , ik hoefde niet ver door te klikken . Mijn naam is nooit veranderd en mijn roepnaam overal, "thuis" ook. Ooit mijn avatar wel een keer veranderd, maar wel hetzelfde paard gebruikt, de oude was een keer weg door een boktfoutje en toen kon ik hem niet meer vinden.
Welke namen heb je gehad dan Bella? Ik kan me dat niet herinneren. Ik heb altijd deze naam gehad, wel keer andere avatar. Maar Snoopy heb ik al wel heel lang.
Dit is ook mijn 3e naam, ik begon met Reggea, Eyecatcher en nu deze naam Ik heb mij in 2004 geregistreerd en ben nummer 13788
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 13-03-26 18:34
Suzanne F. schreef:
Welke namen heb je gehad dan Bella? Ik kan me dat niet herinneren. Ik heb altijd deze naam gehad, wel keer andere avatar. Maar Snoopy heb ik al wel heel lang.
Ik begon als Aphrodite. Toen Shalimar (die naam is nu door iemand anders bezet). En nu Bella.
LWDaisy
Geplaatst: 13-03-26 18:40
Ik zit sinds 2009 op bokt, origineel als JunkDeLuxe, later VinAx Niet vanaf het prille begin, maar dus wel een dikke 15 jaar
Mijn rare ex hackte ergens in 2015 mijn profiel, dus heb ik een nieuw aangemaakt.
Ik zat geloof ik eerst op bokt.be - ik ben dan ook een Belg haha. Maar vond de NL altijd leuker, drukker bezocht