paardje1983 schreef:Bij mij stat de blog nog
Naja ik mis hem niet in ieder geval, in tegendeel

Dat is mij ook al opgevallen Melisjeee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Ik bekijk | lees Bokt uitsluitend op de PC: het blokje om Bokt TV weg te klikken moet telkens opnieuw aangeklikt worden als je dat plaatje niet wil zien. Is dat niet zo in te stellen dat je niet telkens dat plaatje weg moet klikken als je Bokt verlaten hebt en weer inlogt? En verder.. was er helemaal geen nieuws op vrijdag: ik spring van donderdag naar zaterdag enz. ?
BartVB schreef:Goed punt wat betreft het inklappen! Foutje van mijn kant, zou nu weer moeten werken
Als alles in 1 kolom staat terwijl je naar een scherm kijkt dat groter is dan een mobiele telefoon dan is de kans groot dat je een behoorlijk oude browser hebt. Safari 8 gaat mis, IE 10 gaat mis. We gaan kijken of we daar iets aan kunnen doen, maar je doet jezelf (en het apparaat waar je op werkt) echt een groot plezier door een nieuwere browser te gebruiken. Die oude versies zijn allemaal behoorlijk onveilig inmiddels.
Iig fijn om te horen/zien dat deze versie beter/stabieler werkt dan de versie van vorige week.