luxx schreef:Mwha fakenews is in de meeste gevallen zo klaar als een klontje. En berichten hier die bijvoorbeeld zeggen 'we weten de lange termijn effecten niet' met betrekking op vaccineren zouden wat mij betreft dan elke keer een disclaimer en een uitleg erbij krijgen. Blijven zeggen dat het allemaal niet zo duidelijk is doet mij vermoeden dat er ook een aantal wappies in de moderator groep zitten of iig een aantal die er niet heel veel van begrijpen. En is er achter de schermen dus ook een topic over dit onderwerp waar zich felle discussies afspelen. En dat de moderators daar dus heel druk mee zijn. Vind ik een hele grappige gedachte om de 1 of andere reden
Sorry, luxx, maar dit hele topic staat bol van moderator berichten die proberen mee te denken en echt te luisteren naar wat gebruikers nu precies zouden willen.
Je kunt je vermoedens uitspreken over dat er wappies in het team zitten of wij niet kundig genoeg zijn, maar het enige wat je daar mee doet is de sfeer in een topic als dit negatief beïnvloeden. Wij waarderen het als je feedback wilt geven, of zelfs kritiek wilt uiten op ons als team of op het Bokt beleid, maar dat kan ook op een inhoudelijke manier in plaats van flauwe suggesties doen over hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Daar bereiken we uiteindelijk gewoon het meest mee.

Natuurlijk moeten wij overleggen met elkaar, maar dat gaat er over hoe we dit willen aanpakken en wat het beste is voor Bokt en zijn gebruikers. Dat staat helemaal los van onze eigen meningen over Corona.
Modereren op fakenews is al heel vaak uitgelegd waarom we dat niet (gaan) doen, daar zijn al veel topics op FZ over geweest ook, maar nogmaals: het is onhaalbaar voor ons om actief te modereren op fakenews.
Ik begrijp dat dit ook niet de manier is zoals het nu gaat, daarom zijn we daar een oplossing voor aan het zoeken.