Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xVerax schreef:@Bubblewrap Ja super handig! Modjes wanneer komt flarum eigenlijk beschikbaar voor alle leden?Ben echt blij dat ik het aan de praat heb gekregen, zo leuk om dit allemaal te ontdekken al.
Whisky00 schreef:Bij mij lukt het helaas ook nog steeds niet.![]()
- Wat zijn stappen die wij moeten doen om het probleem te zien? Als ik de link vanuit de enquete volg kom ik op het tabblad informatief terecht en staat er onderin powered by Flarum. Als ik vervolgens naar eigen berichten of naar de hoofdpagina ga staat er ineens weer powered by phpBB. De layout is ook hetzelfde als anders.
- Welk apparaat gebruik je om Bokt te bekijken? Zowel mobiel als laptop.
- Welke web browser gebruik je? Mobiel chrome, op mijn laptop heb ik chrome, internet explorer en firefox geprobeerd.
BartVB schreef:luxx schreef:Wanneer dat niet lukt kan je nog proberen twee rondjes linksom, drie rechtsom je tafel te lopen in middelmatig tempo (niet andersom!) daarna vijf klapjes op je linkerbil, dan een keer hoofd schouders knie en teen terwijl je Flarum! scandeerd. Dan zou het moeten werken
Laat aub weten als bovenstaande tip werkt
Soms het idee dat dit soort dingen effectiever is dan door de code blijven pluizen. Raar dat nog steeds een deel niet goed in kan loggen. Het zou (!) moeten werkenIn theorie...
Bubblewrap schreef:xVerax schreef:@Bubblewrap Ja super handig! Modjes wanneer komt flarum eigenlijk beschikbaar voor alle leden?Ben echt blij dat ik het aan de praat heb gekregen, zo leuk om dit allemaal te ontdekken al.
Bovenin bij instellingen heb je ook een zoekbalk. Als je daar 'Julius' in tikt, krijg je een plaatje van Julius Ceasar op Julius