Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Nikass, het woord onbeschoft is een heftig woord dat ik zelf (denk ik) nog nooit gebruikt heb op Bokt. Ik schrijf dan meestal dat ik het antwoord "echt niet OK vind", "of ik ervaar het als een persoonlijke aanval" etc.
Soms als ik iets onbeschoft vind zal ik schrijiven: "ik vind je opmerking tenen kormmend" . Nikass het is vaak de toon die de muziek maakt en het geschreven woord komt vaak veel feller over.
Daarmee zeg ik dus niet dat ik dat van jou vind, dat je fout post of te fel, want eerlijk gezegd weet ik dat niet.
MyWishMax schreef:Beide kanten is niet zo vanzelfsprekend Shadow. Want blijkbaar kunnen sommige TSers(of mensen die ook reageren) ook niet tegen de wel goed onderbouwde reacties en wordt die bokker meteen verweten dat ze een topic wil verpesten of wel jaloers zal zijn.
Ailill schreef:MarcoBorsato schreef:Come onZou kunnen, ja.
karuna schreef:Ja dat weet ik ja.Maar naast Shadow en ik zijn er nog veel meer die het niet lollig, grappig of geinig vinden. Maar erg irritant, storend en een reden een topic te verlaten. Maakt niet uit waar het over gaat, een serieuze vraag eindigt in veel gevallen met grappen en grollen door een klein vaak vast groepje en de rest is verdwenen. En is nog offtopic ook nog, maar wordt zelden op gemodereerd.
karuna schreef:Het zijn toch dingen die me ook per pb door niet meer plaatsers zijn gezegd. Dat ze gewoon geen zin meer hebben in het bijna vaste patroon wat vaak eindigt in verdwijnen uit je eigen topic. En ik heb die grens ook bijna helemaal bereikt