Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:Ik heb het ook nogal ongenuanceerd gezegd, met buitensluiten, maar young riders en bokkende ouders (al dan niet met mee-bokkende kinderen) zijn, vind ik, wel iets om in overwegingen mee te nemen.
Mizora zegt het trouwens perfect; je weet vantevoren als je kinderen of huisdieren krijgt, je weet dat je jezelf in sommige opzichten beperkt.
Maar, alleen bokkers lijkt me ook heel leuk! groep-vorming zul je tot op bepaalde hoogte sowieso houden, ik denk dat er altijd wel wat 'kliekjes' bij elkaar willen komen
Lau schreef:khirshanta schreef:Ik heb het ook nogal ongenuanceerd gezegd, met buitensluiten, maar young riders en bokkende ouders (al dan niet met mee-bokkende kinderen) zijn, vind ik, wel iets om in overwegingen mee te nemen.
Mizora zegt het trouwens perfect; je weet vantevoren als je kinderen of huisdieren krijgt, je weet dat je jezelf in sommige opzichten beperkt.
Maar, alleen bokkers lijkt me ook heel leuk! groep-vorming zul je tot op bepaalde hoogte sowieso houden, ik denk dat er altijd wel wat 'kliekjes' bij elkaar willen komen
Maar in dit geval zou je je kind niet willen beperken. Want al de vriendinnetjes gaan wel die hebben bijv een bokkende mama, maar jou kind mag niet omdat je niet wil dat ze met vreemden afspreekt zonder dat jij erbij bent.
mavantos schreef:Lau schreef:
Maar in dit geval zou je je kind niet willen beperken. Want al de vriendinnetjes gaan wel die hebben bijv een bokkende mama, maar jou kind mag niet omdat je niet wil dat ze met vreemden afspreekt zonder dat jij erbij bent.
Maar er is een groot verschil tussen kinderen die bokken waarvan de moeder mee moet. In dat geval lijkt mij dat prima, maar een bokkende moeder waarvan het kind niets met bokt heeft kan toch net zo goed bij de oppas/vader/opa/oma blijven? Daar zijn Horse Event, Paarden Youtubers Live Event e.d. voor.
Liesje1611 schreef:Probleem is dat het evenement kleinschalig wordt. Kleine locatie, dus niet zo veel mensen. Hoe eerlijk is het dan als de helft van de mensen die komt geen bokker is, omdat iedereen zijn partner/kind meeneemt..?
Op een groot evenement is dat natuurlijk geen probleem, maar als er bijvoorbeeld maar 100 plekken zijn imo wel.
Miefje schreef:Even van de andere kant:
Ik ben 14 en zou gewoon met het OV mogen hoor. Ligt er aan of je kind wegwijs is met trein, bus etc.
Ik ga zelf ook met de trein naar Utrecht, Amsterdam, Groningen etc. dus dit zou geen probleem hoeven te zijn.
Vriendinnen mee nemen zou ik wel graag doen, ken niet heel veel mensen op bokt en ben sociaal nogal awkward dus vandaar
Lau schreef:Miefje schreef:Even van de andere kant:
Ik ben 14 en zou gewoon met het OV mogen hoor. Ligt er aan of je kind wegwijs is met trein, bus etc.
Ik ga zelf ook met de trein naar Utrecht, Amsterdam, Groningen etc. dus dit zou geen probleem hoeven te zijn.
Vriendinnen mee nemen zou ik wel graag doen, ken niet heel veel mensen op bokt en ben sociaal nogal awkward dus vandaar
Ik mocht op die leeftijd ook al heel veel. Ook met vreemden afspreken mijn moeder bracht mij wel. Maar ik heb een meisje op stal die nu 13 is en die mag dat echt niet. Ik en mijn vriend nemen haar wel eens op sleeptouw naar wat paarden evenementen. Maar dat zou ze echt niet met vreemden mogen.
Koper schreef:Mja, het kan natuurlijk dat er dertienjarige bokkers zijn die graag willen komen maar niet mogen van hun ouders. Ik mocht ook niet alles toen ik 13 was. Maar wie weet is de boktdag een groot succes en komen er nog meer boktdagen en mogen die meiden over 3 jaar wel gaan van hun ouders?